Godverquote:
Ik speelde ook nooit dit soort games maar die tutorial helpt je aardig op weg. Verder GameFAQs denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:52 schreef Crudus het volgende:
Zijn er ergens goede beginners guides te vinden? Dit is de eerste keer dat ik een dergelijke rpg speel en ik snap er de ballen van. Help!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dadelijk maar beginnen met de mages guild en wat andere "side-quests",
kijken of ik me fame/ infamy verhouding wat kan verbeteren. Is nu iest van 10/40 ofzo
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Hoeveel ren jij rondquote:Op donderdag 6 april 2006 09:55 schreef Sjotime het volgende:
Vraagje mensen... voor zover ik wist waren er maar iets van 9 Oblivion portals toch in de wereld? Waarom kom ik er dan zoveel tegen en heb ik er inmiddels al dik 20 op mijn worldmap staanAntwoord zonder spoilers aub !
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met Oblivionquote:Op donderdag 6 april 2006 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ben er nog geen 1 tegen gekomenBen naar kvatjsc geweest, of hoe dat dorp ook heet.. ging daar mol natuurlijk.. maar ook daar zag ik geen portal.
Ik loopquote:
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met OblivionDenk dat je dat eerst gedaan moet hebben voordat er andere portals verschijnen. Moet jij dat amulet van de koning niet naar die Monnik brengen in Chorrel?
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW
Dan is Bastard stekeblindquote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.
Denk dat ie inderdaad alleen nog in dat kleine kampje is geweest. Doorlopen omhoog dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan is Bastard stekeblindof hij is nog niet echt IN Kvatch geweest.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik loopmaar dan ook alles... ik fast travel nooit... altijd via de wilderness
Ja al gedaan.. en dan moet je naar Kvatch.. en dan is die priester weer weg ofzo.. maar ik denk, ga toch verder Kvatch in.. maar moet dus eerst achter die priest aan?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met OblivionDenk dat je dat eerst gedaan moet hebben voordat er andere portals verschijnen. Moet jij dat amulet van de koning niet naar die Monnik brengen in Chorrel?
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW
Ja er staat een poort ja.. en daar loop je door naar binnen toch, die stad in?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.
Als je naar Kvatch fasttraveled, door t kamp, linksaf de berg op.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja al gedaan.. en dan moet je naar Kvatch.. en dan is die priester weer weg ofzo.. maar ik denk, ga toch verder Kvatch in.. maar moet dus eerst achter die priest aan?
Ja ben ik geweest dus.. ben die fuckup town in gegaan ookquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je naar Kvatch fasttraveled, door t kamp, linksaf de berg op.
Okay, ik heb verder nog niks met die portals gedaan dus weet niet hoe ze dicht moeten of wat dan ook. Check de guide in de OP.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ben ik geweest dus.. ben die fuckup town in gegaan ook
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er staat een poort ja.. en daar loop je door naar binnen toch, die stad in?
Of kan die poort ook dicht dan?Hoe?
Ja dat heb ik.. en dan ga ik er in staan.. druk op 'A' en kom ik dus in de stad.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,......... heb je niet de opdracht gekregen dat ding te sluiten en erin te gaanGa in de portal staan en druk 'a'
Je hebt de verkeerde poortquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik.. en dan ga ik er in staan.. druk op 'A' en kom ik dus in de stad.
Ah, ik zie het ook wel.. kan mij die poorten schelen
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Retuobak het volgende:
Je moet die enorme rode vlammende poort hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |