Is toch ook gewoon in Nederland te koop?quote:
ik ben erg blij met mijn gitaar (usa stratquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, je verlengt je grenzen... Het is uiteraard heel belangrijk om tevreden te zijn met wat je hebt, maar het is gewoon puur verslavend, andere gitaren!
ook 1tje voor mij??quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga morgen naar Amerika ja, ik neem er wel eentje voor je mee. Ik ben eind van de maand weer terug.
Ja, da's ok, laatstequote:
normaal is de guitarworld wel te krijgen hier, ik snap ook niet waarom nu niet:Pquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, da's ok, laatste. Maar volgens mij is deze wel te krijgen bij de betere Nederlandse boekhandel hoor. Ik hou dit topic ook wel in de gaten, en anders scoop ik er op het vliegveld van San Francisco wel een paar mee
![]()
Volgens mij hebben ze het blad ook gewoon in de boekhandel waar mijn schoonmoeder werkt (Blz)quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
normaal is de guitarworld wel te krijgen hier, ik snap ook niet waarom nu niet:P
ik heb hier er wel een paar liggen
een tour met de band natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Hammet het volgende:
Even offtopic maar gewoon nieuwsgierig: wat ga je doen in de States? Vakantie?
Was het maar waarquote:
Vette shitquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Was het maar waarNee, ik ga gewoon op vakantie. Mijn vriendin heeft een congres in SF, en daar plakken we nog twee weken aanvast. Beetje rondtoeren door Californië. Het is voor mij de eerste keer over de sloot, dus ik heb echt superveel zin.
Ik ga ook zeker even kwijlen in wat van die megamuziekwinkels
![]()
Thanksquote:
* guitarist.nl is zoooooooo f#$%$#%^ jaloers,quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Was het maar waarNee, ik ga gewoon op vakantie. Mijn vriendin heeft een congres in SF, en daar plakken we nog twee weken aanvast. Beetje rondtoeren door Californië. Het is voor mij de eerste keer over de sloot, dus ik heb echt superveel zin.
Ik ga ook zeker even kwijlen in wat van die megamuziekwinkels
![]()
Nee,quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef Desensitized het volgende:
Ik ga volgende week "slechts" naar Berlijn met school. Hebben ze daar geen muziekwinkels??
Maar is het GAS-idee ook niet dat je nooit verkoopt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 06:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou ja, net, een half jaar ofzo. Het probleem is dat is nogal snel 'val' voor mooie gitaren, zoals de Ibabez. Combineer dat met het feit dat ik niks heb met humbuckers en je hebt weer een gitaar in de hoek staan. Bovendien ben ik gaan ruimen met de aankoop van die Gretsch... Keuzes, keuzes, keuzes...
Moet ik je nog even de basisprincipes van GAS uitleggen...![]()
Vast, maar hoe houd je dan vol, in vredesnaam... Ik ben zelf niet rijk en ik heb ook geen rijke ouders...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Maar is het GAS-idee ook niet dat je nooit verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |