ik wil niet te zeikerig overkomen, maar een screenshot uit een aflevering die we nog te goed hebben,quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef babette21 het volgende:
[ja ik weet het, de Sheppards samen wisten we al, maar voor het geval 't straks om een foto van - ik noem maar 'n zijstraat - Bailey en Alex gaat.......]
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil niet te zeikerig overkomen, maar een screenshot uit een aflevering die we nog te goed hebben,
zie ik als "spoiler"... en spoilers zijn niet tof...
[ja ik weet het, de Sheppards samen wisten we al, maar voor het geval 't straks om een foto van - ik noem maar 'n zijstraat - Bailey en Alex gaat.......]
Friends was erg leuk, maar naar mij idee veel meer cliche wat betreft relaties dan GAquote:Op woensdag 12 april 2006 13:35 schreef Xurk het volgende:
Ik denk dat het zo'n Ross - Rachel relatie wordt
Ze hebben een paar afleveringen nu met elkaar gehad, en nu krijgen ze pas in het laatste seizoen wat, om de fans blij te maken.
Als we dan toch cliché doen, krijgt George Meredith ook nooit. Xander kreeg Buffy ook nooit namelijk
Ik begin Addison ook steeds leuker te vinden hoor.....quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef Nuna het volgende:
Wat een leuke aflevering! Volgens mij ben ik de enige die Addison eigenlijk wel mag![]()
Meredith moet met George, Addison met McDreamy(of McSteamy, whatever
)
Betekent wel dat hij een lul is, hij moet gewoon een keuze maken
"We can't just leave her here! We have an obligation"quote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een kutaflevering. Heb een halfuur tranen weg zitten vechten
.
Ik was súperblij toen McIkweetnietmeerwatikvanjemoetdenken het café binnenstapte, en was dan ook overtuigd dat hij haar tijdens het inscrubben zou geruststellen. Vanaf dat moment heb ik gewalgd van hem, tot die scene met Bailey in de lift (waar Bailey overigens ge-wel-dig is).
Die scène waarin Meredith om hulp schreeuwt om Bonnie te redden.
Ja, dat vroeg ik me ook al af! Wat staan die opeens cosy samen op die foto's?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef MaJo het volgende:
Ik vind zelf die foto's van McDreamy en Izzie een beetje verdacht. Eentje samen oké, maar twee? Ze zullen toch niet iets krijgen
Mee eens, het zijn de minst boeiende personages van de serie. Jammer dat Grey nou net de 'hoofdrol' heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef MissX het volgende:
George mag niets met Meredith krijgen, want Meredith is stom. Dat zou ik echt zielig voor George vinden.
Ik vind McDreamy and Meredith allebei stomme personages, dus op zich mogen die elkaar wel krijgen. De rest vind ik wel super leuk, maar hun zijn allebei van die zeikpersonages.
Volgens mij doelde ze hier indirect op zichzelf.. Dat Derek haar niet zomaar achter kan laten ofzo..quote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef EvilWasp het volgende:
"We can't just leave her here! We have an obligation"
Vond het eerlijk gezegd niet al te slim. Maarja, emoties hé![]()
Bailey is gewoon echt super!!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef Nesle het volgende:
Idd de scene van Bailey in de lift was SUBLIEM!
" Are u okay " ?
Echt geweldig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |