Dat zou best kunnen, inderdaadquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:25 schreef ruby het volgende:
Ik bedoel meer als je haar naam ziet/hoort als het programma aan de gang is.
Presentatrice is minder uitgesproken. Ik vind het wel jammer dat er weer van die 'zielige' meisjes tussen zitten. Krijgt je weer dat gezeur net als bij ANTM.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Minder leuk dat de Amerikaanse versie tot nu toe. Ook wel wat echter. Er zitten idd geen echt mooie tussen. Die weg moest vandaag vond ik wel knap, maarja. De 2 donkere meisjes vind ik nog wel de beste denk ik. En die presentatrice is niet leuk
Ik vind het wel verfrissend, zo'n minder gepolijste versie. Zonder de Amerikaanse hysterie van Tyra. Meer echt, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Minder leuk dat de Amerikaanse versie tot nu toe. Ook wel wat echter. Er zitten idd geen echt mooie tussen. Die weg moest vandaag vond ik wel knap, maarja. De 2 donkere meisjes vind ik nog wel de beste denk ik. En die presentatrice is niet leuk
Ik vond ze ook allemaal wat doorsneequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:27 schreef MissX het volgende:
ik vind er nou niets bij zitten.
Toen ik ze zo in badpak zag, had ik iets vanTotaal geen modellichamen
Mee eens! Het is gewoon ff wat meer down to earth allemaal.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:25 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel verfrissend, zo'n minder gepolijste versie. Zonder de Amerikaanse hysterie van Tyra. Meer echt, inderdaad.
En mijn geheugen is helaas weer opgefrist.
Geef mij toch dan maar Tyra en co.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Mee eens! Het is gewoon ff wat meer down to earth allemaal.
Deze Britse serie heeft wat mij betreft potentie.![]()
Toch vervelend dat je geheugen is opgefrist, Copycat.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |