YWquote:Op woensdag 5 april 2006 10:01 schreef Subhuman het volgende:
Hier verder!
Ik had niet eens door dat ik hem dichtgegooid had, bedankt Puckzzz!
Gauw naar buiten! Mooie locatie opzoeken en HDR foto's gaan maken, dat is ideaal met die wolkenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:08 schreef Ynske het volgende:
Zon, en hele donkere en hele witte wolken met donderkoppen erop
Hou die eens bij je!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:08 schreef Ynske het volgende:
Zon, en hele donkere en hele witte wolken met donderkoppen erop
kon dat maar, maar dr zit hier iemand die me nodig heeftquote:Op woensdag 5 april 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gauw naar buiten! Mooie locatie opzoeken en HDR foto's gaan maken, dat is ideaal met die wolken
Ja, stel je voor: 10 minten zonder SCquote:Op woensdag 5 april 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
is ook een stukje eigenbelang natuurlijk, ik moet wel kunnen slowchatten
Bijna geen enkele camera kan dat. Je hebt twee opties:quote:Op woensdag 5 april 2006 10:11 schreef Chandler het volgende:
Hebben meer mensen last van 's nachts foto graferen? want mijn camera (CANON POWERSHOT 1S IS) kan 's avonds het beeld niet focussen oid...
Nou! Ik werd al helemaal zenuwachtig, heb gelijk Sub maar even erop geattendeerdquote:Op woensdag 5 april 2006 10:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, stel je voor: 10 minten zonder SC![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:12 schreef HMaster-II het volgende:
Mooggeehhh![]()
Ik heb vandaag al voor model gespeeld.Alleen ging het om mijn gebit bij de tandarts, die meteen 2 kleine gaatjes zag.
Maar hij moet die foto's eerst nog even door de USM halen om meer duidelijkheid te krijgen.
lunch?..owja...eten..goed planquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef Esto het volgende:
Hier ook lekker weer
Straks ofzo heel misschien vogeltjes schieten!![]()
Duivenborst op het menu vanavond?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef Esto het volgende:
Hier ook lekker weer
Da vink zielug.. Want jij hebt verteld dat je dit ging gebruiken.. klikquote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef Esto het volgende:
Hier ook lekker weer
Ik weet niet wat voor tijdzone je daar in het hoge noorden hebt maar hier is het al middag.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef Mauro het volgende:
Goeie morgen![]()
Dat was ff nodig dat uitslapen.
Wij leven hier nog in de ijstijdzonequote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tijdzone je daar in het hoge noorden hebt maar hier is het al middag.
Gemeen héquote:Op woensdag 5 april 2006 12:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Da vink zielug.. Want jij hebt verteld dat je dit ging gebruiken.. klikPoor little birdies.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |