Welnee! Beetje in de Lush-geest kruipen, kan jij ookquote:
't Bestaat echtquote:
Lush in York, dat is toch gewoon kleiner dan 3?quote:Lush in York, dat is toch gewoon <3 *zucht* wat wil je nog meer?
Aha! Dankjequote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Maeghan het volgende:
<3 is een hartje haha
maar dan voor mensen die niet zo opgegroeid zijn met msn en fok, en die dergelijke smileys eigenlijk verachtelijk vinden ;-P
ik gebruik het in mailtjes enzoquote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef Maeghan het volgende:
<3 is een hartje haha
maar dan voor mensen die niet zo opgegroeid zijn met msn en fok, en die dergelijke smileys eigenlijk verachtelijk vinden ;-P
Ik zat het me ook al af te vragenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maeghan: Ik zie je de hele tijd "<3" typen, wat is dat toch?
[..]
Lush in York, dat is toch gewoon kleiner dan 3?![]()
Welck eenen eyghenaardighen combinaethie!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef Melusine het volgende:Ben vandaag in bad geweest met Letters To Santa, Mask of Magnaminty, Lemslip en Snowfairy.
![]()
Ik liep in Den Bosch de straat in waar de Lush zit en kon gewoon mijn neus volgen, heerlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef Melusine het volgende:
Ik ging eigenlijk gewoon voor het "loop Lush binnen" effect - als je de winkel ingaat heb je ook zo'n kakofonie (Cacafonie) van geuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |