Gewoon de bekende gameshops, speelgoedwinkels en multimedia winkels: Bart Smit, Intertoys, Free Record Shop etc.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Weet iemand in welke winkels hij gaat komen?
35 uur? Dan heb je zeker alle filmpjes geskipt? Volgens mij zit je alleen al aan filpjes tijd op 30 uurquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:12 schreef Masterneeter het volgende:
Zo... ik ben d'r klaar mee... 35 uur gespeeld ofzo maar lang niet alles uitgezocht. Wel een beetje jammer dat ie vastliep bij het begin van het eindfilmpje!! Dus toen nog maar een keer de eindbaas gedaan (ga natuurlijk niet 35 uur spelen en dan geen eindfilmpje zien)
Vermakelijk spel maar veel te veel button bashen, echt jammer dat je met knoppen rammen dit spel moeiteloos uitspeelt (op een paar boss-fights na dan, en dan ECHT maar een paar)![]()
Timeless River was leuk. Fantastisch vorm gegeven allemaal.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:54 schreef bananenjus het volgende:
Ik ben net klaar met port royal na ongveer 12 uur spelen. Tot nu toe vind ik dat wel een van de leukste werelden. Valor vorm is gewoon VETwisdom gaat wel veel schieten alleeen. Timeless river vond ik echt saai. want zwart wit boeit me niet zo veel.
![]()
Het lukt mij maar zelden mijn drive mode vol te krijgen........ duurt echt wel lang voor je die kan gebruiken vind ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Timeless River was leuk. Fantastisch vorm gegeven allemaal.Ik heb het niet zo op Drive Mode, maakt de game nog makkelijker dan het al is.
![]()
Vanavond maar weer eens verder, zit nu in Agrabah.![]()
Zo, vandaag even een stevige sessie KH II gespeeld. Zit nou rond de 25 uur. Het wordt echt stukken leuker als je verder in de game bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:36 schreef lilalush het volgende:
[..]
Het lukt mij maar zelden mijn drive mode vol te krijgen........ duurt echt wel lang voor je die kan gebruiken vind ik![]()
Timeless River was fantastisch, terug naar de klassieke tijd van Donald en Mickeyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:54 schreef bananenjus het volgende:
Ik ben net klaar met port royal na ongveer 12 uur spelen. Tot nu toe vind ik dat wel een van de leukste werelden. Valor vorm is gewoon VETwisdom gaat wel veel schieten alleeen. Timeless river vond ik echt saai. want zwart wit boeit me niet zo veel.
![]()
Tja, het spel is niet bijzonder moeilijk, dus eigenlijk vlieg je er ook doorheen zonder dat je er erg in hebt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef lilalush het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie in zo'n korte tijd door het spel vliegen.........ik heb er 30 uur opzitten (af en toe wel de ps aan laten staan en niet gespeeld) en ben pas bij het coloseum.........![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |