Klopt, de game is TE makkelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:54 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat het op de moeilijkste moeilijkheidsgraad nog niet eens zo moeilijk is als Kingdom Hearts 1 op de makkelijkste. De expert mode van KH1 was nog best pittig, maar de proud mode van KH2 is gewoon een koekie.
Japanners weten wat een einde exact betekent, dat is bij de Amerikanen vaak anders. kuch*Halo 2*kuchquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:58 schreef peristilius het volgende:
Zo, uitgespeeld, maar waarom moeten die japanners die eindes toch altijd zo ontzettend lang laten duren?
idd, enige stukje waar ik een paar keer game over ben gegaan was die ene gast met zn gitaar en die kloontjes van hem , de rest vloog ik zo doorheen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar twijfel ik eigenlijk ook niet aan. Makkie, dat spel.
Ja, die kerel was stom. Ben ik ook een paar keer op mijn bek gegaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd, enige stukje waar ik een paar keer game over ben gegaan was die ene gast met zn gitaar en die kloontjes van hem , de rest vloog ik zo doorheen.
Klinkt bekend...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dat kerel was stom. Ben ik ook een paar keer op mijn bek gegaan.
Oh kom op zeg, 1 einde is genoeg, ik hoef er geen 5!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Japanners weten wat een einde exact betekent, dat is bij de Amerikanen vaak anders. kuch*Halo 2*kuch
Wat dacht je, ik heb KH 2 uitgespeeld, ik wissel maar heel rap van avatar ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Laniboekje het volgende:
Inmiddels Kingdom Hearts II ook uitgespeeld, 30.15u en op level 47. Het was een tof spel.
Ik raad je echt aan om eerst deel 1 te spelen en eventueel ook nog de GBA versie(mits je een handheld) hebt, om zo toch wat meer in het verhaal te verdiepenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dit leuk als je deel 1 niet gespeeld hebt?
Bij een beetje goed speurwerk zul je er ongetwijfeld een exemplaar vinden voor een prikje. Anders is Ebay of Marktplaats de oplossingquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb alleen een PS2, en speel er eigenlijk nooit op, maar dit lijkt me wel een leuk spel. Is deel 1 gewoon te verkrijgen bij winkels als Media Markt of FRS?
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik heb KH 2 uitgespeeld, ik wissel maar heel rap van avatar ?
Ah oke, gelukkig niet zo duur dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
deel 1 is over het algemeen wel makkelijk te krijgen, en redelijk goedkoop ook(als die game nog ergens boven de 20 euro ligt dan word je afgezet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |