quote:Date Achievement How common
2006-04-05 Snuggled for the first time with my loved one 9156 - 10 pts.
2006-03-31 Performed my first concert 14463 - 10 pts.
Ik zit ook in Amsterdam nog.quote:Op zondag 9 april 2006 10:34 schreef RemCOW het volgende:
Aloha, ik speel ook Popomundo. In welke stad zitten jullie? Ik New York...
checkquote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef RemCOW het volgende:
Naam: Ricky Flaherty, band: Fish Bite (punk rock)
Het popularitybalkje zit al voor de helft volquote:Silver Bullet is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-04-09. The melody is pleasant and the lyrics are pleasant.
quote:I finished my song Silver Bullet. It turned out pleasant.
Jawel, bij het nummer wat je maakt moet je de belangrijke instrumenten aangeven, dus dan moet je wel steeds Lead Vocals, Bass, Guitar en Drums doen. Je kan er af en toe 1tje weglaten, maar niet opeens iets geks ertussen stoppen wat we straks niet hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
Maakt toch niet uit welke instrumenten er worden gebruikt? Of wel? Anders kan de drummer niet oefenen, maar als dat niets uitmaakt......
Musikea is idd goed.
Ja, volgens mij is het pas na dit concert dat mensen kaarten gaan kopenquote:Op zondag 9 april 2006 18:03 schreef Sautor het volgende:
Beetje laat qua inspraak over jammen
168 mensen komen er vanavond kijken, en misschien dat er op het laatst nog meer kaartjes worden verkocht
Wat me trouwens opvalt, dat er voor de drie andere shows nog helemaal niets verkocht is? Gaan die kaarten pas na onze show vanavond in de verkoop ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |