abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:37:07 #126
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53034988
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Vroeger wist ik niet dat NS voor Nederlandse Spoorwegen stond, en hier in Groningen hebben we een noordestation, dus ik dacht altijd dat NS voor Noordestation station stond, vond het altijd heel raar dan als ik naar Amsterdam of zo ,ik vaak NS las , en dacht kennen al die mensen dan het noorderstation? Raarrrr

En vandaag kwam ik erachter dat het geen Noordestation is , maar Noorderstation
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53035784
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef goedlokje het volgende:
ik dacht vroeger dat iedereen nederlands kon spreken, maar dat de buitenlanders de nederlandse woorden letterlijk naar hun eigen taal omzetten.
ik ook
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:43:15 #128
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53036830
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:14 schreef Rocho het volgende:
Dat alles een geur heeft. Ik kan zelf namelijk niet ruiken (anosmie) en ik vond 't vroeger raar dat mensen hun neus dicht knepen in de buurt van hondedrollen enzo.
Bijzonder. Nog nooit van gehoord. Maar proef je dan dingen als je eet? Voor 5% wel lijkt me, omdat je smaak voor 95% wordt bepaald door je reuk en voor 5% door je smaakpapillen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_53038001
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:07 schreef VjenneKloetn het volgende:
Met mijn 26 jaar kwam ik er gisteren achter dat de titel van het programma 10 voor taal slaat op dat je een 10 voor taal (schoolvak) kan halen.
Nooit bij stil gestaan
Ooh! ik dacht "tien voor", als bij de tijd hihi weer wat geleerd
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:45:36 #130
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_53038319
ik dacht altijd dat een kolenboer iemand is die steenkolen levert voor stoomtrams enzo...vroeger.

Nu pas snap ik dat het hier gaat om een boer die (eetbare) kolen verbouwd. dom joh...
Boef!
pi_53038514
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:45 schreef TheFrankey het volgende:
ik dacht altijd dat een kolenboer iemand is die steenkolen levert voor stoomtrams enzo...vroeger.

Nu pas snap ik dat het hier gaat om een boer die (eetbare) kolen verbouwd. dom joh...
Ahum, ik hoop dat je een grapje maakt want je vroegere gedachte was de juiste.........
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:12:40 #132
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_53039100
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ahum, ik hoop dat je een grapje maakt want je vroegere gedachte was de juiste.........
weet je dat heel zeker? Want dan ben ik echt in de war haha

edit: Inderdaad, ik had het altijd aan het rechte eind, weet ook niet waarom ik van gedachte ben veranderd. Even googlen leverde het eea op haha.

Maar bij kolen dacht ik dan altijd wel aan steenkool..... en dat is natuurlijk weer niet zo
Boef!
pi_53039174
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:43 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bijzonder. Nog nooit van gehoord. Maar proef je dan dingen als je eet? Voor 5% wel lijkt me, omdat je smaak voor 95% wordt bepaald door je reuk en voor 5% door je smaakpapillen.
zuur,zoet,zout,bitter,umami. Mja, ik mijn smaaksensatie is behoorlijk anders. Aan de andere kant let ik nu meer op structuur... 't Is vrij logisch dat je er nooit iets over hoort. Bij een blinde en een dove valt 't een stuk sneller op. Ik heb ergens Volgens wikipedia zijn er in Nederland tussen de 150.000 en 300.00 mensen met een reukstoornis.
pi_53039239
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:43 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik kan je het ook verzekeren. Anders liep ze de verkeerde WC binnen en had ze wel erg vreemde kledingsmaak (en die adamsappel was ook een dead giveaway)
Oh, in zijn profiel staat vrouw. Maar ik vond al dat hij erg mannelijke posts maakte, daarom dacht ik ook altijd dat het een man was.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 september 2007 @ 23:18:31 #135
39237 crew  H_T
2733
pi_53040666
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef Rocho het volgende:

[..]

zuur,zoet,zout,bitter,umami. Mja, ik mijn smaaksensatie is behoorlijk anders. Aan de andere kant let ik nu meer op structuur... 't Is vrij logisch dat je er nooit iets over hoort. Bij een blinde en een dove valt 't een stuk sneller op. Ik heb ergens Volgens wikipedia zijn er in Nederland tussen de 150.000 en 300.00 mensen met een reukstoornis.
Ik ken 3 mensen die niet kunnen ruiken, dus dat is waarschijnlijk bovengemiddeld veel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 8 september 2007 @ 23:28:16 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_53040865
Ik ken er twee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 9 september 2007 @ 00:20:05 #137
17061 mvt
blame Canada
pi_53041917
Het is er trouwens niet eentje van mezelf, maar ik heb hem gehoord maanden terug op vakantie.

Toen in Zuid-Afrika de tv een beetje opkwam hebben ze meteen veel programma's ingekocht. Om toch het leuk te houden voor de mensen (niet iedereen spreekt engels) hebben ze de meeste programma's toen genasynchonyseerd in het Afrikaans. Ik weet niet welk programma het precies om ging, maar het was wel erg populair. Hoofdrolspeler werd uitgenodigt om eens het land te bezoeken. Het kwam groots op TV. EN IEDEREEN WAS PISSED.
Ze snapte gewoon niet waarom hij nou engels sprak en geen afrikaans. Terwijl hij op tv vloeiend Afrikaans sprak
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 9 september 2007 @ 01:13:26 #138
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_53042690
quote:
Op zondag 9 september 2007 00:20 schreef mvt het volgende:
Het is er trouwens niet eentje van mezelf, maar ik heb hem gehoord maanden terug op vakantie.

Toen in Zuid-Afrika de tv een beetje opkwam hebben ze meteen veel programma's ingekocht. Om toch het leuk te houden voor de mensen (niet iedereen spreekt engels) hebben ze de meeste programma's toen genasynchonyseerd in het Afrikaans. Ik weet niet welk programma het precies om ging, maar het was wel erg populair. Hoofdrolspeler werd uitgenodigt om eens het land te bezoeken. Het kwam groots op TV. EN IEDEREEN WAS PISSED.
Ze snapte gewoon niet waarom hij nou engels sprak en geen afrikaans. Terwijl hij op tv vloeiend Afrikaans sprak
Ik ben geboren in Zuidafrika en ik heb er 15 jaar gewoond. De opkomst van de TV heb ik meegemaakt.
Ik kan je vertellen dat zowat iedereen in zuidafrika engels spreekt, maar dat terzijde.
Nasynchroniseren deden ze daar, voor het tijdperk, erg modern. De tv uitzendingen waren normaal in het engels maar er was een speciaal radiostation die afrikaans gesproken teksten uitzond.
Mensen die dus niet wisten dat hij geen engels sprak waren dus gewoon dom en ik denk dat je bron een beetje zit te liegen.
  zondag 9 september 2007 @ 01:27:15 #139
17061 mvt
blame Canada
pi_53042874
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:13 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik ben geboren in Zuidafrika en ik heb er 15 jaar gewoond. De opkomst van de TV heb ik meegemaakt.
Ik kan je vertellen dat zowat iedereen in zuidafrika engels spreekt, maar dat terzijde.
Nasynchroniseren deden ze daar, voor het tijdperk, erg modern. De tv uitzendingen waren normaal in het engels maar er was een speciaal radiostation die afrikaans gesproken teksten uitzond.
Mensen die dus niet wisten dat hij geen engels sprak waren dus gewoon dom en ik denk dat je bron een beetje zit te liegen.
Mwah, de mensen bij wie ik was spraken niet allemaal engels. Mams sprak (moeilijk) engels, maar paps sprak eigenlijk alleen afrikaans. Der broertje sprak trouwens wel engels, maar ook moeilijk. Vooral engels lezen was een probleem (ookal doet ie een redelijk niveau op school).

Ok, niet altijd de beste bron, maar Wikipedia
quote:
Naas Engelse programme is ook Afrikaanse televisieprogramme, oorgeklankte buitelandse programme en 'n verskeidenheid dokumentêre programme vir die Afrikaanstalige gemeenskappe van Suid-Afrika aangebied.
bron : http://af.wikipedia.org/wiki/Suid-Afrikaanse_Uitsaaikorporasie
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 9 september 2007 @ 01:58:55 #140
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_53043225
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:27 schreef mvt het volgende:

[..]

Mwah, de mensen bij wie ik was spraken niet allemaal engels. Mams sprak (moeilijk) engels, maar paps sprak eigenlijk alleen afrikaans. Der broertje sprak trouwens wel engels, maar ook moeilijk. Vooral engels lezen was een probleem (ookal doet ie een redelijk niveau op school).

Ok, niet altijd de beste bron, maar Wikipedia
[..]

bron : http://af.wikipedia.org/wiki/Suid-Afrikaanse_Uitsaaikorporasie
Oke, ik geloof je.
Het zullen wel mensen van de platteland zijn. Ik kom zelf uit een grote "afrikaner" stad (Pretoria) en daar kan echt zowat iedereen engels spreken. Ik vind het toch verbazend dat zij het niet kunnen. Toen ik, als zeer kleine Oldbie, naar een afrikaner basisschool ging, kreeg ik vanaf dag 1 engelse les.
pi_53043913
Ik dacht vroeger altijd dat de politie je neerschoot als je een snelheidsovertreding maakte. Toen mijn moeder werd aangehouden deed ik het ook in mijn broek.

Mijn moeder zij vroeger ook iets over een Bon krijgen voor iets (fout parkeren ofzeau) ik verstond een bom krijgen. Wederom deed ik het in mijn broek.

Vroeger dacht ik christenen mensen in brand staken omdat ze dachten dat je een heks was. (opvallend genoeg is er niet een onoverkomelijk verschil met de werkelijkheid als je die extreme gevallen in amerika bekijkt)

  zondag 9 september 2007 @ 11:08:12 #142
17061 mvt
blame Canada
pi_53045498
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:58 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Oke, ik geloof je.
Het zullen wel mensen van de platteland zijn. Ik kom zelf uit een grote "afrikaner" stad (Pretoria) en daar kan echt zowat iedereen engels spreken. Ik vind het toch verbazend dat zij het niet kunnen. Toen ik, als zeer kleine Oldbie, naar een afrikaner basisschool ging, kreeg ik vanaf dag 1 engelse les.
toevallig woont dit gezin ook in Pretoria. Mountainview om precies te zijn. Maar de vader van het gezin was nog min of meer een boer.
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 9 september 2007 @ 11:13:16 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53045550
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 13:40 schreef ymme het volgende:
Toen ik een jaar of 6 was, zij mijn tante eens tegen mij: Ymme, de appel valt niet ver de boom, zo moeder zo dochter.

Dit heb ik echt nooit begrepen, totdat we op de basisschool spreekwoorden kregen.
Maar voordat ik het begreep, bleef ik bij elke boom staan, mama deze boom heeft ookal geen appels. Bij mij moesten dus elke bomen appels hebben.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 9 september 2007 @ 15:18:19 #144
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_53050167
Dat de het de Verenige Naties is. En niet de Verenigde Nazis.
Ik vond het altijd heel erg als de Verenigde Nazis op TV kwamen bij het nieuws enzo. Want die hadden hele erge dingen gedaan vroeger!
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 9 september 2007 @ 15:53:16 #145
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53050858
Ik dacht tot voor kort dat Proxima Centauri de dichtstbijzijnde ster was afgezien van de zon. Maar ik kwam er laatst achter dat die Alpha Centauri heet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 9 september 2007 @ 16:04:54 #146
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_53051106
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik dacht tot voor kort dat Proxima Centauri de dichtstbijzijnde ster was afgezien van de zon. Maar ik kwam er laatst achter dat die Alpha Centauri heet.
DAT JE DAT NIET WIST!!

(serieus... wie weet het nou wel?)
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 9 september 2007 @ 16:05:46 #147
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_53051123
Een vriend van mij wilde niet naar de sneak preview. ´Sneak Preview? Nee, die film heb ik al gezien´. Gelukkig waren wij erg ad-rem, dus iemand zei dat het hier Sneak Preview 2 betrof. Toen is ie toch maar mee gegaan.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_53051440
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef zagevent het volgende:
Dat rond punt en rotonde niet hetzelfde zijn.
En iets dat ik nog altijd niet snap; wanneer die hond in Tik Tak nu wél of niet kwam.
En dat die sterren die gaat blinken in dat liedje met de muziek meegaan
  zondag 9 september 2007 @ 16:40:16 #149
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53051898
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:04 schreef Koenholio het volgende:

[..]

DAT JE DAT NIET WIST!!
quote:
(serieus... wie weet het nou wel?)
Weet ik niet. Het was een beetje een grap.

Ik was er wel pas heel laat achter dat Sinterklaas niet bestaat. Volgens mij was ik al 12 toen ik het ontdekte.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_53051908
De eerste keer in de bus,dacht ik dat de 'stopknopjes' voor nood waren,als je dus daarop drukte,
dat hij dan gelijk stopte.Ik moest dus ergens uitstappen,maar die bus stopte niet,ik vroeg me af hoe dat kon. Later zag ik iemand op dat knopje drukken,toen snapte ik het wel gelijk.
Moest wel een km lopen naar mijn bushalte.
Life is Music
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')