quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:17 schreef DJKoster het volgende:
Volgende week een episode overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF heeft dat nou weer te betekenen?!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef dewitteparel het volgende:
Toen Kate bij haar vader was, hebben jullie Sayid op de TV gezien op de achtergrond?
kom je nog wel achterquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:32 schreef Molline het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou weer te betekenen?!!![]()
*Molline het niet gezien had
Ga OGamen ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:56 schreef DJKoster het volgende:
Ik wil de volgende aflvering(en) zien![]()
*probeerd om aan iets anders te denken*
Ik denk dat dat het gevaar van het contact zoeken met anderen daar in zat. Contact met The Others. Het is natuurlijk niet duidelijk waarvoor die bunker was, maar het lijkt me niet dat dit toeval is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:05 schreef Xurk het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet Walt was, maar één van "The Others" aan de andere kant.
Net als je toen Hurley op tv zag bij de aflevering over Jin.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef dewitteparel het volgende:
Ja 40 dagenquote:Op zondag 9 april 2006 09:49 schreef aloa het volgende:
Hoe lang zweeg Eko.....40 dagen toch? 40 is een getal wat in de bijbel voorkomt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je een beetje naar de net5 voorstukjes had geluisterd had je het ook al lang geweten. Die lopen namelijk een week voor. Over de aflevering van 31 maart zeiden ze dat we meer over Kate zouden te weten komen, terwijl dat pas afgelopen week was. En bij afgelopen week zeiden ze precies wat in de spoiler staat, dus dat komt deze week. Fijn...quote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef One_conundrum het volgende:
Verdomme ik heb de spoiler gelezen. kutkutkutkutkutkutkutkutkut
Ik volg ook gewoon de Nederlandse afleveringen zeg maar, alleen door de VARA-gids en die aankondigingen weet bijna iedereen toch al wat de volgende week komt. Maar ik zal d'r wel mee ophouden.quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef karoltje het volgende:
Kap dan gewoon met die kutspoilers. dit is het NL topic!!
Meer van dat soort toevalligheden. Hurleys aandelen in een dozenfabrikant. Locke werkte bij een dozenfabrikant. Hurley op de achtergrond op tv bij die werknemer waar Yin naartoe ging (en waarbij ie die hond kreeg, als ik me niet vergis)quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:32 schreef Molline het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou weer te betekenen?!!![]()
*Molline het niet gezien had
ik vind t altijd spannend!quote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het word echt spannend de komende weken (heeft stiekem wat vooruitgekeken)
quote:Op zondag 9 april 2006 13:14 schreef karoltje het volgende:
Maak niks uit of de spoiler echt een spoiler is maar alleen al het aanwezig zijn van de spoilers is zoooo irritant! Er zijn zoveel mensen die zich onwijs moeten inhouden steeds!!
Voor mijn part praat je openlijk over wat je in de aankondigingen hebt gezien hoor, maar die spoilers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |