Vergeet niet met ons te interacten, want volgens mij doe je dat niet (of te weinig).. onze relatie is nog steeds kut... gewoon iedere dag 1 of 2x proberen met mij te praten enzo, doe ik ook met jou.. kost je vrijwel geen tijdquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:07 schreef DeHovenier het volgende:
Heb een electrische gitaar geklocht voor 750 euri's
En ik kon al tegen kwart over 10 vanochtend 6 xppunten besteden
Ik krijg die 2 updates tegelijk denk ik
Morgen zal de newbieperiode wel afgelopen zijn, en dan krijg ik alleen op zondag xp punten. maar je krijgt nog steeds iedere dag 2 updates? Anders gaat het ook noet opschieten met mijn songs.
Mijn volgende song wordt denk ik nice of hoger
Kan moeilijk als jij in je huis zit, en bij Elsbeth kan ik alleen de negatieve doen nuquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergeet niet met ons te interacten, want volgens mij doe je dat niet (of te weinig).. onze relatie is nog steeds kut... gewoon iedere dag 1 of 2x proberen met mij te praten enzo, doe ik ook met jou.. kost je vrijwel geen tijd
Ja, omdat mn health flink gedaald is. Maar normaal gesproken ben ik 99% van de tijd overdag niet in mn huisjequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan moeilijk als jij in je huis zit, en bij Elsbeth kan ik alleen de negatieve doen nu
Dan heb je vandaag al geinteract, dus moet je morgen weer talk en buy drinks doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan moeilijk als jij in je huis zit, en bij Elsbeth kan ik alleen de negatieve doen nu
quote:
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Heb mn relatie met je beeindigd, ik beeindig standaard degene die niet teruginteracten... dus als je weer wilt interacten (tot we goeie vrienden zijn) moet je maar roepen
Met Zowy...quote:
Heb alles in t groen gelukkig, maar tis wel ontzettend moeilijk om t daar te houden..quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:56 schreef maniack28 het volgende:
help, mn mood blijft achteruitgaanen mn health ook....
Ik snap er echt niks meer van.. ik interact zoveel mogelijk, heb net uitgerust, maar health en mood blijven dalen
Maakt het niet uit dat hij in moskou zit en wij in amsterdam?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef BlackRebel het volgende:
jullie zouden bjorn schafer eens moeten aanspreken... die kan jullie met een goed contract voorzien.. en jullie ook wel helpen wat meer fame enzo te krijgen....
Volgende update maar ff naar de gymquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:15 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb alles in t groen gelukkig, maar tis wel ontzettend moeilijk om t daar te houden..
Ik had nu een superster kunnen zijnquote:Last Login: 2006-04-08
Entered Popomundo 435 days ago.
London, here we comequote:London Millenium Club
2006-04-17 16:00 Accept - Decline
London Royal Albert Hall
2006-04-23 16:00 Accept - Decline
London Millenium Club
2006-05-01 14:00 Accept - Decline
London Royal Albert Hall
2006-05-15 12:00 Accept - Decline
London Millenium Club
2006-05-28 22:00 Accept - Decline