Wat vind je van het contract wat hij ons aanbiedt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:03 schreef BlackRebel het volgende:
wie ben je? zoek je nog een baan?
neem effe contact op met Stephen Leece als je nog een baan zoekt:)
dan moet je de FAQ lezen..quote:
Dag Backhanderquote:
ik wil het wel spelen maar heb geen zin om uit te zoeken hoe alles werkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:16 schreef BlackRebel het volgende:
lol
de naam die Backhander gaf is ook onbekend (misschien zijn username ipv character?) maargoed, iemand die de moeite niet neemt het spel niet door te krijgen kunnen we op zich missen
dat contract is goed, dat is beter dan het contract dat wij kregen toen we net begonnen... ik zou het accepteren, een platenlabel kan je helpen je fame te verhogen...
overigens een tip, je kan gratis van de ene stad naar de andere stad door middel van te liften.... dan moet je op een bepaalde travelroute gaan staan en word je opgepikt door de eerstvolgende tourbus die er langs komt... op die manier kun je concerten in andere steden doen.... in europa zitten de steden toch dicht bij elkaar...
de gigs moeten wel ver uit elkaar geboekt worden want je weet dus nooit vantevoren wanneer je in een stad aankomt op deze manier...
Ik ben van mijn kamer af, dus...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:38 schreef DeHovenier het volgende:
Elsbeth zit op haar kamer en met Maximiliaan kan ik alleen maar zingen en grappen vertellen
En dat van die travelroutes wist ik al
Het enige nadeel daarvan is dat het moeilijk is relaties op te bouwen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef BlackRebel het volgende:
ik heb een schema gemaakt voor een nieuwe world tour van Rebel Justice... we gaan dan alleen per tourbus reizen... als jullie zin hebben kunnen jullie mee.. het reizen kost jullie dus op zich niets want jullie reizen met ons mee, en jullie krijgen bekendheid in verschillende steden....
We kunnen evt. ook die 2 nog afzeggen, weegt wel op tegen de voordelen die we erbij krijgen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef Sautor het volgende:
Vocals zitten helemaal vol![]()
En we zijn alleen 15 mei en 3 juni niet beschikbaar, verder kunnen we wel meetouren. Als je zorgt dat je dan in Helsini (de 15e) en Londen (de 3e) bent kunnen we alsnog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |