abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 07:28:42 #201
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_73171740
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:20 schreef ZureMelk het volgende:
Het is allemaal wat veel om te lezen/kijken.
Is er ergens iets met bewijs dat HAARP het weer effectief verandert?
Als het een filmpje is graag het tijdstip erbij waarbij er bewijs getoond wordt aangezien alle suggestieve bullshit niet interessant is.
Filmpje met bewijs?
Uiteraard niet, er is geen enkele wetenschapper die pontificaal voor de camera verklaart dat HAARP dat kan. maar dat geldt evengoed voor UFO's en 9/11 wel kan je jezelf vermaken met de links uit de volgende post:
quote:
Officiele "bills"en "reports" uit de VS aangaande weathermodification, of lees alsnog t hele topic door
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_73171982
Bewijs van weermanipulatie ? De kranten staan er soms vol van.

Denk maar aan de chinezen en hun Olympische Spelen
Chinese Government To Control Olympic Weather

Of Rusland, Italie, Spanje, Franrkijk en Indonesie die regen maken
http://www.teachersparadi(...)/re/regen_maken.html

Maar Amerika ? ... nah
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73171988
Het ontkennen van weermanipulatie lijkt me inderdaad niet het slimste om in een discussie als deze te doen. Temeer ook omdat weermanipulatie an sich gewoon bestaat
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73177684
quote:
Op maandag 28 september 2009 07:28 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Filmpje met bewijs?
Uiteraard niet, er is geen enkele wetenschapper die pontificaal voor de camera verklaart dat HAARP dat kan.
Ik ken er wel 'n paar hoor, maar "men" vind dit vast geen wetenschappers.

http://video.google.com/videoplay?docid=4958033183711235322#

http://video.google.com/videoplay?docid=9062737295949774810#

Duidelijker dan de laatste kan bijna niet toch ?

En dan zijn er nog n hele hoop (hier n paar) die vermoeden dat het kan:
http://www.orgone.org/articles/ax6-harp.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 28 september 2009 @ 16:16:51 #205
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_73182780
quote:
Op maandag 28 september 2009 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Bewijs van weermanipulatie ? De kranten staan er soms vol van.

Denk maar aan de chinezen en hun Olympische Spelen
Chinese Government To Control Olympic Weather

Of Rusland, Italie, Spanje, Franrkijk en Indonesie die regen maken
http://www.teachersparadi(...)/re/regen_maken.html

Maar Amerika ? ... nah
De toepassing van zilverjodide was al lang bekend en heeft hier helemaal niets mee te maken.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  maandag 28 september 2009 @ 16:32:52 #206
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_73183291
quote:
Op maandag 28 september 2009 07:28 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Filmpje met bewijs?
Uiteraard niet, er is geen enkele wetenschapper die pontificaal voor de camera verklaart dat HAARP dat kan. maar dat geldt evengoed voor UFO's en 9/11 wel kan je jezelf vermaken met de links uit de volgende post:
[..]

Officiele "bills"en "reports" uit de VS aangaande weathermodification, of lees alsnog t hele topic door
Allemaal leuk en wel maar dit zijn allemaal futuristische plannen die men ergens in 2025 misschien hoopt te verwezenlijken. Er zijn zoveel van dat soort plannen maar de meesten worden nooit praktijk.

Daar bovenop is er geen enkele link met dit en specifiek HAARP.

0,0 bewijs dus.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  maandag 28 september 2009 @ 16:35:34 #207
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_73183363
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik ken er wel 'n paar hoor, maar "men" vind dit vast geen wetenschappers.

http://video.google.com/videoplay?docid=4958033183711235322#

http://video.google.com/videoplay?docid=9062737295949774810#

Duidelijker dan de laatste kan bijna niet toch ?

En dan zijn er nog n hele hoop (hier n paar) die vermoeden dat het kan:
http://www.orgone.org/articles/ax6-harp.htm
Scalar waves?

Vermoedens?

Geen enkel bewijs dus.
pi_73187242
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:35 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Scalar waves?

Vermoedens?

Geen enkel bewijs dus.

Filmpje niet bekeken dus. Of het Engels niet machtig ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 28 september 2009 @ 21:42:49 #209
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_73194407
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:32 schreef ZureMelk het volgende:
Allemaal leuk en wel maar dit zijn allemaal futuristische plannen die men ergens in 2025 misschien hoopt te verwezenlijken. Er zijn zoveel van dat soort plannen maar de meesten worden nooit praktijk.

Daar bovenop is er geen enkele link met dit en specifiek HAARP.

0,0 bewijs dus.
Geloof wat je wilt geloven, als jij vast blijft houden aan het idee dat HAARP er staat om wetenschappelijk onderzoek te doen dan mag dat van mij...
Ik vraag me af waarom ze dan wel in 2008 $3,2mio van het DOD kregen bron
Een ander goed ijkpunt is het FAS een non-gov, non-profit organisatie die ijskoud data verzamelen aangaande militaire zaken, bij hun search komen 4 pagina's met PDF's terug betreffende HAARP bron
Om een en ander te complementeren een aantal PDF's van de EU die in de jaren 90 al ernstige bedenkingen hadden bij HAARP:
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2004-1446&format=XML&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2003-1453&format=XML&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getAllAnswers.do?reference=E-2003-1453&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=REPORT&reference=A4-1999-0005&format=XML&language=EN
de laatste is de meest belangrijke en veruit de uitgebreidste, ik raad je aan die goed door te lezen:
quote:
Legal aspects of military activities

26. Calls on the European Union to seek to have the new 'non-lethal' weapons technology and the development of new arms strategies also covered and regulated by international conventions;

27. Considers HAARP (High Frequency Active Auroral Research Project) by virtue of its farreaching impact on the environment to be a global concern and calls for its legal, ecological and ethical implications to be examined by an international independent body before any further research and testing; regrets the repeated refusal of the United States Administration to send anyone in person to give evidence to the public hearing or any subsequent meeting held by its competent committee into the environmental and public risks connected with the high Frequency Active Auroral Research Project (HAARP) programme currently being funded in Alaska;

28. Requests the Scientific and Technological Options Assessment (STOA) Panel to agree to examine the scientific and technical evidence provided in all existing research findings on HAARP to assess the exact nature and degree of risk that HAARP poses both to the local and global environment and to public health generally;

29. Calls on the Commission, in collaboration with the governments of Sweden, Finland, Norway and the Russian Federation, to examine the environmental and public health implications of the HAARP programme for Arctic Europe and to report back to Parliament with its findings;
Ow en Resonancer...scary filmpje.....
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:38:05 #210
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_73221329
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Filmpje niet bekeken dus. Of het Engels niet machtig ?
Ah, een filmpje van een iemand die onbewezen claims doet.
Wat moet dat aantonen?

Edit:
Deze man schrijft ook over ufo's, onzichtbare soldaten en mindcontrol.
Case closed.

[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 29-09-2009 21:42:20 (Ff niet lopen beledigen graag! :)) ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:03:52 #211
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_73222174
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Ah, een filmpje van een conspiracy nut die onbewezen claims doet.
Wat moet dat aantonen?

Edit:
Case closed.
PDF'jes gelezen?
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:16:35 #212
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_73222723
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Geloof wat je wilt geloven, als jij vast blijft houden aan het idee dat HAARP er staat om wetenschappelijk onderzoek te doen dan mag dat van mij...
Ik vraag me af waarom ze dan wel in 2008 $3,2mio van het DOD kregen bron
Een ander goed ijkpunt is het FAS een non-gov, non-profit organisatie die ijskoud data verzamelen aangaande militaire zaken, bij hun search komen 4 pagina's met PDF's terug betreffende HAARP bron
Om een en ander te complementeren een aantal PDF's van de EU die in de jaren 90 al ernstige bedenkingen hadden bij HAARP:
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2004-1446&format=XML&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2003-1453&format=XML&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getAllAnswers.do?reference=E-2003-1453&language=EN
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=REPORT&reference=A4-1999-0005&format=XML&language=EN
de laatste is de meest belangrijke en veruit de uitgebreidste, ik raad je aan die goed door te lezen:
[..]

Ow en Resonancer...scary filmpje.....
Het EU parlement zit vol met verschillende rare kleine clubjes die allemaal recht hebben om gemeenschapsgeld te verspillen door het afvuren van een eindeloze barrage van nutteloze vragen.
De vrouw in kwestie, ultra linkse domme doos Hiltrud Breyer van de groenen, doet dat dan ook.
En daar zitten naast heel veel milieu en natuur vragen ook hier en daar wat complot vragen tussen.
Zoiets zegt helemaal niets.
Dat mens loopt over wel meer onzinnige dingen te mekkeren.
Ze wordt dan ook terecht niet serieus genomen.

Het laatste lange stuk tekst is een warrige onsamenhangende en vooral kansloze motie door een vergelijkbare linkse groene doos. Lees de voorstellen die ze erin doet eens, volledig utopistisch! Zeg dan gewoon gelijk dat je het leger wilt afschaffen.
Het is goed dat dit soort mensen ook hun zegje mogen doen maar meer dan dat is het niet. Het heeft geen enkele waarde.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:34:19 #213
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_73223403
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:16 schreef ZureMelk het volgende:
Het EU parlement zit vol met verschillende rare kleine clubjes die allemaal recht hebben om gemeenschapsgeld te verspillen door het afvuren van een eindeloze barrage van nutteloze vragen.
De vrouw in kwestie, ultra linkse domme doos Hiltrud Breyer van de groenen, doet dat dan ook.
En daar zitten naast heel veel milieu en natuur vragen ook hier en daar wat complot vragen tussen.
Zoiets zegt helemaal niets.
Dat mens loopt over wel meer onzinnige dingen te mekkeren.
Ze wordt dan ook terecht niet serieus genomen.

Het laatste lange stuk tekst is een warrige onsamenhangende en vooral kansloze motie door een vergelijkbare linkse groene doos. Lees de voorstellen die ze erin doet eens, volledig utopistisch! Zeg dan gewoon gelijk dat je het leger wilt afschaffen.
Het is goed dat dit soort mensen ook hun zegje mogen doen maar meer dan dat is het niet. Het heeft geen enkele waarde.
Je vind het dan ook vast niet erg dat ik jouw posts in t vervolg negeer, je bent een zeur en een zeikerd die alles negatief ziet, niet wilt door denken en bij t minste of geringste al "conspiracy nut!" roept, mag hoor, maar dan kan je beter uit [BNW] wegblijven, da's beter voor de sfeer
pi_73223755
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Je vind het dan ook vast niet erg dat ik jouw posts in t vervolg negeer, je bent een zeur en een zeikerd die alles negatief ziet, niet wilt door denken en bij t minste of geringste al "conspiracy nut!" roept, mag hoor, maar dan kan je beter uit [BNW] wegblijven, da's beter voor de sfeer
Mee eens, beetje respect mag ook wel., ook al heb je een bepaalde visie over andermans overtuiging.
  dinsdag 29 september 2009 @ 22:37:09 #215
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_73226296
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik raak gewoon een beetje opgefok!t van al die zaken die jullie brengen als een feit maar waarvan bij nadere beschouwing geen enkel punt hard te maken blijkt.
Kunnen jullie niet van te voren bedanken dat het te doorzichtig is om als onderbouwing voor je geloof te gebruiken?
Dat zou weer een hoop verspilde webspace en moeite schelen.

Is een klein beetje kritisch selectievermogen voor jullie bronnen al teveel gevraagd?
  dinsdag 29 september 2009 @ 22:58:23 #216
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_73227429
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:37 schreef ZureMelk het volgende:
Ik raak gewoon een beetje opgefok!t van al die zaken die jullie brengen als een feit maar waarvan bij nadere beschouwing geen enkel punt hard te maken blijkt.
Kunnen jullie niet van te voren bedanken dat het te doorzichtig is om als onderbouwing voor je geloof te gebruiken?
Dat zou weer een hoop verspilde webspace en moeite schelen.

Is een klein beetje kritisch selectievermogen voor jullie bronnen al teveel gevraagd?
Omdat je erom vraagt....
Dit is Brave New Wolrd, niet [NWS], een plek waar juist vage zaken aan de kaak mogen worden gesteld zonder keihard bewijs te hoeven leveren, en alleen aan je opmerking hier al kan ik zien dat je niet de moeite hebt genomen dit hele topic te lezen.
Het is ooit begonnen in [NWS] omdat HAARP echt bestaat en ik me afvroeg wat er wel&niet waar zou zijn aan weersmodificatie, maar ik hoe dan ook vrees voor de gevolgen van kloten met de ionosfeer.
Omdat het al gauw uitliep op een ja/nee discussie is het in overleg toen naar [BNW] gegaan omdat het daar beter op z'n plek bleek, daarom voel ik me niet geroepen bewijs te moeten leveren, ik lever genoeg informatie zodat je zelf een beeld kan vormen, varierend van vage YT filmpjes tot PDF's afkomstig uit de EU, vind je dat niet genoeg of ben je het er pertinent niet mee eens dan mag je dat rustig melden maar heeft t voor jou geen zin om nog langer in dit topic te posten, of je moet bewust willen trollen...
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:06:41 #217
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_73227782
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Omdat je erom vraagt....
Dit is Brave New Wolrd, niet [NWS], een plek waar juist vage zaken aan de kaak mogen worden gesteld zonder keihard bewijs te hoeven leveren, en alleen aan je opmerking hier al kan ik zien dat je niet de moeite hebt genomen dit hele topic te lezen.
Het is ooit begonnen in [NWS] omdat HAARP echt bestaat en ik me afvroeg wat er wel&niet waar zou zijn aan weersmodificatie, maar ik hoe dan ook vrees voor de gevolgen van kloten met de ionosfeer.
Omdat het al gauw uitliep op een ja/nee discussie is het in overleg toen naar [BNW] gegaan omdat het daar beter op z'n plek bleek, daarom voel ik me niet geroepen bewijs te moeten leveren, ik lever genoeg informatie zodat je zelf een beeld kan vormen, varierend van vage YT filmpjes tot PDF's afkomstig uit de EU, vind je dat niet genoeg of ben je het er pertinent niet mee eens dan mag je dat rustig melden maar heeft t voor jou geen zin om nog langer in dit topic te posten, of je moet bewust willen trollen...
Oh, dat zijn wel heel bijzondere spelregels. Daar was ik me niet van bewust.

Nou bij deze beweer ik het bewijs te hebben dat HAARP gebruikt wordt om het haar van Balkenende in model te houden. (vandaar dat HAAR in de afkorting HAARP)
Ze kunnen HAARP niet simultaan voor iets anders gebruiken omdat hij net krachtig genoeg is om het kapsel van onze premier in bedwang te houden.

Met andere woorden, als je ziet dat Balkenende zijn haar door elkaar zit moet je je heel veel zorgen gaan maken!!!!
pi_73230541
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Ah, een filmpje van een iemand die onbewezen claims doet.
Wat moet dat aantonen?

Edit:
Case closed.
Dat heb je dan snel uitgevonden, dat die claims onbewezen zijn, kan namelijk de info en het artikel uit de krant waar de man over spreekt niet vinden. Jij wel ?

Is de case nou closed omdat mensen die over mindcontrol spreken onbetrouwbaar zijn ?
Dan is hij idd closed want de meeste wetenschapers die ik ken menen dat Haarp ook 'n vorm van mindcontrol teweeg kan brengen.
Eisenhower1961.
pi_73233980
ZureMelk, als het concept van BNW je niet aanspreekt omdat men hier verder kan en wil gaan dan enkel wat al bekend is, wil je dan of niet meer reageren, of je hieraan aanpassen?
Mr. Prolapse 2009
pi_73510698
Linkdumper
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:39:57 #223
19194 Oversight
◢◤
pi_73527368
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:12 schreef Dragorius het volgende:
Linkdumper
offtopic, probeer de slowchat.
◢◤
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:10:50 #224
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_73619798
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 07:26 schreef ToT het volgende:
En weer een intressant filmpje!

http://www.rtl.nl/compone(...)Thu08.wolkmoskou.xml
WTF

Wel vaag, verder geen RTL commentaar of tekst waar het vandaan komt, en het russisch gemompel versta ik ook niet helemaal...
Of moet ik gaan roepen dat iedereen dit met Adobe AfterFX wel in elkaar kan knutselen
pi_73771543
hier een link naar de officiele HAarp SITE(Alaska) :

http://www.haarp.alaska.edu/haarp/faq.html

Dat HAARP het weer kan beinvloeden is nog maar het topje van de ijsberg , HAARP kan ook nog eens een

zeer sterk en geconcentreerd electromagnetisch veld creeren die de beta-golven(PANIEK, SCHIZOFRENIE,

SUICIDIALE GEDACHTEN) van de mens kan

beinvloeden .

Dit middel/wapen zou dan gebruikt kunnen worden (of wordt misscien al experimenteel gebruikt ...wie

weet) in een oorlog of om grote mensen-massas the CONTROLEREN/STUREN.

Combineer deze "Haarp" met project" Blue-beam" (een experimentele techniek om solide-lijkende 3d

objecten te projecteren in de lucht) en je hebt ALLES wat nodig is om in het beruchte jaar 2012

daadwerkelijk IETS in scene te zetten (Tweede komst van Christus of een Alien-invasie ....noem maar op).

wat is het nut hiervan ?

Alle landen onder 1 Wereld-Regering forceren , waarbij de gewone man nog maar een fractie van de

rechten heeft van wat die nu heeft ...

TOTALE CONTROLE DUS.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')