quote:Bleek uw tanden terwijl u slaapt! Geen bitjes!
De VITINT Whitening Brush is een gel die u met het borsteltje van de penvormige dispenser uiterst eenvoudig opbrengt, bij voorkeur 'smorgens en voor dat u gaat slapen. Binnen een week heeft u al een goed zichtbaar resultaat.
Dit product bevat een actief zuurstof complex Ardox-X en geen peroxide en is volkomen veilig voor het glazuur en tandvlees. Ook bij voortgezet gebruik zijn er absoluut geen irritaties.
Maar hoe doe je dat dan, want die soda die ik heb zijn soort korrels ofzo. Schep je dat op je tandenborstel? Het klinkt superranzig, maar als het de moeite waard is...quote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef SHE het volgende:
Niet doen, allemaal kutspul
Wil je perse toch wittere tanden hebben? Dan laat je ze OF bleken OF poetst eens per maand met zuivere keukensoda...goor maar doeltreffend.
Dat is mijn geheim. Ik rook, en drink koffie en ook weleens rode wijn...maar heb stralend witte tanden.
Eens per maand ga ik met mijn tandenborstel in een zakje keukensoda en poets het goed door...niet vergeten uit te spugen![]()
Keukensoda?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef SHE het volgende:
Niet doen, allemaal kutspul
Wil je perse toch wittere tanden hebben? Dan laat je ze OF bleken OF poetst eens per maand met zuivere keukensoda...goor maar doeltreffend.
Dat is mijn geheim. Ik rook, en drink koffie en ook weleens rode wijn...maar heb stralend witte tanden.
Eens per maand ga ik met mijn tandenborstel in een zakje keukensoda en poets het goed door...niet vergeten uit te spugen![]()
Ja het is de moeite waard als je over 10 jaar je tanden in meerdere stukken uit je bek wilt zien vallenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Furia het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan, want die soda die ik heb zijn soort korrels ofzo. Schep je dat op je tandenborstel? Het klinkt superranzig, maar als het de moeite waard is...
Geef eens meer informatie, en aan je fotoboek te zien ben je niet echt trots op je tandenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:28 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik laat mijn tanden altijd bleken bij de tandarts. Intussen hou ik het zelf bij door met Rembrand te poetsen (merk van een whitening tandpasta die echt goed werkt!)
Waarom dat? Is het dus wel aggressief? (Nee, ik weet het echt nietquote:Op woensdag 5 april 2006 11:30 schreef patty het volgende:
[..]
Ja het is de moeite waard als je over 10 jaar je tanden in meerdere stukken uit je bek wilt zien vallen
Ik heb mijn tandarts nog nooit horen klagenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:27 schreef Etcetera het volgende:
verniel je met keukensoda niet je complete glazuurlaag?
Ja, maar ben er eigenlijk wel zeker van dat dit hetzelfde verhaal is als bij zout en citroenzuur.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:33 schreef Frank79 het volgende:
Ben wel benieuwd naar het soda-verhaal..
Nee, die ziet zijn porche al staan als je de wachtkamer binnenloopt?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb mijn tandarts nog nooit horen klagen
Nee, die ziet z'n ouwe dag verzekerdquote:Op woensdag 5 april 2006 11:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb mijn tandarts nog nooit horen klagen
dat heeft mn vader vroeger ook gedaan en heeft nu geen glazuur meer op zijn tanden, ze worden nu dus megabruin en heeft superpijn bij koude en warme drankenquote:
Poetsen met soda moet je echt doen. Ik denk dat je tandarts daar ontzettend blij mee is.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:28 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Keukensoda?
Meen je dit nu echt?
Ik hoor ook van mensen die met zout en of citroenzuur hun tanden bewerken, dit schijnt vreselijk slecht voor je glazuur te zijn. Je poets eigenlijk je glazuurlaag gewoon weg.
Enig idee hoe veilig soda is?
Ik zoek eigenlijk wel een erg goedkoop middel!![]()
Ik lach nooit met mijn tanden bloot, omdat mijn neus dan zo breed wordtquote:Op woensdag 5 april 2006 11:31 schreef patty het volgende:
[..]
Geef eens meer informatie, en aan je fotoboek te zien ben je niet echt trots op je tanden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |