Denk je niet dat er een moment komt dat je wél weer contact zou willen? En zou je willen dat je moeder voor je vader kiest als er geen liefde meer is? Ze wijst dan je vader af, maar niet haar kinderen, ze houdt van jullie. Ze kan ook best middenin een midlife-crisis zitten, ook omdat ze zich nog zo 'jong' gedraagt.quote:Op zondag 9 april 2006 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik heb voor mezelf al besloten dat ik geen contact met mijn moeder wil onderhouden als ze niet bereid is te vechten voor ons als gezin en voor mijn vader.
En wat betrefd die goede vriendin vind ik ook enorm overtrokken, alsof we haar fysiek gaan mishandelen![]()
Wat die andere man betreft, volgens mijn moeder dekt de man zichzelf in tegenover zijn vrouw.quote:Op zondag 9 april 2006 23:07 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, dat is toch best positief? Ik neem aan dat het gedoe met die andere vent nu dus over is. En ze wil dus vechten voor de relatie met je vader...
Maar bedenk wel, dat ook al lukt dát niet, dat het nog je moeder is. En dat je nu boos op haar bent, betekent niet dat dat altijd zo zal blijven en dat je heus nog contact met haar zal willen hebben ook al lukt het niet met je vader. Nou ja, ik hoop dat het snel wat rustiger wordt in je leven en dat jullie een normaal contact kunnen gaan onderhouden, nu is het allemaal nog erg vers en stressig natuurlijk.
Succes
Dat je moeder je vader geen knuffel geeft oid kan ik heel goed begrijpen. Probeer te begrijpen dat de liefde van haar jegens je vader over is. Hypocrieter zou het zijn geweest als ze wel een knuffel had gegeven maar dat ze dit niet meende.quote:Op zondag 9 april 2006 23:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Korte samenvatting van de afgelopen avond:
Mijn moeder kwam rond zeven hier aan, aardig blij maar ze wilde mijn vader niet eens een knuffel geven oid. Dat zette de toon voor mij wat mijn moeder weer terug kaatste naar mij terug.
Het gevolg was een twee uur durende ruzie tussen mij en mijn zusje tegen mijn moeder, waarin mijn vader maar de rust probeerde te bewaren. De emoties liepen hoog op, ik heb van alles gezegt waar ik nu al mijn woorden weer terug inslik maar dat is gebeurt.
Mijn moeder zei meteen dat alle deuren gesloten zijn, dus dat wekte de woede bij mij enorm op, vandaar.
Conclusie van alles wat besproken is vanavond is dat mijn moeder zowieso een eigen plek wilt hebben, voor ongeveer een jaartje of wat, het contact zal er blijven van beide kanten en ze zullen beide vechten voor de relatie. Therapy, hormoonlevel testing enz.
Nu hopen dat alles over een jaartje beter wordt want daar zit ik nu wel heel hard op te wachtten.
Ik denk dat dit de voorlopige update is geweest.
Iedereen enorm bedankt voor de reacties hier gegeven het heeft me echt aan het denken gezet en het heeft me ook enorm geholpen de dingen in een ander perspectief te zien.
Bij deze Bedankt. Wellicht volgt hier een update,
Pizzakoppó
Het ligt allemaal heel gevoelig maar je hebt gelijk, ze heeft er tenminste goed aan gedaan te komen praten, jij ook enorm bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 10 april 2006 10:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat je moeder je vader geen knuffel geeft oid kan ik heel goed begrijpen. Probeer te begrijpen dat de liefde van haar jegens je vader over is. Hypocrieter zou het zijn geweest als ze wel een knuffel had gegeven maar dat ze dit niet meende.
Wel goed van haar is dat ze is komen praten. Ik denk dat ze haar verantwoordlijkheden jegens jou en de anderen inziet. Ik kan het heel goed begrijpen dat jij het mogelijk anders zit, maar ook jij hebt tijd nodig om de dingen in een beter daglicht te kunnen brengen en het dan ook te kunnen relativeren.
Ik wens je heel veel succes en sterkte
Jij hebt aardig wat te verwerken de laatste tijd pizzakoppo.quote:Op zondag 16 april 2006 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Grote Update:
Dit zou mij voor mij de druppel zijn.... een ouder hebben die opmerkt bewust te hebben gewerkt aan het kapot gaan van de relatie van haar eigen kind....quote:Op zondag 16 april 2006 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Grote Update:
Wat voor mij het schokkendste van alles is geweest is dat mijn moeder mij heeft verweten dat ik mijn ex net zo heb behandeld als mijn vader bij mijn moeder deed.
Mijn moeder heeft zelfs toegegeven dat ze er dusdanig veel op in heeft gespeeld bij mijn ex dat het zelfs daarom kapot is gegaan, ....
Ach, zo ken ik er nog 1. Ik ben er zelfs voor de straat op gegooid geworden omdat mijn moeder mijn relatie niet accepteerde...Sta je dan met al je spullen zonder woning...Egoisme ten top..quote:Op maandag 17 april 2006 04:03 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Dit zou mij voor mij de druppel zijn.... een ouder hebben die opmerkt bewust te hebben gewerkt aan het kapot gaan van de relatie van haar eigen kind....
![]()
![]()
![]()
ONVOORSTELBAAR maar blijkbaar waar....![]()
Welke leeftijd? ik ben het even kwijt. In mijn ogen ben je nooit te oud om ergens aan te beginnen. Als je je daar nu beter bij voelt moet je het doen. Het is vaak het idee waar de anderen aan moeten wennen. Misschien is moeders al vanaf het begin van haar huwelijk gothic geweest maar heeft ze dat omwille van de kids en haar huwelijk juist naar de achtergrond weten te drukken. Vaak krijg je hierdoor inderdaad de uitbarsting zoals het nu gegaan is. Misschien voelt ze zich niet begrepen.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
Gothic??
Ik denk dat je moeder een beetje de weg kwijt is hoor... Ik bedoel, niks mis met gothic, maar om op die leeftijd nu ineens gothic te willen worden.. ()
Ja ik heb er zelf al op aangestuurd bijv, bloedtesten af te nemen en een hormoon test te ondergaan.quote:Op zondag 23 april 2006 19:19 schreef MissBliss het volgende:
Je moeder heeft hulp nodig... Dringend als ik het zo lees. Een einde aan je relatie willen maken en verliefd zijn op een ander.. ok, maar ze heeft nogal een verstoord zelfbeeld zo te zien.
Ik zou haar duidelijk proberen te maken dat ze hulp nodig heeft. Ineens gothic worden is niet de oplossing volgens mij. Probeer haar te steunen, hoe moeilijk dat ook is. Maar ik heb het idee dat haar gedrag een psychische oorzaak heeft.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik heb er zelf al op aangestuurd bijv, bloedtesten af te nemen en een hormoon test te ondergaan.
Hadden wij haar zover gekregen naar de huisarts te gaan zegt de huisarts dat het niet nodig is, hij kon met het blote oog wel zien dat er niets aan de hand is...
Daarom zei ik reeds eerder: wacht nog even met veroordelen voor je van de hoed en de rand weet. Het blijft immers je moeder. Ik neem aan dat dit de zaak voor jou zwaar verandert. Het lijkt me ook weinig zin te hebben je oom en tante allerlei dingen te gaan verwijten. Wanneer je immers de dialoog tussen jou en je ma wil behouden (hoe summier ook), kun je haar bondgenoten beter niet tegen je in het harnas jagen. Stelling nemen tegen hen kan altijd nog.quote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn moeder is verslaafd aan speed!
Dat lijkt me nou juist niet zo'n hele goede locatiequote:Op zondag 16 april 2006 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er niet een mogelijkheid dat je samen met je vader een leuk uitje gaat maken?
Een weekje samen naar Italie zou best wel eens goed kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |