quote:
30 uur verderquote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hilarisch dat mensen nu pas achter de main quest en uberhaupt die Oblivoin gates komen.
Dat is wel goed hoor, die soldaat meepraten. En dan kan je daar een quest fixen,quote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja die herken ik wel zeg maar
Maar echt.. ik loop in dat ding.. en achter dat ding staan poort deuren naar Kvatch.. dus krijg dan een vraag van "wil je door de poort, druk 'a' " Ik druk 'a' en kom vervolgens in Kvatch.. waar je dan die domme soldaat tegen komt.
Ik zal het wel niet goed doen dan ofzo.. check nog wel ff.. ging toch dood in Kvatch.. en had gesaved in het tentenkamp benenden.
Level 17 en nog niks aan de main quest gedaanquote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hilarisch dat mensen nu pas achter de main quest en uberhaupt die Oblivoin gates komen.
Ja niet door de poort lopen maar er echt in staan (dat brandende dingquote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja die herken ik wel zeg maar
Maar echt.. ik loop in dat ding.. en achter dat ding staan poort deuren naar Kvatch.. dus krijg dan een vraag van "wil je door de poort, druk 'a' " Ik druk 'a' en kom vervolgens in Kvatch.. waar je dan die domme soldaat tegen komt.
Ik zal het wel niet goed doen dan ofzo.. check nog wel ff.. ging toch dood in Kvatch.. en had gesaved in het tentenkamp benenden.
Eigenlijk best vaag, want die main quest is nog best spannend en vermakelijk!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Level 17 en nog niks aan de main quest gedaan
Ik denk dat het komt omdat je ze tegenkomt en zo komen ze automatisch op je map te staanquote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Sjotime het volgende:
Maar niemand dus een idee waarom ik al zeker 20 portals op mijn worldmap heb?
Ja denk jequote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je ze tegenkomt en zo komen ze automatisch op je map te staan
Denk dat die extra portals dezelfde functie hebben als de meeste dungeons: geenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja denk je?
Iemand anders een idee waarom er zoveel Oblivion portals zijn? Het zouden er toch maar 9 zijnOf is de rest gewoon verken gebieden ofzo
![]()
Je moet voor de main quest iets van 9 gates sluiten, maar er zijn er in totaal meer ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja denk je?
Iemand anders een idee waarom er zoveel Oblivion portals zijn? Het zouden er toch maar 9 zijnOf is de rest gewoon verken gebieden ofzo
![]()
Jupquote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW
Dat antwoord zocht ikquote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je moet voor de main quest iets van 9 gates sluiten, maar er zijn er in totaal meer ja.
En mijn antwoord is weer niet goed genoegquote:
Nee want extra portals hebben wel een functie. Meer en betere items, geld en ingredientenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
En mijn antwoord is weer niet goed genoeg
Dat is een redelijk goede inductie.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik had in zo'n gate een soort vuur element gevonden die ik kon samen smelten met mijn zwaard.. Je weet wel, die grote bol die je op het laatst uit dat vuur te trekken. Dus je kan bij elke gate dat ding pakken en met je zwaard samen smelten?
meer en betere items is alleen maar afhankelijk van je eigen level en hoe hoger level je bent des te meer geld je uit een dungeon haaltquote:Op donderdag 6 april 2006 11:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee want extra portals hebben wel een functie. Meer en betere items, geld en ingredienten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |