abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2409284
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 17:53 schreef Jappie het volgende:
Jappie is net thuis.....leest deze brutale opmerkingen...besluit zijn verhaal daarom toch nog een klein beetje te wijzigen .......en denkt met een Japans kwartiertje klaar te zijn
Japanners zijn heel erg stipt volgens mij! Dus dan zou het verhaal om 18:08 hier moeten staan!
En vast!
pi_2409327
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 17:53 schreef Jappie het volgende:

...goedbedoelde opmerking verkeerd geïnterpreteerd...

bedoelde het juist goed hoor!!!
  vrijdag 7 december 2001 @ 18:07:27 #28
15985 huiz
Man in Black
pi_2409364
Heej Ethel! Nieuwe ondertitel? Graaft eigen graf in Club D? Nou wat mij betreft tekenen we weer met z'n allen een vredescontract, maar misschien moeten we nog even afwachten op het vervolgverhaal.
Scope Pure Colombia BV
pi_2409417
Huiz, Jappie: ik heb eindelijk gereageerd op jullie fotoboek.
pi_2409418
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 18:07 schreef huiz het volgende:
Heej Ethel! Nieuwe ondertitel? Graaft eigen graf in Club D? Nou wat mij betreft tekenen we weer met z'n allen een vredescontract, maar misschien moeten we nog even afwachten op het vervolgverhaal.
Hihi, ik vond hem wel toepasselijk.

Waarom een vredescontract tekenen als er geen ruzie is??? Maar een excuusbrief aan mij voor het onderuit halen van mijn imago is natuurlijk altijd van harte welkom

pssst, de nieuwe sig. is natuurlijk om nog ff wat sympathie te kweken bij de schrijver, die krijgt nu medelijde met mij en zorgt dat ik er een beetje positief in naar voren kom, zodat mijn reputatie gered wordt, maar niet doorvertellen hoor....

pi_2409495
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 18:13 schreef femalehunter het volgende:
Huiz, Jappie: ik heb eindelijk gereageerd op jullie fotoboek.
Hela, staan er dan toch bb3fokkers in het fotoboek?
...
  vrijdag 7 december 2001 @ 18:21:01 #32
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2409499
(standaard disclaimer)

Om en rond de club is het aardedonker als Sacha de omgeving afspeurt op zoek naar sporen van Sabine16. De jarenlange doorlopen trainingen van de Sas blijken niet voor niets te zijn geweest en al snel zien haar haviksogen de eerste sporen van het op de vlucht geslagen meisje. "Djezus" mompelt ze in haar zelf, "het lijkt wel een op hol geslagen kudde olifanten zoals Sabien16 er vandoor gegaan is", en begint het spoor van afgebroken takken en voetstappen te volgen. Aangekomen bij het een paar kilometer verderop in het ravijn liggende snelstromend riviertje staart zij geconcentreerd naar aanwijzingen aan de overkant en al snel heeft zij die 200meter stroomafwaarts gevonden. "Die meid is echt gek geworden" denkt Sacha "ze is gewoon naar beneden gesprongen en dwars door het ijzig koude water heen gezwommen." Ogenblikkelijk trekt ze haar conclusies, er is geen tijd meer te verliezen, als ze Sabine16 niet snel vindt dan zal ze aan de gevolgen van onderkoeling sterven. Uit haar in allerijl mee gegriste pukkel haalt ze een stevig touw te voorschijn die ze met een welgemikte worp om een aan de overkant staande boom heen gooit. Door het extra gewicht van de aan het touw gebonden Heckler & Koch zwiept het touw terug tot waar zij staat en na ook het touw aan haar kant van het ravijn goed bevestigd te hebben klautert zij behendig naar de overkant. Eenmaal aan de overkant aangekomen versneld ze al snel tot wat de Apaches de "Eeuwigdurende sprint" noemen. Het spoor van het zoals zij weet inmiddels in levensgevaar verkerende jonge strippertje volgend.......

In Andries zijn door grootheidswaanzin gedreven hersens heeft ondertussen de volgende stap naar de alleenheerschappij over de club concrete vormen aangenomen. In eerste instantie wilde hij Diane de wacht aanzeggen, maar daar zij het goed kon vinden met de door hem aangeschafte papagaai heeft hij in zijn goddelijke wijsheid besloten dat dan de voormalig eigenaresse Danielle maar op moet krassen.

In club Ibiza zelf zijn Ethel en Femalehunter belust op wraak bij de heren Attelenooie en Apk aangeschoven, de geile blikken die beide heren over hun naakte lichamen lieten glijden waren Ethel niet ontgaan en gebruik makend van hun vrouwelijke charmes hebben ze Apk en Attelenooie volledig om hun vingers gewonden. ( althans dat denken ze ) "Effe die luie aars van die kruk verheffe, dan kenne we bove op dotinspeksie!!!" schreeuwt Atje luidt genoeg zodat iedereen het kan horen. Ethel en Femalehunter lopen de kouwe rillingen over de rug bij het horen van het onromantische lompe voorstel van Atje en zelfs Apk kan een blik van afschuw niet verhullen. Maar ja, met drank op en nog steeds zo geil als boter stemt Apk met een half loensend oog op Femalehunters achterste onmiddellijk in en ook de dames beseffen dat voor niets alleen de zon opgaat. Als zij willen dat Scope geliquideerd word zullen ze er toch iets voor over moeten hebben. Na een blik van verstandshouding te hebben gewisseld kwijten beide dames zich dan ook weer vol overgave aan hun taak. Femalehunter gearmd met Apk en Ethel met de van geilheid pocoende Atje verdwijnen dan ook al snel naar boven......

Jappie die zich inmiddels weer een gloednieuw ongebruikt pak van Coos heeft aangemeten loopt net op weg naar de loungeroom voor een lekker glas armagnac en wat te eten als hij het viertal in een kamertje ziet verdwijnen. In de uitgestorven loungeroom pakt hij van achter de bar een volle fles en gewapend met drank en shag zet hij zich achter de gereed staande computer om maar weer eens verslag te doen van de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Net als hij zich lekker genesteld heeft in zijn favorite clubfauteuil komt Marky aangelopen, "Kan ik u ergens mee van dienst zijn meneer?" vraagt deze. Verbaasd Marky werkend en netjes articulerend aan te treffen in de bediening is Jappie heel even met stomheid geslagen maar als snel herpakt hij zich en zegt "Nou, na alle comotie van de laatste paar dagen zou ik eigenlijk wel trek hebben in een lekkere boerenuitsmijter met ham en kaas." "Uitstekend meneer, dat treft, we hebben net een nieuwe kok en die weet als geen ander om u een heerlijk maal voor te schotelen. Anders nog iets meneer?" antwoord Marky in vlekkeloos abn. Nadat Jappie hem er beleefd van verzekerd heeft dat hij daar wel genoeg aan heeft verdwijnt Marky weer net zo snel als hij gekomen was, bij de ingang van de keuken nog even struikelend over het bestekwagentje.

Het is inmiddels al ochtend wanneer Cynix bij een totaal verlaten boerderij aan komt, verbaasd kijkt hij om zich heen en de schrik slaat hem om het hart. "Oh nee he, het zal toch niet waar zijn, Huiz vermoordt me als er iets mis gaat!" en snel loopt hij door naar het bakkersgedeelte om te checken of alle dope nog netjes daar ligt waar hij het het laatst gezien had. In het magazijn staart hij met lede ogen naar helemaal niets. Op een aan een stelling opgehangen briefje na dan.....

In club Danielle zitten Leo, Gertjan en Kelly in het armoedige keukentje bij de oven bij elkaar. "koud hè" zegt Leo terwijl hij zijn handen probeert warm te wrijven boven de oven. Gertjan en Kelly kunnen niets anders dan dit met wolkjes uitgesproken woorden te beamen. "Ja het is niet meer wat het geweest is in deze club." Sandy komt inmiddels ook met grote verschrikte ogen aangelopen "Dit is niet normaal meer, mijn linkerarm is gewoon helemaal bevroren. Ik heb er helemaal geen gevoel meer in" zegt ze schreiend. Gertjan slaat een arm om haar heen als ondertussen Leo aan een peptalk begint. Bij het zien van de genegenheid die Gertjan aan de dag legt wordt het Kelly te machtig en ook zij begint luidkeels te wenen. WHOEHOEHOE, GERT TOPPERTJE !! Ik heb er zo'n spijt van allemaal snif snik!! Kom kus, kus !!!!" Maar Gert is onverbiddelijk en stoot haar van zich af, "Nee Kel!! Het is genoeg geweest, ik ben geen jojo die je maar naar willekeur geestelijk alle kanten op kan manipuleren." Geschrokken door de nieuwe toon in Gerts stem druipt Kelly door de keukendeur af en gaat vervolgens in het houthok treurig voor zich uit zitten staren.

Brasschaatse bos 04.30 uur

Aan de rand van het bos aangekomen komt Sacha nauwelijks hijgend abrupt tot stilstand als zij op 3 kilometer afstand enorme lichtbundels van de boerderij van Tante Bep en Gert ontwaart. Grote sjofels zijn in de weer om alle dieren, voeders en grondstoffen van de boerderij in gereedstaande vrachtauto's te laden. Ook staan er twee ambulances gereed en aangezien het spoor van Sabine16 toch die kant oploopt haast Sacha zich naar de lager in het dal gelegen boerderij. Op de boerderij lopen allerlei in witte pakken met gasmaskers getooide mannen rond. Snel verschuilt zij zich achter een van de ambulances en ziet tot haar opluchting dat Sabine16 in de ambulance overdekt met warmtedekens ligt. Snel kruipt zij onder de ambulance door naar de andere en kijkt naar binnen. Tante Bep, Caronline en Karn liggen al stuiterend op de in de ambulance aanwezige brancards. "Hmm", denkt Sacha "de gekke kangaroe ziekte dus." En onmiddellijk flitsen haar gedachten naar het telefoongesprek wat zij onlangs met de opper had, terloops had hij haar meegedeeld dat hij voor zijn vertrek naar australie nog even ouderwets van bil wilde. Zij had hem hard in zijn gezicht uitgelachen en daarop had de opper laten vallen dat hij dan wel een van zijn favorite angels op zou laten draven. Kennelijk had hij bij haar meer geluk gehad en een glimlach onderdrukkend kijkt Sacha door de ruitjes van de ambulance naar de benauwde gezichten van Caronline, Karn en Tante Bep. "Nou in ieder geval niets om je druk om te maken, een hooguit twee dagen stuiteren en dan hield het vanzelf op. Besmettelijk was het ook al niet echt behalve dan door lichamelijk contact." wist zij uit ervaring. "Maar die meiden wisten dat natuurlijk niet en zullen wel die kwakzalver van een Dr Green gebeld hebben, die vervolgens weer het ministerie van landbouw op de hoogte heeft gebracht. Nou ja, ze moeten er zelf maar achter komen." en onopgemerkt verschuilt Sacha zich in een donker hoekje van de boerderij. Plots wordt haar interesse weer gewekt als ze de zorgvuldig in zakken veevoeder verstopte coke door de mannen in de vrachtwagen geladen ziet worden, de mannen zelf lijken zelf niets in de gaten te hebben, maar Sacha ruikt drugs op een kilometer afstand en haar hersens registreren elke beweging en verplaatsing die er vanaf dat moment plaats vinden. Als uiteindelijk de hele handel is ingeladen en de vrachtwagens en ambulances uit het zicht zijn verdwenen, komt ze te voorschijn en gaat ook in de boerderij op onderzoek uit. Buiten alle sporen die zij vindt valt ook haar oog op het door de mannen achtergelaten briefje.
Op gezag van het belgische ministerie van landbouw is de hele boerderij ontruimd valt er uit op te maken. En na zorgvuldig al haar eigen sporen te hebben gewist verdwijnt Sacha met de toevallig op het spoor gekomen informatie naar het landelijke hoofdkwartier te Antwerpen om eerst maar eens een afhaalturk op te laten draven....

Marky laat bijna van schrik het bord uit zijn handen vallen als hij de in een doorschijnend Neglige geklede Femalehunter de lounge binnen ziet komen. Met nog vochtige ogen van het huilen gaat ze bij Jappie op schoot zitten en begint te vertellen "Oh lieve, lieve Jappie je moet me helpen, we wilden Apk en Atje overhalen om ons te helpen zodat we niet langer door Scope lastig gevallen kunnen worden, maar de schoften hebben ons gewoon misbruikt!!!" Haar praktische naaktheid en perzikzachte huidje compleet negerend staat Jappie onmiddellijk op en loopt met haar mee naar de kamer een verbijsterde Marky achterlatend. "Stil maar meissie, Jappie heeft aan een half woord genoeg ik zal jullie wel voorgoed van Scope verlossen." Femalehunter wordt bijna uitzinnig van vreugde bij het horen van de directheid in zijn stem en overlaad hem met kussen. Eenmaal bij de deur aangekomen duwt Jappie teder de verliefde Femalehunter van zich af en opent met een zwaai de deur. Attelenooie weet niet hoe snel hij met zijn hoofd tussen Ethels dijen vandaan moet komen en ook Apk grist snel zijn kleren bij elkaar als hij de boze blik van Jappie ziet en in paniek springen ze door het raam naar buiten. Jappie fronst kort zijn wenkbrauwen als hij de situatie overziet, pakt uit zijn binnenzak zijn Nicohandymansetje en monteert aan de binnenkant van de deur een keurig netjes dubbel penslot. "Zo dames" zegt hij "Cliniclowns, Sinterklaas de Kerstman, leef jullie maar lekker uit!!!Hier komt Scope niet meer binnen!!!!!"...... en het deuntje van eigen huis en tuin fluitend loopt hij opgewekt over zijn zo zorgvuldig uitgevoerde job weer naar de lounge........

Hoe zullen Huiz en Scope hun bij toeval geconfisqeerde handeltje weten te redden.....is de griep die bij nader inzien de gekke kangaroo ziekte bleek te zijn echt al na twee dagen verdwenen.........is Sacha echt die doorwinterde geheim agent die ze zegt te zijn........en komen Femalehunter en Ethel nog aan hun wraak toe.......?

pi_2409543
LOL Jappie!!! Hij is weer goed!
pi_2409571
As APK said, it's almost impossible to work and follow this topic with the energy it deserves (I've just had to cut and paste the last two installments for bed-time reading later!....pffff....help!)

But just had to quickly say:

TANTE BEP! JE GAAT WEG?
Ook lekker voor jou natuurlijk, maar......it won't be same on here....

Have lots of fun!

pi_2409585
Ik denk dat CarOnline niet kan reageren...ze stuitert nog een beetje na
pi_2409586
Oh Jesus another installment.....cut and paste weer.....ARGHGHGHGHGH!

(Ga ik lekker van genieten!)

vrijdag 7 december 2001 @ 18:29:58 #37
15985 huiz
Man in Black
pi_2409590
Geweldig Jappie! Het is net een thriller!
Scope Pure Colombia BV
  vrijdag 7 december 2001 @ 18:36:22 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_2409652
HOI HOI HOI!
Eindelijk geslachtsgemeenschap voor APK.

Bedankt Jappie!

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2409672
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 18:36 schreef APK het volgende:
HOI HOI HOI!

Bedankt Jappie!

APK, wie zegt dat er iets gebeurd is tussen ons? [Diane mode on] Ik kan me er niets van herinneren [/Diane mode off]
  vrijdag 7 december 2001 @ 18:42:45 #40
15985 huiz
Man in Black
pi_2409681
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 18:36 schreef APK het volgende:
HOI HOI HOI!

Bedankt Jappie!

Hmm, als je altijd zo aarzelend bent dat je zeven delen wacht tot iemand anders het jou uiteindelijk aanbiedt, dan heb ik medelijden met je
Scope Pure Colombia BV
pi_2409706
Tjonge jonge, Jappie!
Je hebt een stoere vrouw van mij gemaakt, of lijkt dat maar zo omdat ik dronken ben?
Ik ga daar eens rustig een nachtje over slapen...
...
  vrijdag 7 december 2001 @ 18:47:46 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_2409719
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 18:40 schreef femalehunter het volgende:

[..]

APK, wie zegt dat er iets gebeurd is tussen ons? [Diane mode on] Ik kan me er niets van herinneren [/Diane mode off]

Lees de streamverslagen er maar op na!
(Het zal wel weer niet uitgezonden worden )
pi_2409735
De gekke kangaroe ziekte (GKZ) is dat die ziekte waarbij je - na twee dagen stuiteren - plotseling een verborgen huidplooi om je buik hebt?
No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
  vrijdag 7 december 2001 @ 18:52:37 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_2409751
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 18:42 schreef huiz het volgende:

[..]

Hmm, als je altijd zo aarzelend bent dat je zeven delen wacht tot iemand anders het jou uiteindelijk aanbiedt, dan heb ik medelijden met je

Tja, ik ben nog al een onderdanig type.
(Ik had trouwens die verkrachting door Ed's moeder en zus verdrongen. Die telt niet mee en kan slechts door hypnotherapie weer boven gehaald worden.) (Ril!)
pi_2409778
* Scope vindt Jappies verhaal geweldig ( ), maar vraagt zich af wat hij misdaan heeft om de woede van FH en Ethel op zijn hals te halen...
En vast!
  vrijdag 7 december 2001 @ 19:01:26 #46
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2409814
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 18:45 schreef sacha het volgende:
Tjonge jonge, Jappie!
Je hebt een stoere vrouw van mij gemaakt, of lijkt dat maar zo omdat ik dronken ben?
Ik ga daar eens rustig een nachtje over slapen...
Hahahahaha.....als je nu al gaat slapen moet je inderdaad wel katjelam zijn.

Apk het is je gegund, en Femalehunter heeft er ook enorm van genoten!!! vond het alleen overbodig om dat er bij te schrijven, leek me toch wel voor de hand liggend dat dat zo was

pi_2409940
Jappie! *poing* vind *poing* schitterend*poing* goed
Ik *poing* hem *poing* echt *poing* gevonden *poing*
Screw them.
We're going home.
pi_2410077
LOL CarOnline!
pi_2410093
Jappie!
EEN nachtje, niet NU, ben je gek,
weet bijna niet eens meer hoe dat moet slapen...
Verder hoef ik toch hopelijk niets meer uit te leggen hè,
anders moet ik zometeen nog laveloos aan de barman gaan vertellen
dat mijn medefokkers mij niet begrijpen...
Zie je het al voor je?
...
  vrijdag 7 december 2001 @ 19:39:27 #50
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2410119
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 19:18 schreef CarOnline het volgende:
Jappie! *poing* vind *poing* schitterend*poing* goed
Ik *poing* hem *poing* echt *poing* gevonden *poing*
Wat een werk hè!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo