hahh, nu komen we ergensquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat grappig, aangezien DNA hét bewijs voor het bestaan van God is.![]()
Want?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Lezen. Iemand die dom, doof en blind is, is dom, doof en blind. Je moet geen dingen verzinnen. Dat heeft je Opperaap Darwin al voor je gedaan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iedereen die twijfelt aan jouw geloof is dus dom, doof en blind. Hoezo vooroordeel bevestigend...
Aaah nou komen we ergensquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
waarom zijn de *voor*vormen dan niet uitgestorven?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is een leuke gedachte maar het weerspreekt de evolutietheorie natuurlijk absoluut niet. De mens evolueerde als eerste en veroverde meteen de wereld. De 'tussenvormen' zijn inmiddels uitgestorven omdat de mens het beter deed. Neanderthalers bijboorbeeld. Vroeger leefden zij en mensen samen.
jouw stellingen zijn veel genuanceerder en onderbouwder, daar moeten we even over nadenken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:00 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat er maar weinig reageren op mijn posts, het enige wat ik hier zie is een welles nietes tussen de islam en evolutieleer..
respecteer elkaar zou ik zeggen, waarom blijven doorzeuren over wie gelijk heeft, ga liever op internet zoeken over de onderwerpen, in dezelfde tijd kun je jezelf behoorlijk wat kennis bijbrengen.
Mensen die vragen stellen en jouw geloof betwijfelen noem jij dom, doof en blind zonder verder enige argumentatie. Ik kan dit niet anders uitleggen als dat jij mensen die niet geloven dom, doof en blind vindt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Lezen. Iemand die dom, doof en blind is, is dom, doof en blind. Je moet geen dingen verzinnen. Dat heeft je Opperaap Darwin al voor je gedaan.![]()
Die zijn wel uitgestorven. Of doel je op het fiet dat er nog apen bestaan? Nou, in de gebiden waar apen leven doen ze het prima. Geen reden om uit te sterven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom zijn de *voor*vormen dan niet uitgestorven?
de tussenvormen waren neem ik aan intelligenter.
ik quote em nog maar een keer aangezien men lekker doorgaat met de forumoorlog.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:00 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat er maar weinig reageren op mijn posts, het enige wat ik hier zie is een welles nietes tussen de islam en evolutieleer..
respecteer elkaar zou ik zeggen, waarom blijven doorzeuren over wie gelijk heeft, ga liever op internet zoeken over de onderwerpen, in dezelfde tijd kun je jezelf behoorlijk wat kennis bijbrengen.
Dode dieren. Hoezoquote:
Vermeende mensapen. Ik noem het gewoon apen, of mensen als het om mensen gaat.quote:Hoe verklaar jij de vondst van skeletten van 'mensapen' die al lang utigestorven zijn?
Rare conclusies trek jij. Don't give up your dayjob.quote:Hoe verklaar jij dat er heel veel fossielen gevonden worden van dieren die al uitgestorven zijn, wat er op duidt dat dieren die nu leven er toen waarschijnlijk niet waren?
Vermeende mensapen ja. Maar als jij dingen gaat onderverdelen in of apen of mensen zijn er natuurlijk nóóit tussenvormen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vermeende mensapen. Ik noem het gewoon apen, of mensen als het om mensen gaat.
Wat is er zo raar aan dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Rare conclusies trek jij. Don't give up your dayjob.
dus de mensen die nu nog in de jungle wonen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die zijn wel uitgestorven. Of doel je op het fiet dat er nog apen bestaan? Nou, in de gebieden waar apen leven doen ze het prima. Geen reden om uit te sterven.
the Matrixquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is de plaats waar jij een onderdeel van de warmtevoorziening van zult zijn?
harsh, kom op zeg KirmiziBeyaz jij kan ook wel een beetje dimmen,quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is de plaats waar jij een onderdeel van de warmtevoorziening van zult zijn?
Wat versta je precies onder een tussenvorm? Even schematisch.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus de mensen die nu nog in de jungle wonen...
want ik neem aan dat die er niet heen verhuisd zijn omdat het daar zo tof eruit zag.
die zijn er uiteraard generaties geweest, samen met de oude vormen de apen,
als je die mensen daar hebt, waarom zijn er daar dan geen tussenvormen?
Yo, kirmi, ik wacht...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hahh, nu komen we ergens
verduidelijk het eens, waarom dan?
Voor velen is de evolutietheorie gewoon makkelijker te geloven als een God.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus de mensen die nu nog in de jungle wonen...
want ik neem aan dat die er niet heen verhuisd zijn omdat het daar zo tof eruit zag.
die zijn er uiteraard generaties geweest, samen met de oude vormen de apen,
als je die mensen daar hebt, waarom zijn er daar dan geen tussenvormen?
Uitlokking. Ik kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
harsh, kom op zeg KirmiziBeyaz jij kan ook wel een beetje dimmen,
Respect van evolutionisten? De eerste moet ik nog tegenkomen.quote:respect van 2 kanten.
Laten we on-topic blijven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Uitlokking. Ik kan er niets aan doen.
[..]
Respect van evolutionisten? De eerste moet ik nog tegenkomen.![]()
Niet dat ik evolutionist ben, maar ik heb inderdaad wat moeite met het respecteren van dogmatische creationisten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Uitlokking. Ik kan er niets aan doen.
[..]
Respect van evolutionisten? De eerste moet ik nog tegenkomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |