Truste Wycquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk ga ik het dubbelepuntentopic missen.
Ik ga nu slapie doen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk ga ik het dubbelepuntentopic missen.
Ik ga nu slapie doen
Truste DHquote:
quote:ff offtopic: ik zit al hele tijd met een acteur in mn hoofd waarvan ik me de naam niet kan herinneren. Volgens mij een Franse acteur (speelt in Amerikaanse producties) met een nogal schorre stem en hij speelt volgens mij altijd ('stoere') bijrollen.
Michael Vartan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef Doff het volgende:
Ik probeer het nog een keer![]()
En ik bedoelde niet Jean Reno en alleen op die ene foto vond ik 'm op S. Tracy lijken...
[..]
Ouderquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Tcheky Karyo?
Speelt in aantal bekende films, zoals het patriotistische The Patriot en Joan of Arc.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Wie is Tcheky Karyo?
Bekende schurkenacteur uit B-kneukfilms. Toevallig de specialiteit van Andy.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Wie is Tcheky Karyo?
Ik vind 'm wel tof. Echt zo'n typetje, leuk johquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bekende schurkenacteur uit B-kneukfilms. Toevallig de specialiteit van Andy.
Ik vind hem ook wel cool hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel tof. Echt zo'n typetje, leuk joh
Hans Teeuwen ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nostradamus ook.
Heeft Tcheky Hans Teeuwen gespeeld?quote:
Geen idee (misschien als je vertelt wie Tcheky isquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft Tcheky Hans Teeuwen gespeeld?
Sokolsky kent alleen maar films met Japanners.quote:
Gelukkig wel. Maar ik was inderdaad vergeten dat jij een dode Japannerstik hebt.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
Hoho, wel nauwkeurig blijven hè! Ik ken alleen films met dode Japanners. Dat grietje wat je nu hebt gepost leeft nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |