maar dat ben jij toch helemaal niet.. Jordy... jij bent toch borkydude....quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:23 schreef Borkydude het volgende:
Ik snap die vent echt niet. Hij kan echt helemaal niets op een pc/willekeurig elektronisch apparaat, hij weet nog niet eens wat copy/paste is. Maar hij geeft mij wel overal de schuld van. DVD speler kapot, oh, heeft Jordy gedaan (was fabrieksfout) Voeding PC doorgebrand, heeft Jordy gedaan. enz enz enz
als we dan toch gaan pimpen, ik ben altijd extra zuinig op m'n harde schijf:quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En dan durf je er nog een smiley bij te zetten, als ik geen back up met 3000 nrs had was ik die avond nog naar Moe's gegaan om me te bezatten.
Patser!quote:Op woensdag 5 april 2006 09:57 schreef Bluurgh het volgende:
als we dan toch gaan pimpen, ik ben altijd extra zuinig op m'n harde schijf:
14234 tracks in playlist, average track length: 3:39
Estimated playlist length: 869 hours 10 minutes 10 seconds
(13675 tracks of unknown length)
Right-click here to save this HTML file.
![]()
50.000 euro hebben en toch niks van computers weten. Volgens mij verdien je met computers juist het grote geld of jij liegtquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef Borkydude het volgende:
Waarschijnlijk aan het internetbankieren.
Om zijn handiheid met computers aan te geven: Vorige week had ie met internetbankieren 50.000 euro naar de verkeerde rekening overgemaakt. Echt niet wijs die vent.
Pleur je muziek dan op je eigen pc met windows xp en user beveiliging aan. Dan kan hij het niet eens weggooien...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:04 schreef Borkydude het volgende:
Heeft die debiel net al me muziek verwijderd, zomaar willekeurige mappen waarvan de naam hem niet aanstond als "Downloads" weggehaald. En als die kutpc kapot is krijg ik de schuld, gelukkig heb ik een MP3 speler waar alles opstaat, anders was ik kkpissig geweest.
Ik ben er! Wat wil je van me?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:05 schreef heijx het volgende:![]()
*wacht op lemmingen als "k*tkoter heeft mijn kantoor aan huis pc weer vol spyware en illegale downloads gezet."![]()
Van Fokquote:Op woensdag 5 april 2006 16:05 schreef Spookje81 het volgende:
Jou pa is echt dom bezig. Ze moeten die vent meteen verbannen.
Wat, "nee"? "Nee, pa" zal je bedoelen!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:33 schreef Borkydude het volgende:
Nee dus.
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat, "nee"? "Nee, pa" zal je bedoelen!
wat ben je toch weer een held zegquote:Op woensdag 5 april 2006 08:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Lui vern**kt teringventje dat het er is, je zou hem eigenlijk de straat op moeten schoppen om te gaan schoffelen voor zn eigen pc. Als mijn "zoon" zich boos gaat maken om dingen die ik op "mijn" pc doe, dan sla ik het licht uit zijn ogen.
Het is Lynyrd Skynyrdquote:Op woensdag 5 april 2006 16:22 schreef Borkydude het volgende:
Nee, geen PB, geen dinges data terug.bv
Ik heb nu weer 3 liedjes op me PC
Chili Peppers - Road Trippin
Lynard Skynard - Freebird
Opposites - Drank Vannacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |