Dus geen mooi knip en plakwerk als vraag straks dus...quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:34 schreef twentemeisje het volgende:
Haai
Bah... dit weer nodigt niet uit tot geconcentreerd werken... En ik heb de nodige deadlines de komende tijd![]()
Das natuurlijk een ander verhaalquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus geen mooi knip en plakwerk als vraag straks dus...![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Das natuurlijk een ander verhaal
laat ik er dan maar eens aan beginnen...
Dat zal wel meevallen denk ik. Je hebt niet voor niks die award gewonnen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Troost je, het is geen kunstwerkje geworden... Dus hier zul je geen moeite mee hebben!
Het is een iets gepimpte weergave van een gewone vraagquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik. Je hebt niet voor niks die award gewonnen.
Ah de vrouwelijke Xzibit dus?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het is een iets gepimpte weergave van een gewone vraag
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ik een actrice ken die Sokolsky post.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:03 schreef Doff het volgende:
Volgens mij is jouw antwoord goed mr_anonimous![]()
Dat is iets dat slechts weinigen gegund isquote:Op woensdag 26 april 2006 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ik een actrice ken die Sokolsky post.![]()
Het geeft wel een goed gevoel als je er dan een keertje een weet.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat is iets dat slechts weinigen gegund is![]()
Heb het al nagekeken (ik wist het zelf toch niet) en je antwoord klopt dus.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het geeft wel een goed gevoel als je er dan een keertje een weet.
maar ik moet niet te vroeg juichen want Sokolsky moet het nog bevestigen of afkeuren.
Sonia of Aitana?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef Doff het volgende:
[..]
Heb het al nagekeken (ik wist het zelf toch niet) en je antwoord klopt dus.
Je hebt de loterij gewonnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |