Geen idee. Ik ben het nu aan het onderzoeken voor de Mages guild. Want Black soul gems zijn slecht en evil en daar mag je niks mee doen!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nice, daar ben ik al heel lang naar op zoek voor eeen Daedra god![]()
Moet je die er gewoon inleggen en klaar is thief/asssasin-lvl 24/kees![]()
Ja logisch dat-ie vastloopt.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef gieling het volgende:
Zojuist mn eerste vastloper gehad
Probeer zo wat aan die eerste thieves-guild-gast te verkopen blijft hij hangen
Ja, als je hem doet weigert hij tegen je te vechten en kun je hem gewoon afmaken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hadden jullie die quest voor die grand champion orc gedaan?
Volgens mij wassie daarna zo makkelijk
Daar is anders niks te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mystic Shop in Imperial City heeft 't te koop, 4 stuks.
Minky is liever.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Is echt vet H.Flick!
Waarom heb je trouwens geen avatar van Herr Flick?
Ik begon me al af te vragen hoe jij de naam van die hond wistquote:
Nein, De all ingredient store ofzo..quote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is anders niks te vinden
Tenminste, ik neem an dat je de Mystic Emporium bedoelt
Gaat best aardig hoor, als ik iemand wil beroven ga ik lekker streakenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind dat echt zo'n rare combi, heavy armor en sneak
Dat vroeg ik dus ookquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef gieling het volgende:
Even een vraag trouwens, hoe kom je aan (veel) lockpicks?
ga op zoek naar grotten met goblins, die dragen altijd wel wat lockpicks met zich mee, ookal zijn ze te stom om die te gebruikenquote:
ja godver, zeg dat danquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nein, De all ingredient store ofzo..
Maar goed: Eindelijk de vampire curse gehaald!!![]()
![]()
Meteen met dat geld van die quest mezelf helemaal in steel armour verpakt, pimpin'
(wat een kut quest trouwens zeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |