abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38642828
ik heb 4 kaartjes op mijn naam, maar kom dag later dan mijn vrienden. Ga er vanuit dat dit geen probleem moet zijn!?
pi_38646604
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:24 schreef Babbelzz het volgende:
ik heb 4 kaartjes op mijn naam, maar kom dag later dan mijn vrienden. Ga er vanuit dat dit geen probleem moet zijn!?
Anders maak je een kopie van je paspoort/rijbewijs en geef je dat aan hun mee. Ik heb ook campingkaartjes van iemand anders overgekocht(via dit forum), en van hem een kopie van zijn id-kaart en het mailtje met daarin dat pdf bestand. Moet goedkomen..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_38651877
Daar kijken ze toch helemaal niet naar, naar die namen op de kaartjes? Bovendien staat op de kaartjes allemaal dezelfde naam van de besteller.

Vorig jaar keken ze daar helemaal niet naar, lijkt me ook geen doen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:41:44 #229
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38652658
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef bloodymary het volgende:
Daar kijken ze toch helemaal niet naar, naar die namen op de kaartjes? Bovendien staat op de kaartjes allemaal dezelfde naam van de besteller.

Vorig jaar keken ze daar helemaal niet naar, lijkt me ook geen doen.
Vorig jaar stonden ze er niet op. Ze staan er niet op omdat het goedkoper is voor de organisatie om ze erop te zetten, integendeel. Ik houd er zeker rekening mee dat er enige vorm van controle zal zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_38666736
Denk dat die gasten bij de ingang dat controlleren op een gegeven moment ook wel zat worden en er niet meer zou enorm op zullen letten. Zou wel ernstig zijn, wil niet weten hoe lang het dan gaat duren om het terrein op te komen
pi_38667646
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:18 schreef parselmouth het volgende:
Denk dat die gasten bij de ingang dat controlleren op een gegeven moment ook wel zat worden en er niet meer zou enorm op zullen letten. Zou wel ernstig zijn, wil niet weten hoe lang het dan gaat duren om het terrein op te komen
Ja idd, vind ik ook hoor. Beetje overdreven allemaal. Waarom is dat hele 'I love my ticket' nou dan? Alleen dat het persoonsgebonden is ofzo? Dat kan toch helemaal niet?!
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_38668023
2 jaar geleden stond het wel op de kaartjes. Niet mijn naam, keken ze ook niet naar. Dus relax.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:39:00 #233
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_38674924
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:15 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heet ook Leonie! Maar ik heb al een kaartje
Niet op mijn naam trouwens.
Hoi naamgenoot.

Ik ga dus samen met SuperBosch maar het lijkt me dat ze er geen probleem van maken als ze zien dat ik 2 kaartjes op dezelfde naam heb.
pi_38674996
Ik heb ook 2 kaartjes op mijn naam, waarvan 1 voor een vriend van me, dus ja, god, neem aan dat dat geen probleem is hoor. .
En zoals ik het op de site lees kun je met dat gebeuren maximaal 4 tickets per persoon kopen, dus heb je 4 tickets op 1 naam. Als degene op wie het ticket staat er maar bij is, neem ik aan dat het dus goed is. .
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:38:01 #235
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38677310
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ja idd, vind ik ook hoor. Beetje overdreven allemaal. Waarom is dat hele 'I love my ticket' nou dan? Alleen dat het persoonsgebonden is ofzo? Dat kan toch helemaal niet?!
Volgens de site gaan ze steekproefgewijs controleren. Dus niet iedereen, maar af en toe. Het idee erachter is zwarthandel tegengaan. Als ze je controleren en je kunt niet geloofwaardig maken dat jij het ticket met die naam gekocht hebt kom je er niet in.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_38680222
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:41 schreef XL het volgende:

[..]

Vorig jaar stonden ze er niet op. Ze staan er niet op omdat het goedkoper is voor de organisatie om ze erop te zetten, integendeel. Ik houd er zeker rekening mee dat er enige vorm van controle zal zijn.
Doe eens niet zo eigenwijs, bij mij stonden ze er vorig jaar wel op, anders zeg ik dat toch niet. Ik bestel al jaren alle concertkaarten in Belgie en dan staan de kaarten altijd op naam.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:14:01 #237
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38688659
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:22 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Doe eens niet zo eigenwijs, bij mij stonden ze er vorig jaar wel op, anders zeg ik dat toch niet. Ik bestel al jaren alle concertkaarten in Belgie en dan staan de kaarten altijd op naam.
Wij gaan sinds 97 naar Torhout. SInds 99 naar Werchter. Kopen ieder jaar originele kaartjes bij dezelfde platenzaak in Antwerpen. Die heeft nooit mijn naam gevraagd. Dit jaar mag die platenzaak ze niet meer verkopen omdat ze op naam moeten. De controles kondigen ze aan op de site. Mij interesseert het niet hoor, wat jij denkt. Maar ik zit donderdag zoals ik zei vroeg aan de poort want ik voorzie dat als ze daadwerkelijk gaan controleren een hoop gezeur wat mij teveel tijd kost.
pi_38757797
Volgens mij gaan ze het echt allemaal niet controleren aan de ingang hoor.
pi_38761253
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:19 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Anders maak je een kopie van je paspoort/rijbewijs en geef je dat aan hun mee. Ik heb ook campingkaartjes van iemand anders overgekocht(via dit forum), en van hem een kopie van zijn id-kaart en het mailtje met daarin dat pdf bestand. Moet goedkomen..
is een slim idee, maar eigenlijk te belachelijk voor woorden, niet dan?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:24:43 #240
36898 Kizim
Life is Music
pi_38809925
kheb mijn kaart al jaren op naam staan, maar nog nooit controle van gehad.
Daar hebben ze immers de tijd ook niet voor. Vorig jaar wel gemerkt dat er meer controle op straat was.

Enne ... nog 16 nachtjes slapen en het is zover!!
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
pi_38811254
tering zeg, dat programma is echt zwaar goed!!!

ik ben er alleen niet bij
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:35:01 #242
36898 Kizim
Life is Music
pi_38842907
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Prego het volgende:
tering zeg, dat programma is echt zwaar goed!!!

ik ben er alleen niet bij
Ik wel en dat is nog maar 15 nachtjes slapen
pi_38843373
Nog maar 15 nachtjes jaaaaa!!!

Alleen nog wel 3 moeilijke tentamens maken in die tijd... grrrr
pi_38845492
Heeft iemand misschien nog een goed idee hoe ik nog aan kaartjes kan komen?

Ik wil zo graag naar Werchter
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:19:15 #245
36898 Kizim
Life is Music
pi_38845803
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef crackhead het volgende:
Heeft iemand misschien nog een goed idee hoe ik nog aan kaartjes kan komen?

Ik wil zo graag naar Werchter
hier worden regelmatig tickets aangeboden:

http://www.search-belgium.com/bargain_buysell.asp?category=720&off_dem=O
pi_38846087
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Kizim het volgende:

[..]

hier worden regelmatig tickets aangeboden:

http://www.search-belgium.com/bargain_buysell.asp?category=720&off_dem=O
Bedankt, ik ga daar ook even zoeken dan. Wel weer veel klootzakken die 200 euro voor een kaartje willen .
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_38852785
Fotopas binnennnn. Ik heb er zin in!
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:46:27 #248
36898 Kizim
Life is Music
pi_38875150
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb er zin in!

ik ook! en nog maar 2 weken en het is zover!

Ik heb ook zin in Discobar Galaxie, als ze tijdens de pauzes vh hoofdpodium, weer eens boven hun bierkratten-constructie, hun ding staan te doen.
pi_38877543
Op de site kan je foto's van de opbouw bekijken.
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:22:52 #250
36898 Kizim
Life is Music
pi_38877739
het zijn nog maar een paar foto's, maar als ik die zie, besef ik maar al te goed dat ik er al klaar voor ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')