ja, moordenaarquote:
Nee ik moest even een brief posten.quote:
zowwwwquote:Op woensdag 26 april 2006 13:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Beter nog, mijn laptop is gemaakt!!![]()
toch wel 7 maanden of zo...of langer zelfsquote:Op woensdag 26 april 2006 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zowwww
hoelang heeft t alles bij elkaar geduurd?
hhahha, nee op mijn werk is er goede apparatuur...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
En de monitor is weer stuk........
zuchhhhhhhhhtttttquote:Op woensdag 26 april 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
toch wel 7 maanden of zo...of langer zelfs
ik heb er best veel en sta overall nog maar 14e of zoquote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb dus 2 punten in MUZ-trivia. Eentje in 2003, eentje in 2004.
die zijn al heel vaak gevraagdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:11 schreef Sokolsky het volgende:
Het plaatsen van foto's van Leftfield, The Fall, Masters of Reality, Hanoi Rocks, Fugazi, GG Allin, Snow, Bloc Party en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
Waarom dat?
Omdat de newbies denken dat die artiesten moeilijk te raden zijn, terwijl ze al tig keren voorbij zijn gekomen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:11 schreef Sokolsky het volgende:
Het plaatsen van foto's van Leftfield, The Fall, Masters of Reality, Hanoi Rocks, Fugazi, GG Allin, Snow, Bloc Party en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
Waarom dat?
zoiets jaquote:Op woensdag 26 april 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat de newbies denken dat die artiesten moeilijk te raden zijn, terwijl ze al tig keren voorbij zijn gekomen.
bvquote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Sokolsky het volgende:
Net als zeg maar Tadanobu Asano en Dare mo shiranai in FMT?
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Sokolsky het volgende:
Net als zeg maar Tadanobu Asano en Dare mo shiranai in FMT?
Oh, zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Sokolsky het volgende:
Nobody Knows.
En dat is dan een antwoord dat iedereen kent. Wel ironisch eigenlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Sokolsky het volgende:
Nobody Knows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |