Ze hebben inderdaad geen roos meegenomen. Maar als het antwoord op de die vraag NEE had kunnen zijn, dan zegt die vraag niks over wie de mol is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
"Nam de Mol één of meerdere rozen mee naar de Obelisk"
Dat betekent dus dat Toine of Frederique het niet kunnen zijn want die hebben geen roos meegenomen toch?
Over enkele uren zal de torrent wel verschijnen, ik zal dan ook bekijken wat jij bedoeld. Als het het Jeugdjournaal is, dan is alle twijfel bij mij weg.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Op één van de TV was diverse malen duidelijk iets te zien dat niet uit dat dorp kwam.
Misschien iets van een Argentijnse TV programma. Misschien de Argentijnse versie van het Jeugdjournaal of Studio Sport....
Iemand een idee wat het was?
Het was echt niet per ongeluk in beeld. Dus ik denk wel dat het een hint was.
Meestal zijn het toch een aantal mensen bij wie je het niet hoort. Deze keer was het enkel en alleen bij Liz het geval.quote:
De mensen vallen (tot nu toe tenminste) af van links naar rechts, te beginnen met de achterste rij. Dus eerst Geert, toen Chris, daarna Richard en nu Liz (dus nu de voortse rij van links naar rechts)quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet?
Waar is Mary-Lou trouwens?
Helemaal mee eens,quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Het is echt maf om dit te zien, maar Frederique heeft het zo gewild dus ik blijf kijken...
Ja, maar je vergeet Mary-Lou dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De mensen vallen (tot nu toe tenminste) af van links naar rechts, te beginnen met de achterste rij. Dus eerst Geert, toen Chris, daarna Richard en nu Liz (dus nu de voortse rij van links naar rechts)
Ja klopt, die had dus naast Richard moeten staanquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet Mary-Lou dus.
Die hoort tussen Richard en Roderickquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet Mary-Lou dus.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Flem het volgende:
Het is Milouska. Klaar.
Je bent niet de enige. Ik kan geen mollenstreken van hem noemen, maar hij komt te geacteerd op mij over.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:36 schreef DrMarten het volgende:
Hele nette opening van Karel.
Ik blijf op Roderick als mol. Geen echte mollenstreken uitgehaald, maar ook niet overdreven veel moeite gedaan om geld te verdienen.
Maarja als je van die foto uitgaat blijven dus uiteindelijk Milouska, Toine en Roderick over. Maarja wie van die drie is mol/winaar/verliezerquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die hoort tussen Richard en Roderick
iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Verkeerd verbonden
Frederique: Niet waar.
Ik heb het ook gezien, vond het ookal zo vreemd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Op één van de TV was diverse malen duidelijk iets te zien dat niet uit dat dorp kwam.
Misschien iets van een Argentijnse TV programma. Misschien de Argentijnse versie van het Jeugdjournaal of Studio Sport....
Milouska is te dom om de mol te zijn (of ze s enorm bij George in de leer geweest). Peggy zou het heel misschien kunnen zijn, liet zich ook niet zien in het tweede spel. Toine ligt er te dik bovenop, is het ook niet volgens mij. Frederique heeft volgens mij teveel lol in het spel om na te kunnen denken over mollenacties.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik kan geen mollenstreken van hem noemen, maar hij komt te geacteerd op mij over.
De mol is zwart en kijk als enige niet in de camera op die foto.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Bravebart het volgende:
Maarja als je van die foto uitgaat blijven dus uiteindelijk Milouska, Toine en Roderick over. Maarja wie van die drie is mol/winaar/verliezer
Ze had wel gelijk. Je bent een volwassen vrouw, je doet een spelletje, die 10.000 voor de pot komt er hoe dan ook. Doe dan niet zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
Ik vind Frédérique wel een bitch zo af en toe. Verloren ze dat spel, direct gaan zaniken over Milouska: "Zij speelt vals. Ze zat de hele tijd zo met haar armen ervoor". Ja dat is juist slim!. Niemand die had gezegd dat dat niet mag.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
De mol is zwart en kijk als enige niet in de camera op die foto.
Dat zag ik ook ja. Was op een tv die er een beetje naast stond, het leek me vrij slecht beeld, en het leek me inderdaad iemand die een tv-programma aan het presenteren was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef calvobbes het volgende:
idd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Anders doe je allemaal een zonnebril op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |