Bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef Camplo het volgende:
Nu @ RTL 4
Die katholieke potquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef MarkNMGN het volgende:
De enigste reden dat ik wel eens blijf hangen, zijn die Lieke van Lexmond en Inge Schraamhaar.
Voor de rest..![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die katholieke pot![]()
Not touching that with the swift of a lions tale.
Ridge?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef Jossos het volgende:
[..]Dat spreekwoord heb ik nog nooit eerder gehoord. Leuk!
OT:
@ TS
Je bent zeker fan van de Bold met die ene gast met z'n vierkante baksteen smoelwerk.
En wie mag dat wezen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:32 schreef Canisfire het volgende:
Die Carolien Spoor is best een lekkerwijf
Die blonde die vandaag zei dat ze zwanger wasquote:
die is wel goed bedeeldquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die blonde die vandaag zei dat ze zwanger was![]()
[afbeelding]
Apart gezicht. :/quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zei die vriendin met dat kakkers accentquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[afbeelding]
haha klopt ja je volgt het nog beter dan dat ik het doequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat zei die vriendin met dat kakkers accent![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haha klopt ja je volgt het nog beter dan dat ik het doe
Saaie neppe series als Charmed en Gilmore girls etc.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef Salsagirl het volgende:
En dan zeggen ze ,dat wij vrouwen van die soapie kijkers zijn..![]()
Die zijn juist coolquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Saaie neppe series als Charmed en Gilmore girls etc.
Ik kijk niet, dus daar gaat je stelling.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:27 schreef MisterICE het volgende:
Alleen nichten & vrouwen kijken GTST.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |