we moeten snel weer es gaan stappen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens stappen snuitje?
Deze faghag heeft plenty attitude voor nog een paradepaardje![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:
Ik zat nog te twijfelen of ie wel hier hoort, dus als t ergens anders moet merk ik het wel![]()
Ik was laatst in een gay-discotheek. Ik ben zelf een vrouw, en hetero, dus je zou je kunnen afvragen wat ik daar deed. Dat zal ik u uitleggen: ik wilde graag gezellig een avond uit met mijn vriendinnen, zonder lastig gevallen te worden door wanhopige mannetjes.
Maar helaas, dat zat er niet in.
Maar liefst 6 mannen deden een trieste versierpoging, waarvan er 1 zelfs al mijn vriendinnen af ging om ze allemaal te 'versieren'. En dan echt letterlijk: 'oh, ok, je hebt een vriend, maar dat maakt niet uit! Oh, het maakt jou wel uit? Nou, ik vind die vriendin van je daar in de hoek wel leuk, hoe heet zij?'![]()
Goed, mijn vraag: Wat bezielt mannen om in een gay-discotheek hetero vrouwen te zoeken? Ik zou het nog begrijpen als ze een lesbisch stel zoeken voor een trio (ik wens ze veel succes, maar dat terzijde). Maar deze waren echt op zoek naar 1 dame. Ik weet dat mannen onderhand door hebben dat vrouwen die geen zin hebben in kerels die op ze kwijlen naar een homotent gaan. Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?
Wie snapt het? Ik niet.
Fout. Als ik naar een homotent zou gaan, maakt het me geen zier uit. D'r zijn blijkbaar genoeg faghags daar (briljante term, btw), en ik ga er nog steeds vanuit dat bisexuele vrouwen graag versierd willen worden door een leuke vent.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:
...Ik weet dat mannen onderhand door hebben dat vrouwen die geen zin hebben in kerels die op ze kwijlen naar een homotent gaan.
Aannames maken over waar vrouwen mogelijk geen zin in hebben werkt alleen maar in je nadeel. Ergo: als je als vrouw geen moeite hebt met het afwijzen van een vent, dan heb ik net zomin problemen met het proberen te scoren van een leuke meid, ongeacht waar. Als je oprecht niet geinteresseerd bent - prima. Als je chagerijnig en klagerig gaat doen, dan zal dat ook vast niet de laatste keer zijn...quote:Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |