abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36767943
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:17 schreef DJKoster het volgende:
Volgende week een episode over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, ik ben benieuwd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:05:16 #77
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36770932
Echt een vette aflevering gisteren

Volgens mij was dit de eerste kus van Jack en Kate? Ik moest bijna juichen Alleen jammer dat ze daarna weer met Sawyer soft ging lopen doen... en mijn theorie van Walt die dingen kan laten verschijnen [vogel en ijsberen] lijkt ook ongeldig te worden verklaard, nu Kate ook een paard tevoorschijn kan toveren
Het was jammer dat het gevonden stukje film niet spannender was dan "do not use the computer for communication". Had Michael nou eerst die teller stopgezet, en dat hij daardoor op de computer kon chatten? Ik denk trouwens dat het niet Walt was, maar één van "The Others" aan de andere kant.
Wél een superspannende cliffhanger

"Bits 'n pieces":
- We weten eindelijk wat Kate gedaan heeft!
- Heeft Jin lopen bodybuilden, of gewoon nooit eerder zijn shirt uitgetrokken? Die gast is gespierd!
- Waar is Desmond??
pi_36774967
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef dewitteparel het volgende:
Toen Kate bij haar vader was, hebben jullie Sayid op de TV gezien op de achtergrond?
WTF heeft dat nou weer te betekenen?!!

*Molline het niet gezien had
pi_36778762
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:32 schreef Molline het volgende:

[..]

kom je nog wel achter
pi_36779271
Ik wil de volgende aflvering(en) zien
*probeerd om aan iets anders te denken*
pi_36779455
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 22:56 schreef DJKoster het volgende:
Ik wil de volgende aflvering(en) zien
*probeerd om aan iets anders te denken*
Ga OGamen ofzo
pi_36783620
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:05 schreef Xurk het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet Walt was, maar één van "The Others" aan de andere kant.
Ik denk dat dat het gevaar van het contact zoeken met anderen daar in zat. Contact met The Others. Het is natuurlijk niet duidelijk waarvoor die bunker was, maar het lijkt me niet dat dit toeval is.
Die man op de instructiefilm vind ik echt doodeng trouwens, brr.

Eko is tof. Hij heeft een, vind ik, erg fijne stem om naar te luisteren. Heb dat verhaal over het Oude TEstament ook 3x teruggespoeld. .
pi_36785501
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef dewitteparel het volgende:
Net als je toen Hurley op tv zag bij de aflevering over Jin.
bij-zonder
pi_36785635
Hoe lang zweeg Eko.....40 dagen toch? 40 is een getal wat in de bijbel voorkomt.
pi_36788037
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:49 schreef aloa het volgende:
Hoe lang zweeg Eko.....40 dagen toch? 40 is een getal wat in de bijbel voorkomt.
Ja 40 dagen
SPOILER
.
  zondag 9 april 2006 @ 12:16:27 #86
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36788117
Verdomme ik heb de spoiler gelezen. kutkutkutkutkutkutkutkutkut
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36788285
Zoveel boeiends staat er toch niet in.
pi_36788520
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef One_conundrum het volgende:
Verdomme ik heb de spoiler gelezen. kutkutkutkutkutkutkutkutkut
Als je een beetje naar de net5 voorstukjes had geluisterd had je het ook al lang geweten. Die lopen namelijk een week voor. Over de aflevering van 31 maart zeiden ze dat we meer over Kate zouden te weten komen, terwijl dat pas afgelopen week was. En bij afgelopen week zeiden ze precies wat in de spoiler staat, dus dat komt deze week. Fijn...
  zondag 9 april 2006 @ 12:38:58 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36788688
die negeer ik ook altijd.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36789494
Kap dan gewoon met die kutspoilers . dit is het NL topic!!
pi_36789547
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef karoltje het volgende:
Kap dan gewoon met die kutspoilers . dit is het NL topic!!
Ik volg ook gewoon de Nederlandse afleveringen zeg maar, alleen door de VARA-gids en die aankondigingen weet bijna iedereen toch al wat de volgende week komt. Maar ik zal d'r wel mee ophouden.
pi_36789681
Maak niks uit of de spoiler echt een spoiler is maar alleen al het aanwezig zijn van de spoilers is zoooo irritant! Er zijn zoveel mensen die zich onwijs moeten inhouden steeds!!

Voor mijn part praat je openlijk over wat je in de aankondigingen hebt gezien hoor, maar die spoilers...
pi_36802751
Ik kijk expres al niet meer naar de preview van volgende week. Ze laten veel te veel zien. Ook op de site van NET5 geven ze al schrikbarend veel informatie prijs. Van de afgelopen aflevering stond er dit te lezen:

Vrijdag 7 april: What Kate Did
Kate's criminele achtergrond wordt door middel van flashbacks langzaam duidelijk. Ze denkt dat iemand haar iets probeert duidelijk te maken via het lichaam van Sawyer, die ziek op bed ligt. Locke en Eko komen erachter dat het missende deel van de film interessante informatie bevat. Michael krijgt de schrik van zijn leven wanneer de computer in de bunker een boodschap voor hem achterlaat.

Deze tekst bevat al drie dikke spoilers, en ik lees dit dus echt niet vantevoren, dan weet je al precies wat er allemaal staat te gebeuren. Niet lezen dus!!!
  maandag 10 april 2006 @ 14:55:05 #94
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36822881
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:32 schreef Molline het volgende:

[..]

Meer van dat soort toevalligheden. Hurleys aandelen in een dozenfabrikant. Locke werkte bij een dozenfabrikant. Hurley op de achtergrond op tv bij die werknemer waar Yin naartoe ging (en waarbij ie die hond kreeg, als ik me niet vergis)
(Un)masking for the greater good.
  maandag 10 april 2006 @ 15:03:41 #95
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36823169
Het word echt spannend de komende weken (heeft stiekem wat vooruitgekeken)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36824726
Wat hebben wij nou aan die boodschap .
  maandag 10 april 2006 @ 16:05:19 #97
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36825392
Hij doet 't tenminste zonder spoilers
(Un)masking for the greater good.
  maandag 10 april 2006 @ 16:42:52 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36826748
Ik zeg het omdat ik in mijn omgeving een beetje vernam dat mensen langzaam begonnen af te haken. Ik ben dus even door gegaan, en kan zeggen dat het echt weer aanzwelt de spanning
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 10 april 2006 @ 17:42:32 #99
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36828704
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het word echt spannend de komende weken (heeft stiekem wat vooruitgekeken)
ik vind t altijd spannend!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_36835972
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:14 schreef karoltje het volgende:
Maak niks uit of de spoiler echt een spoiler is maar alleen al het aanwezig zijn van de spoilers is zoooo irritant! Er zijn zoveel mensen die zich onwijs moeten inhouden steeds!!

Voor mijn part praat je openlijk over wat je in de aankondigingen hebt gezien hoor, maar die spoilers...
karoltje!

(Oftewel: ik steun haar in haar mening over de spoilers, óók over het plaatsen van de vooraankondigingen.)
Het was iets met groen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')