quote:Sadly, Windows XP, and even the upcoming Vista, are stuck in the 1980s with old-fashioned BIOS
quote:EFI and BIOS
Macs use an ultra-modern industry standard technology called EFI to handle booting. Sadly, Windows XP, and even the upcoming Vista, are stuck in the 1980s with old-fashioned BIOS. But with Boot Camp, the Mac can operate smoothly in both centuries.
Word to the Wise
Windows running on a Mac is like Windows running on a PC. That means it?ll be subject to the same attacks that plague the Windows world. So be sure to keep it updated with the latest Microsoft Windows security fixes.
Zodat ik CATIA (CAD programma) kan gebruiken op mijn toekomstige Macs.quote:
Maar nu krijg je hetzelfde als de iPod's. Nu koopt jan en alleman een Mac.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zodat ik CATIA (CAD programma) kan gebruiken op mijn toekomstige Macs.
Verder vind ik hetzelfde is jou
Ja, dat willen jullie toch allemaal zo graag? Weg met dat verderfelijke windowsquote:Op woensdag 5 april 2006 15:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar nu krijg je hetzelfde als de iPod's. Nu koopt jan en alleman een Mac.
Welnee, paupers gaan nog steeds geen 2000 euro uitgeven voor een computer wanneer je het plastic dell equivalent voor 500 euries kan scorenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar nu krijg je hetzelfde als de iPod's. Nu koopt jan en alleman een Mac.
Nee hoor, iedereen mag windows gebruiken. Zolang 'zij' het maar niet moeten (ik zeg nog 'zij' want ondanks dat Macs de overhand hebben in mijn huishouden gebruik ik nog steeds een windowsbak.)quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat willen jullie toch allemaal zo graag? Weg met dat verderfelijke windows.
Frontrow.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:04 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens, op de Apple pagina staat dat je Media Center Ediotion niet kunt installeren. Waarom niet, vraag ik me dan af..
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:07 schreef Furious het volgende:
Nu we toch aan het SC-en zijn. Hoe verander je ook alweer een kleurtje van een field van je grafieken in Keynote?
Je bedoelt, Apple wil geen concurrent van Frontrow, en blokkeert de installatie van MCE dus? Dat lijkt me nogal sterk, eerlijk gezegd. Ik denk eerder dat MCE te kritisch is, nu ik er nog eens over nadenk. Heb al eerder MCE geinstalleerd waarbij er na reboot ook alleen nog maar een Xp Pro installatie op het scherm kwam..quote:
Dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 5 april 2006 16:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je bedoelt, Apple wil geen concurrent van Frontrow, en blokkeert de installatie van MCE dus? Dat lijkt me nogal sterk, eerlijk gezegd. Ik denk eerder dat MCE te kritisch is, nu ik er nog eens over nadenk. Heb al eerder MCE geinstalleerd waarbij er na reboot ook alleen nog maar een Xp Pro installatie op het scherm kwam..
Sterker nog, ik persoonlijk zou het niet gebruiken als het alleen de mogelijkheid van het booten van Windows is. Als ik nu Windows nodig heb start ik mijn oude Windows PC op en gebruik ik remote desktop. Dat is wel trager, maar ik kan wel blijven doorwerken met de rest. Als het echt te erg wordt gebruik ik een kvm switch. Windows booten, mwa. Windows parallel draaien daarentegen..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens het artikel komt deze software standaard in OS X 10.5 Dat is een nogal grote aanwijzing, imho, voor het inderdaad aanwezig zijn van virtualizatie-technieken in dit OS. Het lijkt mij voor een aantal legacy applicaties wel handig, OS X draaien en als het moet even met command-option-tab (vast in combinatie met een mooie draaiende kubus) naar windows voor windows-only applicaties of IE-only websites. Klinkt goed
Jup.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik denk dat het gewoon via Info (option + command + i) is, en dan bij dat grijze rechthoekje en groene rondje. Daar kan je de kleur aanpassen. Ik denk dat je dit bedoelt.
Laten we er vooral een slowchat van maken die over vijf minuten dan toch onderaan staat bij de slotjes.quote:
God wat ben jij inderdaad snel op je tenen getrapt zeg.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:16 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
Laten we er vooral een slowchat van maken die over vijf minuten dan toch onderaan staat bij de slotjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |