We zjin met z'n vieren drie weken weggeweest, met de trein naar Italië en Griekenland. Zakynthos was zeg maar het rustpunt van de reis, waar we een week zouden blijven. Voor de rest hebben we vooral steden bezocht, onder andere Florence, Rome en Venetië. Van Griekenland hebben we niet bijzonder veel gezien. Het was ook half augustus, dus bloedheet. Na vier dagen Zakynthos zijn we opgesplitst omdat de helft het al wel gezien had. Ik ben toen alvast naar Venetië vertrokken, ook de moeite waard.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:28 schreef RtV het volgende:
Mooie foto's, verheug me erop om te gaan!Nice blue sea!
Heb je een rondtocht door Griekenland gemaakt? Gezien je tentje...
Zie de eerste foto.. het is echt mooi blauw, helder water. Je hebt ook zo 10 - 15 meter zicht onder water. Duiken en snorkelen is daar echt heel mooi, behalve dat er dan geen koraal is, maar er valt genoeg te zien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 04:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Klopt het dat het water in Zakynthos zo belachelijk helder is?
Bijna overal in Griekenland welquote:Op woensdag 24 mei 2006 04:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Klopt het dat het water in Zakynthos zo belachelijk helder is?
Griekenlandquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Griekenland! Ik zou bijna mijn Pedro's meenemen om lekker van het weer te laten te genieten
.
Volgens mij is de in- en uitvoer van Cacti nog steeds illegaal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:44 schreef rameijer het volgende:
[..]
![]()
![]()
36 graden vandaag, dus wat let je?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |