Dat eindoordeel duurt nog even. Van dit boek kun je op vele niveaus iets vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Dat heb je snel gedaan.
Hoe luidt het eindoordeel?
Ik sinds gisteren ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb 'The Fountainhead' inmiddels uitgelezen.
Moet ik bij jou ook een jaar gaan wachten op een eindoordeel?quote:
Dan ben je verder gekomen dan ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:06 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik zal maar niet zeggen dat ik bijna Atlas Shrugged uit heb.
Kreeg je er ook zo'n 'nou weet ik het wel'-gevoel bij? Toch blijft het me wel fascineren. Het blijft soepeltjes lezen en ik zie die rare wereld voor mijn geestesoog verschijnen. En ik ben stiekem wel benieuwd of Dagny voor één van de drie heren gaat kiezen.quote:
Ja, dat gevoel krijg ik er ook bij. En bij mij wordt dat gevoel ook overstemd door de fascinatie voor die fantastische wereld.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kreeg je er ook zo'n 'nou weet ik het wel'-gevoel bij? Toch blijft het me wel fascineren. Het blijft soepeltjes lezen en ik zie die rare wereld voor mijn geestesoog verschijnen. En ik ben stiekem wel benieuwd of Dagny voor één van de drie heren gaat kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Heb je de speech van John Galt al gelezen?? Die is geloof ik 50 pagina's lang, maar na 2 of 3 pagina's begint zichzelf al te herhalen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:06 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik zal maar niet zeggen dat ik bijna Atlas Shrugged uit heb.
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet ik bij jou ook een jaar gaan wachten op een eindoordeel?
Ik zou wel graag de hele film willen hebben jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:06 schreef Karzeuler het volgende:
Er staan op Google video's al een paar fragmenten uit de film
De speech van Roark
Hier nog de scene waar Dominique Howard voor 't eerst ziet
en wat daarna gebeurde![]()
De trailer van destijds (1949)
en iemand heeft de slotscene heel leuk in een videoclip van 'n liedje gemonteerd
en meer van dat soort
Maar mijn vraag is: Zal ik de hele film online zetten? (hij staat trouwens ook op de Piraten baai)
als ik tijd heb zal ik ff wat online zettenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 05:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou wel graag de hele film willen hebben ja
Roarks kijk (op de wereld) leren we vooral kennen door haar kijk op Roark, he.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Of dacht jij een liefdesroman te lezen waar Roarks kijk op de wereld een bijzaak zijn??
Nou, dat ben ik niet met je eens. Roarks kijk op de wereld blijkt uit zijn handelingen. Daar is zij niet voor nodig, en voor een groot deel heeft Rand haar hiervoor ook niet ingezet. In het grootste deel van het boek leven Roark en Domenique langs elkaar zonder elkaars handelingen te kennen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Roarks kijk (op de wereld) leren we vooral kennen door haar kijk op Roark, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |