quote:Op maandag 15 maart -44 10:32 schreef Gaius_Julius_Caesar het volgende:
Hmm best vervelend dat het senaatsgebouw is uitgefiktDan maar ff vanmiddag gezellig in het theater van Pompeius gaan debatteren
Maar eerst ff een lekker bakkie doen samen met Brutus![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:44 schreef Jan Peter Balkenende het volgende:
Kutpaupers hier in dit brakke kutland, ze zoeken het maar uit met die allochtonenknuffelaar van een Bos, hij zal de boel alleen maar meer verzieken![]()
quote:Op donderdag 4 augustusl 1944 11:53 schreef Anne Frank het volgende:
Lieve Kitty,
Ik ben het zat om achter een muffe kast te zitten. Margot zit weer te kleffen met Peter als papa en mama in de ladenkast liggen te slapen. Ongelofelijke harde krikgeluiden de hele nacht. Gelukkig horen papa en mama het niet. Ik zou me schamen.
Bah, mijn kleren ruiken naar de kast. Ik zal ze vanavond is buiten hangen aan de kastanjeboom, kan me aan mijn reet roesten wat papa ervan vindt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:15 schreef Tonks het volgende:
Ben ik goedverdoeme alweer gebanned! Nu zijn ze echt te ver gegaan! Ik spring voor de trein jongens! Het is allemaal jullie schuld! JULLIE!!![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2002 15:28 schreef Volkert-voor-Dieren het volgende:
Nu zie ik hem alweer op tv met die twee hondjes van hem.. wanneer begrijpt hij nou eens dat dieren niet in gevangenschap horen te leven, maar vrij in de natuur!
Ik heb er echt genoeg van, ik ga er iets aan doen!
Dierenmishandeling![]()
quote:Op Zaterdag 1 juli 2006 10:07 Schreef Ivandeverschrikkelijke het volgende:
Shit!, Lance doet gvd wel mee, vuile sneakert dat ie er is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 1997 om 19:54 schreef A-F JustinSane het volgende:
Bah, die sellouts vanThe Offspring
hebben bij Sony getekend, stelletje commerciële hoeren.
The Offspring
Sony
Commercie
Talpa
quote:Op zaterdag 13 mei 2000 15:33 schreef Enschede_de_gekste het volgende:
Het lijkt wel chinees nieuwjaar. Op dat terrein vlak achter m'n huis knalt allerhande vuurwerk...
quote:Op woensdag 9 april 2003 09:05 schreef Mohammed Saeed Al-Sahaf het volgende:
Wat? De Amerikanen staan hier aan de poort en nu mag ik van Saddam live op televisie vertellen dat er helemaal niets aan de hand is, de Amerikanen verliezen en al helemaal niet in Bagdad zijn. Wat denkt Saddam wel, dat ik mezelf voor de hele wereld voor gek laat zetten?
Saddam
Bagdad
Media
Talpa
quote:Op 6 januari 1450 12:37 schreef Quasimodo het volgende:
Wat een zeikwijf zeg, 1 glaasje water, 1 fucking glaasje water kan eraf. Gierige kuttekop
quote:Op zondag 4 oktober 1992 18:39 schreef hElhAl het volgende:
Zit ik verdomme bij een maat van me in de Bijlmer te barbequen, kan ie nergens vuur vinden om dat ding mee aan te steken.
Hele flat afgezocht, maar nergens wat te vinden.
Zo krijgen we dat vervloekte vlees natuurlijk nooit gaar
quote:Op vrijdag 11 september 2001 9:02 schreef GrappenEnGrollenVoorTietenEnSnollen het volgende:
Kutzooi
Kom ik net op m'n werk op 't WTC, bleek dat ik vandaag voor een zakenreis naar Europa zou vliegen.
Vlucht gaat al over 5 minuten, dus ik zal wel geen vliegtuig meer zien vandaag
Kun je je hier weer de hele dag vervelen in die kut toren.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik ga de komende week op vakantie naar Dahab![]()
Kutzandbak
Kutzee
Kutpiramides
Als ze hun bommen maar thuis houden.
Kutterroristen
quote:Op vrijdag 3 februari 2006 09:23 schreef MinisterKampSjaak het volgende:
We gaan naar Uruzgan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.talpa:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
quote:Op donderdag 9 augustus 1945 11:01 schreef Tjang-wing het volgende:
Klote Bom op mijn woonplaatst Hirosjima, 3 dagen geleden, alles is plat! Gelukkig moest ik voor zaken naar Nagasaki, heb het dus overleefd.
Ga zo even naar buiten, zou een zonnige dag worden vandaag!
quote:Op zaterdag 18 februari 1991 om 15:47 schreef RoDn3YkiNgGg het volgende:
WTF, rij ik over de highway, had ik mn gordel niet om, laten 4 whitenecks me stoppen, beginnen ze zo op me in te hakkenKankerlijers
Lazy fat thick nigger zeiden ze
![]()
Stond er nog een of andere mongool te filmen ook... Zullen mn matti´s in da hood leuk vinden... Daar gaat mn reputatie![]()
Gordels![]()
Wouten![]()
Camera´s![]()
quote:Op donderdag 26 april 1986 01:20 schreef TsjernobylBwoay het volgende:
Bohh gek die explosie, ik gaat eens even goed kijken wat er nou allemaal gebeurt is in die reactor. Heee mooie wolken btw, zal zo ff foto's posten in FOT 14.gif
quote:Op Dinsdag 6 Juni 1944 03.00 schreef Heinz het volgende:
Moet ik #%#$ voordat ik met lang verlof terug mag naar Duitsland nog een hele nacht in zo een muffe bunker aan de normandische kust zitten! Gelukkig gebeurd er hier nooit wat.
Die Tommy;s zouden erg dom zijn om hier aan land te komen en niet gewoon in Calais!
quote:Op vrijdag 23 september 2003 10:29 schreef het zoontje van Andre Hazes het volgende:
Waarom denkt dat Gvrdknkerhoerigekut Amstel dat ze me blij maken met een vlieger met 'Amstel' erop?
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 1999 23:15 schreef EricHarris het volgende:
Damnz wat een teringlijers op mijn school. Al die popi-jopi's zien de beauty niet van doorgesneden polsen en trenchcoats. Proberen me ook altijd voor lul te zetten enzo, met hun stomme wigger muziek. Straks Dylan maar ff opbellen, kijken of hij een oplossing heeft.
Columbine Highschool =
quote:Op vrijdag 18 januari 1963 12:45 schreef Stavoren_de Gekste het volgende:
Der zijn er hier paar gekken aan het schaatsen in deze kou.
Gaan ze nog langs elf steden ookwie wil er nou zo'n lange tocht gaan schaatsen, stelletje mafketels
![]()
Dadelijk gaan ze nog denken dat het wat gaat worden ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |