Hij bedoelde vast dat blok in deze autoquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef t0n het volgende:
Ja, of... je weet gewoon niet waar je over praat.
185pk 2.2 VTEC... in 'n auto van 1350kg... traag als dikke stront door 'n zeefje.
Bring it on... any time... any day... Mijn B16 civic, tegen any stock 2.2 prelude VTEC...
Het blok wat vele euris gekost heeft haal je er dan weer uit en de auto strip jequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Dat zal wel bijna niks zijn![]()
Nee, het gaat niet om de leeftijd... het gaat om wat je mooi vind...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
Vind je het niet zonden om er duizende Euries aan uit te geven voor je 14 jaar oude auto.
Want als je auto in de prak wordt gereden door iemands anders ze fout dan krijg je alleen maar de dagwaarde er voor terug.
Je kan ook geen dure spijkerbroeken kopen, want ja het slijt toch weer. Of je wast je haren niet meer, scheelt shampoo, wordt toch weer vies.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:20 schreef Quint24 het volgende:
And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nuquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef t0n het volgende:
Ja, of... je weet gewoon niet waar je over praat.
185pk 2.2 VTEC... in 'n auto van 1350kg... traag als dikke stront door 'n zeefje.
Bring it on... any time... any day... Mijn B16 civic, tegen any stock 2.2 prelude VTEC...
Ga eens even ophoeren uit dit topic en maak een snelle-Prelude-topic aan waarin je gaat posten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nuKijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
![]()
Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
And what if... De Prelude het zelfde Setup heeft zoals de jouwne nuKijken wie er dan nogsteeds praatjes zal hebben
![]()
Waar moet de b16 in komen dan, in een van de bovenstaande posts staat dat de auto weg gaat? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:07 schreef t0n het volgende:
[..]
Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.
Whaha I love to.. jammer dat ik als eerste auto geen Prelude kan veroorloven.. Vandaar dat ik een Civic 1.5LSi '95 krijg van mn oom.. Mischien als 2e auto..quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:07 schreef t0n het volgende:
[..]
Dude, zodra me b16 er in hangt, bring it on... any time... serieus.
In me nieuwe civic..quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Waar moet de b16 in komen dan, in een van de bovenstaande posts staat dat de auto weg gaat? Of begrijp ik je verkeerd?
Die zijn wel mooier normaal ja maar dan moet je niet zo'n lelijke versjonnificeerde kuttebak linkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
watvoor civic ga je deze keer halen?? ook 5th gen?(plz haal een Coupé die zijn mooier..
)
Gefe dude.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:36 schreef t0n het volgende:
Nee, heb 'n Civic EK gekocht, 1997.
Ja en heeft 300 kilo meer ijzer aan zen kontquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Mooizoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef t0n het volgende:
Geen pics... straks... als hij klaar is... De kleur is erg donker groen metallic... ben er zelf ben wel weg van... erg mooi.... hij wordt ook die kleur weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |