Filmpje met bewijs?quote:Op maandag 28 september 2009 02:20 schreef ZureMelk het volgende:
Het is allemaal wat veel om te lezen/kijken.
Is er ergens iets met bewijs dat HAARP het weer effectief verandert?
Als het een filmpje is graag het tijdstip erbij waarbij er bewijs getoond wordt aangezien alle suggestieve bullshit niet interessant is.
Officiele "bills"en "reports" uit de VS aangaande weathermodification, of lees alsnog t hele topic doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef NorthernStar het volgende:
Weather modification bill may affect agriculture
En hier is de wet:
Weather Modification Research and Technology Transfer Authorization Act of 2005 (3 maart 2006)
http://www.senate.gov/~hutchison/speec379.htm
Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025
Ik ken er wel 'n paar hoor, maar "men" vind dit vast geen wetenschappers.quote:Op maandag 28 september 2009 07:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Filmpje met bewijs?![]()
Uiteraard niet, er is geen enkele wetenschapper die pontificaal voor de camera verklaart dat HAARP dat kan.
De toepassing van zilverjodide was al lang bekend en heeft hier helemaal niets mee te maken.quote:Op maandag 28 september 2009 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Bewijs van weermanipulatie ? De kranten staan er soms vol van.
Denk maar aan de chinezen en hun Olympische Spelen
Chinese Government To Control Olympic Weather
Of Rusland, Italie, Spanje, Franrkijk en Indonesie die regen maken
http://www.teachersparadi(...)/re/regen_maken.html
Maar Amerika ? ... nah
Allemaal leuk en wel maar dit zijn allemaal futuristische plannen die men ergens in 2025 misschien hoopt te verwezenlijken. Er zijn zoveel van dat soort plannen maar de meesten worden nooit praktijk.quote:Op maandag 28 september 2009 07:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Filmpje met bewijs?![]()
Uiteraard niet, er is geen enkele wetenschapper die pontificaal voor de camera verklaart dat HAARP dat kan. maar dat geldt evengoed voor UFO's en 9/11 wel kan je jezelf vermaken met de links uit de volgende post:
[..]
Officiele "bills"en "reports" uit de VS aangaande weathermodification, of lees alsnog t hele topic door
Scalar waves?quote:Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik ken er wel 'n paar hoor, maar "men" vind dit vast geen wetenschappers.
http://video.google.com/videoplay?docid=4958033183711235322#
http://video.google.com/videoplay?docid=9062737295949774810#
Duidelijker dan de laatste kan bijna niet toch ?
En dan zijn er nog n hele hoop (hier n paar) die vermoeden dat het kan:
http://www.orgone.org/articles/ax6-harp.htm
quote:Op maandag 28 september 2009 16:35 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Scalar waves?![]()
Vermoedens?![]()
Geen enkel bewijs dus.
Geloof wat je wilt geloven, als jij vast blijft houden aan het idee dat HAARP er staat om wetenschappelijk onderzoek te doen dan mag dat van mij...quote:Op maandag 28 september 2009 16:32 schreef ZureMelk het volgende:
Allemaal leuk en wel maar dit zijn allemaal futuristische plannen die men ergens in 2025 misschien hoopt te verwezenlijken. Er zijn zoveel van dat soort plannen maar de meesten worden nooit praktijk.
Daar bovenop is er geen enkele link met dit en specifiek HAARP.
0,0 bewijs dus.
Ow en Resonancer...scary filmpje.....quote:Legal aspects of military activities
26. Calls on the European Union to seek to have the new 'non-lethal' weapons technology and the development of new arms strategies also covered and regulated by international conventions;
27. Considers HAARP (High Frequency Active Auroral Research Project) by virtue of its farreaching impact on the environment to be a global concern and calls for its legal, ecological and ethical implications to be examined by an international independent body before any further research and testing; regrets the repeated refusal of the United States Administration to send anyone in person to give evidence to the public hearing or any subsequent meeting held by its competent committee into the environmental and public risks connected with the high Frequency Active Auroral Research Project (HAARP) programme currently being funded in Alaska;
28. Requests the Scientific and Technological Options Assessment (STOA) Panel to agree to examine the scientific and technical evidence provided in all existing research findings on HAARP to assess the exact nature and degree of risk that HAARP poses both to the local and global environment and to public health generally;
29. Calls on the Commission, in collaboration with the governments of Sweden, Finland, Norway and the Russian Federation, to examine the environmental and public health implications of the HAARP programme for Arctic Europe and to report back to Parliament with its findings;
Ah, een filmpje van een iemand die onbewezen claims doet.quote:Op maandag 28 september 2009 18:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Filmpje niet bekeken dus. Of het Engels niet machtig ?
PDF'jes gelezen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Ah, een filmpje van een conspiracy nut die onbewezen claims doet.
Wat moet dat aantonen?
Edit:
Deze man schrijft ook over ufo's, onzichtbare soldaten en mindcontrol.
Case closed.
Het EU parlement zit vol met verschillende rare kleine clubjes die allemaal recht hebben om gemeenschapsgeld te verspillen door het afvuren van een eindeloze barrage van nutteloze vragen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt geloven, als jij vast blijft houden aan het idee dat HAARP er staat om wetenschappelijk onderzoek te doen dan mag dat van mij...
