Die kijk ik dan weer nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Die zijn juist cool
Vergeet niet as the world turns, en mcleod daughters
Je weet niet wat je mist..quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:27 schreef MisterICE het volgende:
Alleen nichten & vrouwen kijken GTST.
Je bent domquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:02 schreef PsyCha het volgende:
Ik kijk niet, dus daar gaat je stelling.
quote:
Je doet wat je niet laten kan. Zwerver.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef MisterICE het volgende:
[..]
![]()
Er staat niet dat alle vrouwen naar GTST kijken dus mijn stelling staat nog steeds.
Bij deze voeg ik er aan toe dat je dom bent [afbeelding]
Elke man die naar gtst kijkt is anders ook behoorlijk homofielquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef Camplo het volgende:
Die halve heaumeau...
Wat een nichten kapsel
Hoe heet ie ook weer, Moritz ofzo...
Af-schuw-e-lijk!!!!![]()
Nu @ RTL 4
Roetmopquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:56 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Je doet wat je niet laten kan. Zwerver.
Dus jij kent homo's die GTST kijken?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Elke man die naar gtst kijkt is anders ook behoorlijk homofiel![]()
Je bent veel,maar zeker geen homoquote:Op woensdag 5 april 2006 08:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dus jij kent homo's die GTST kijken?
Ik niet.
Als ik bij mijn vriendin ben, kijk ik altijd met haar GTST. En omdat ik het vroeger met m'n ex ook al vaak zag, ben ik het ook gaan volgen en ik vind het erg leuk. Ben ik nu homo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Elke man die naar gtst kijkt is anders ook behoorlijk homofiel![]()
Die Inge is echt arrogant, die is echt niet leukquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef MarkNMGN het volgende:
De enigste reden dat ik wel eens blijf hangen, zijn die Lieke van Lexmond en Inge Schraamhaar.
Voor de rest..![]()
hetb verbaast mij ook, ik kijk al een paar jaar niet meer in ieder geval.quote:
Ja absoluutquote:Op woensdag 5 april 2006 09:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als ik bij mijn vriendin ben, kijk ik altijd met haar GTST. En omdat ik het vroeger met m'n ex ook al vaak zag, ben ik het ook gaan volgen en ik vind het erg leuk. Ben ik nu homo?![]()
Ow ja....ik hoorde dat Anita (sabine koning) weer terugkomt...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
hetb verbaast mij ook, ik kijk al een paar jaar niet meer in ieder geval.
Die ouwe grafsnol?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja....ik hoorde dat Anita (sabine koning) weer terugkomt...![]()
Wie ligt er nou weer in coma dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:27 schreef Camplo het volgende:
Jeetje er ligt er 1 in coma... en dan altijd weer dat gejengel tegen een coma-patiënt...
zou ook verboden moeten worden eeuwig dat gezanik in series...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |