Netjesquote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef outcast_within het volgende:
Weet je nog die ene zaterdag dat ik moest werken?
om 7uur soches zat er een oud vrouwke te ratellen bij de bushalte in denbosch dat ze koffie wou maar nergens kon halen en dat ze toch echt dacht dat de bba koffie ding open zou zijn.
Uit ellende maar de trap omhoog gegaan van het station en bij albert een kop koffie gehaald. (gratis uiteraard)
Geen alcohol, goede daden... Jij komt echt niet uit het ghetto waar ze kerstbomen lang laten staan![]()
Bedankt knulquote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik sta altijd op voor oudere mensen in de bus.Zijn dat jongelui hier die dat niet doen.
*voeg hier vrouw onvriendelijke opmerking toequote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef Natalie het volgende:
Ik heb gisteren de badkamer van m'n vriend schoongemaakt, en 's avonds voor hem gekookt.
Vanmorgen heb ik 'm verrast met een lekker kopje chocolademelk terwijl hij nog in z'n bed lag.
en vergeet neuqen nietquote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga dit hele weekend voor mn vriendin zorgen, incl. kaarsjes, wijn, leuke uitstapjes, etc!![]()
*topic bookmarktquote:Op donderdag 6 april 2006 12:13 schreef Orealo het volgende:
Kortom meld hier (eventueel voordat je gaat slapen) een goeie daad die je die dag heb gedaan, om je karma op een goed punt te houden moet je er toch minstens 1 per dag doen!
Je gaat kaarsen neuken?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Waar denk je dat die kaarsjes voor zijn
Neehee dat is voor als hij al klaar is na 2 minuten, dan kan z'n vriendin nog even verder met zoeen hendig sjieke kaars.quote:
kut betraptquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef martinlutherking het volgende:
Ik ga vandaag bier drinken denk ik.
lolquote:Op donderdag 6 april 2006 14:35 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik heb mn halve klas een voldoende laten staan voor Frans1, op het examen. Ze mochten van me af mochten kijken en ik de multiple choice antwoorden erg groot opschreef. Ze kunnen voor geen meter Frans, maar toch haalden ze stuk voor stuk 8.5en ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |