abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36699562
Wij gaan komende zomer naar Zakynthos, wie nog meer? Of zijn er mensen die er al zijn geweest? Ik ga begin juli
The extreme always seems to make an impression.
pi_36699798
Mooi eiland. Ben er vorig jaar geweest, maar misschien moet ik je wel alvast waarschuwen voor een hele hoop vervelende Britten...... Wat doe je het liefst op vakantie?
People are like trash cans - step on their toes and their mouth opens up
pi_36700324
Beetje chillen op het strand en 's avonds uitgaan...zijn er nog leuke plaatsjes? En hoe zit het met de excursie toestanden...vast wel weer een of andere boottocht die je kan doen?
pi_36700525
Excursies zijn er genoeg. Meest voor de hand liggende zijn natuurlijk de 'blauwe grotten', Kefalonia (niet-toeristisch eiland ten noorden) en als je wilt ook eentje naar Olympia.

Het eiland zelf is vrij klein. De stranden zijn wel erg mooi. Alle activiteit ligt aan de kust, in het binnenland is niet veel te zien/beleven.

Qua stappen ligt het eraan waar je zit. Als je naar Laganas gaat, dan heb je genoeg bars en restaurants om uit te kiezen. Maar je krijgt er ook alle heisa van dronken, irritante Britten bij. Andere vakantiedorpjes hebben dat wat minder. Ligt er dus maar aan wat je zoekt. Eerlijk gezegd was ik hen en alle proppers na 3 dagen meer dan beu en ik ging nog wel in het naseizoen (September)...
People are like trash cans - step on their toes and their mouth opens up
pi_36704101
Hmm ja...maargoed proppers en vervelende buitenlanders heb je overal wel, zitten idd in Laganas dus genoeg vermaak
pi_36713984
Het stikt er echt van de Britten, zeker in Laganas. Het ligt er een beetje aan wat voor vakantie je voor ogen hebt, maar als je vooral van zon, strand en uitgaan houdt zit je wel op de goede plaats. Ik was in ieder geval blij dat ik er na drie dagen weer weg was.. Het is er trouwens wel schitterend. Ik zou een bootje huren voor een paar uur en daarmee wat rond gaan varen, dat was erg leuk in ieder geval.

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_36714100
Mooie foto, heb je er nog wat meer?
pi_36724758
Uiteraard,

- Beverly Sills
pi_36725635
Mooie foto's, verheug me erop om te gaan! Nice blue sea!

Heb je een rondtocht door Griekenland gemaakt? Gezien je tentje...

[ Bericht 24% gewijzigd door RtV op 06-04-2006 23:57:38 ]
pi_36772531
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:28 schreef RtV het volgende:
Mooie foto's, verheug me erop om te gaan! Nice blue sea!

Heb je een rondtocht door Griekenland gemaakt? Gezien je tentje...
We zjin met z'n vieren drie weken weggeweest, met de trein naar Italië en Griekenland. Zakynthos was zeg maar het rustpunt van de reis, waar we een week zouden blijven. Voor de rest hebben we vooral steden bezocht, onder andere Florence, Rome en Venetië. Van Griekenland hebben we niet bijzonder veel gezien. Het was ook half augustus, dus bloedheet. Na vier dagen Zakynthos zijn we opgesplitst omdat de helft het al wel gezien had. Ik ben toen alvast naar Venetië vertrokken, ook de moeite waard.
- Beverly Sills
pi_38149816
Klopt het dat het water in Zakynthos zo belachelijk helder is?
We'll keep on whispering our mantras.
pi_38154016
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 04:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Zie de eerste foto.. het is echt mooi blauw, helder water. Je hebt ook zo 10 - 15 meter zicht onder water. Duiken en snorkelen is daar echt heel mooi, behalve dat er dan geen koraal is, maar er valt genoeg te zien.
- Beverly Sills
pi_38157548
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 04:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Bijna overal in Griekenland wel
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38166819
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef rameijer het volgende:

[..]

Bijna overal in Griekenland wel
Griekenland ! Ik zou bijna mijn Pedro's meenemen om lekker van het weer te laten te genieten .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_38190286
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Griekenland ! Ik zou bijna mijn Pedro's meenemen om lekker van het weer te laten te genieten .

36 graden vandaag, dus wat let je?
the shore
  maandag 26 juni 2006 @ 09:32:29 #16
139184 PositiV
SctB1assie
pi_39240101
ik ben er geweest(oktober 2005) geweldig eiland,schildpadden op het strand zien uitkomen rondvaart om het eiland.
aarbeving van 6.7 op schaal van mee gemaakt ja ja ja zo beleef je nog eens wat
  maandag 26 juni 2006 @ 14:47:26 #17
93522 Blivox
Run along
pi_39250257
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:44 schreef rameijer het volgende:

[..]

36 graden vandaag, dus wat let je?
Volgens mij is de in- en uitvoer van Cacti nog steeds illegaal.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_39251699
sssstttt, off-topic
the shore
pi_40075248
Hey, (nu ff in het goeie topic)

Ik ga over vier weekjes met mijn vriendin naar Zakynthos toe. We zitten in Tsivili.
Wat zijn leuke dingen om te gaan doen op Zakynthos of juist dingen die je niet moet doen.
Kun je een beetje scooteren daarzo?

Tnx voor de replies alvast!
pi_40204625
Tsja, leuke dingen op Zakynthos, het is zo toeristisch als het maar zijn kan. Wat kan je in een toeristenstreek doen ... bier drinken, shoppen, stappen en op het strand liggen. Voor de rest is de natuur best mooi daar maar het is veel te heet om daar overdag door heen te banjeren.
Zei ik dat hardop?
pi_40635014
Als je iets zoekt in die regio dat minder toeristisch is, is Kefalonia ook zeer aan te raden
the shore
pi_41172259
Hoihoi!

Zondag vliegen we erheen, ben benieuwd!
pi_41172293
Ik heb nieteens rechten om me eigen bericht te wijzigen, hmrf
Maruh, we gaan zeker een dagje naar kefalonia. Hier wilde we eerst boeken maar zijn uiteindelijk toch voor zakynthos gegaan!
pi_41509703
Zo, we zijn weer terug!
Voor degene die het interessant vinden of het via de search terugvinden volgend jaar:
We zaten erg leuk in het plaatsje Tsilivi, ik vond het persoonlijk veel beter als Laganas of de andere plaatsjes, we zaten in Hotel Tsilivi beach met zeeuitzicht op de 3e verdieping, 1 van de beste kamertjes . Het hotel was netjes met aardig personeel.
Het eiland was erg mooi en leek een beetje op Corfu, de meeste plaatsjes op het eiland zijn gericht op engelsen, nederlanders waren er nog niet echt veel te vinden. Foto's kun je eventueel hier bekijken: http://www.null0.nl/gallery/Greece2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')