Ik vraag me af waarom ze dan wel in 2008 $3,2mio van het DOD kregen bron
Een ander goed ijkpunt is het FAS een non-gov, non-profit organisatie die ijskoud data verzamelen aangaande militaire zaken, bij hun search komen 4 pagina's met PDF's terug betreffende HAARP bron
Om een en ander te complementeren een aantal PDF's van de EU die in de jaren 90 al ernstige bedenkingen hadden bij HAARP:
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2004-1446&format=XML&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2003-1453&format=XML&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getAllAnswers.do?reference=E-2003-1453&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=REPORT&reference=A4-1999-0005&format=XML&language=EN
de laatste is de meest belangrijke en veruit de uitgebreidste, ik raad je aan die goed door te lezen:
[..]
Ow en Resonancer...scary filmpje.....
Je vind het dan ook vast niet erg dat ik jouw posts in t vervolg negeer, je bent een zeur en een zeikerd die alles negatief ziet, niet wilt door denken en bij t minste of geringste al "conspiracy nut!" roept, mag hoor, maar dan kan je beter uit [BNW] wegblijven, da's beter voor de sfeerquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:16 schreef ZureMelk het volgende:
Het EU parlement zit vol met verschillende rare kleine clubjes die allemaal recht hebben om gemeenschapsgeld te verspillen door het afvuren van een eindeloze barrage van nutteloze vragen.
De vrouw in kwestie, ultra linkse domme doos Hiltrud Breyer van de groenen, doet dat dan ook.
En daar zitten naast heel veel milieu en natuur vragen ook hier en daar wat complot vragen tussen.
Zoiets zegt helemaal niets.
Dat mens loopt over wel meer onzinnige dingen te mekkeren.
Ze wordt dan ook terecht niet serieus genomen.
Het laatste lange stuk tekst is een warrige onsamenhangende en vooral kansloze motie door een vergelijkbare linkse groene doos. Lees de voorstellen die ze erin doet eens, volledig utopistisch! Zeg dan gewoon gelijk dat je het leger wilt afschaffen.
Het is goed dat dit soort mensen ook hun zegje mogen doen maar meer dan dat is het niet. Het heeft geen enkele waarde.
Mee eens, beetje respect mag ook wel., ook al heb je een bepaalde visie over andermans overtuiging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je vind het dan ook vast niet erg dat ik jouw posts in t vervolg negeer, je bent een zeur en een zeikerd die alles negatief ziet, niet wilt door denken en bij t minste of geringste al "conspiracy nut!" roept, mag hoor, maar dan kan je beter uit [BNW] wegblijven, da's beter voor de sfeer
Ik raak gewoon een beetje opgefok!t van al die zaken die jullie brengen als een feit maar waarvan bij nadere beschouwing geen enkel punt hard te maken blijkt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je vind het dan ook vast niet erg dat ik jouw posts in t vervolg negeer, je bent een zeur en een zeikerd die alles negatief ziet, niet wilt door denken en bij t minste of geringste al "conspiracy nut!" roept, mag hoor, maar dan kan je beter uit [BNW] wegblijven, da's beter voor de sfeer
Omdat je erom vraagt....quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:37 schreef ZureMelk het volgende:
Ik raak gewoon een beetje opgefok!t van al die zaken die jullie brengen als een feit maar waarvan bij nadere beschouwing geen enkel punt hard te maken blijkt.
Kunnen jullie niet van te voren bedanken dat het te doorzichtig is om als onderbouwing voor je geloof te gebruiken?
Dat zou weer een hoop verspilde webspace en moeite schelen.
Is een klein beetje kritisch selectievermogen voor jullie bronnen al teveel gevraagd?
Oh, dat zijn wel heel bijzondere spelregels. Daar was ik me niet van bewust.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Omdat je erom vraagt....
Dit is Brave New Wolrd, niet [NWS], een plek waar juist vage zaken aan de kaak mogen worden gesteld zonder keihard bewijs te hoeven leveren, en alleen aan je opmerking hier al kan ik zien dat je niet de moeite hebt genomen dit hele topic te lezen.
Het is ooit begonnen in [NWS] omdat HAARP echt bestaat en ik me afvroeg wat er wel&niet waar zou zijn aan weersmodificatie, maar ik hoe dan ook vrees voor de gevolgen van kloten met de ionosfeer.
Omdat het al gauw uitliep op een ja/nee discussie is het in overleg toen naar [BNW] gegaan omdat het daar beter op z'n plek bleek, daarom voel ik me niet geroepen bewijs te moeten leveren, ik lever genoeg informatie zodat je zelf een beeld kan vormen, varierend van vage YT filmpjes tot PDF's afkomstig uit de EU, vind je dat niet genoeg of ben je het er pertinent niet mee eens dan mag je dat rustig melden maar heeft t voor jou geen zin om nog langer in dit topic te posten, of je moet bewust willen trollen...
Dat heb je dan snel uitgevonden, dat die claims onbewezen zijn, kan namelijk de info en het artikel uit de krant waar de man over spreekt niet vinden. Jij wel ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Ah, een filmpje van een iemand die onbewezen claims doet.
Wat moet dat aantonen?
Edit:
Deze man schrijft ook over ufo's, onzichtbare soldaten en mindcontrol.
Case closed.
WTFquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:26 schreef ToT het volgende:
En weer een intressant filmpje!
http://www.rtl.nl/compone(...)Thu08.wolkmoskou.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |