abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:10:54 #61
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36752365
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze IRL net zo is al de rollen die ze speelt
ze was 1 keer in punked, toen was ze PRECIES zo.
en hoezo rollen? in elke film speelt ze dezelfde bitch met een andere naam
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_36752405
Toen Kate bij haar vader was, hebben jullie Sayid op de TV gezien op de achtergrond?

(helemaal links)

nb: Voor mensen die aan hyves doen: join de evaneline lilly hyve!!
pi_36752655
Verrek, dat was me niet opgevallen, iets om te onthouden voor de DVD-box dus
Jammer dat Locke op tijd was met de getallen invoeren
En kom op met dat deel van de instructiefilm..
pi_36752951
jezus wat een klote einde weer!
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:34:07 #65
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_36753150
nu snap ik er niks meer van
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_36753516
Aahahaaaah ! Walt!?!?!!
pi_36756876
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef dewitteparel het volgende:
Toen Kate bij haar vader was, hebben jullie Sayid op de TV gezien op de achtergrond?

[afbeelding]
(helemaal links)

nb: Voor mensen die aan hyves doen: join de evaneline lilly hyve!!
WTF!!! ZIe je dat soort dingen mis ik dus, vandaar ook Lost1 DVD box gekocht Maar gelukkig, topic weer gevonden! En ja, ik vind Ana-Lucia ook zwaar irritant, stoer oke, maar moet ze zo "butch" zijn? Oke, neergeschoten, zwanger enzo maar come on zeg! (leuk he zo'n irritant persoontje in Lost? ) Gelukkig Saywer weer beter! En nu snap ik Kate ook wat beter! Ik twijfel of het echt Walt is aan de andere kant van het draadje en het ontbrekende stukje film was niet echt spannend, of ik moet weer iets missen
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:15:37 #68
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36756936
(kijk m nu en kijkt de andere 9 dit weekend )
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36759017
Weer retespannend zeg! Ik vond dit wel weer een aflevering waar wat meer vaart in zat!
Alles rondom de bunker is zò mysterieus en spannend. Ik krijg er echt de creeps van! Dat is natuurlijk het leuke van Lost
bij-zonder
pi_36759044
Ik ben benieuwd wat voor "incident" er gaat gebeuren. De computer is nu voor iets anders gebruikt, dan voor het intypen van de code.
Eko en Locke.....
pi_36762002
Grappig dat verhaal van Eko en dat boek met een stuk van die film. Maar dr ontbreekt nog een stuk toch? Verder vond ik het een weinig onthullende aflevering eigenlijk, in plaats van antwoorden weer meer vragen maar ja, dat is Lost.
Het einde was wel weer geniaal, daar is Lost toch wel heel goed in.
pi_36762209
Volgende week een episode over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, ik ben benieuwd!
pi_36763180
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:17 schreef DJKoster het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, ik ben benieuwd!
Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar!!
Ik vind het een erg leuk personage in Lost
Keep the faith!!
pi_36764169
Ik hoop dat ze aan het eind nog een overzicht geven met alle verborgen aanwijzingen....
pi_36764744
ik mis ook altijd de clou's op de achtergrond..had sayid dus niet gezien op die tv...hehehehe
maar ben benieuwd hoe het nu verder gaat..of het ook daadwerkelijk walt is aan de 'andere kant' van de pc
what you see, is what you get!
pi_36767943
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:17 schreef DJKoster het volgende:
SPOILER
, ik ben benieuwd!
SPOILER
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:05:16 #77
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36770932
Echt een vette aflevering gisteren

Volgens mij was dit de eerste kus van Jack en Kate? Ik moest bijna juichen Alleen jammer dat ze daarna weer met Sawyer soft ging lopen doen... en mijn theorie van Walt die dingen kan laten verschijnen [vogel en ijsberen] lijkt ook ongeldig te worden verklaard, nu Kate ook een paard tevoorschijn kan toveren
Het was jammer dat het gevonden stukje film niet spannender was dan "do not use the computer for communication". Had Michael nou eerst die teller stopgezet, en dat hij daardoor op de computer kon chatten? Ik denk trouwens dat het niet Walt was, maar één van "The Others" aan de andere kant.
Wél een superspannende cliffhanger

"Bits 'n pieces":
- We weten eindelijk wat Kate gedaan heeft!
- Heeft Jin lopen bodybuilden, of gewoon nooit eerder zijn shirt uitgetrokken? Die gast is gespierd!
- Waar is Desmond??
pi_36774967
quote:
WTF heeft dat nou weer te betekenen?!!

*Molline het niet gezien had
pi_36778762
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:32 schreef Molline het volgende:

[..]

WTF heeft dat nou weer te betekenen?!!

*Molline het niet gezien had
kom je nog wel achter
pi_36779271
Ik wil de volgende aflvering(en) zien
*probeerd om aan iets anders te denken*
pi_36779455
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 22:56 schreef DJKoster het volgende:
Ik wil de volgende aflvering(en) zien
*probeerd om aan iets anders te denken*
Ga OGamen ofzo
pi_36783620
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:05 schreef Xurk het volgende:
Ik denk trouwens dat het niet Walt was, maar één van "The Others" aan de andere kant.
Ik denk dat dat het gevaar van het contact zoeken met anderen daar in zat. Contact met The Others. Het is natuurlijk niet duidelijk waarvoor die bunker was, maar het lijkt me niet dat dit toeval is.
Die man op de instructiefilm vind ik echt doodeng trouwens, brr.

Eko is tof. Hij heeft een, vind ik, erg fijne stem om naar te luisteren. Heb dat verhaal over het Oude TEstament ook 3x teruggespoeld. .
pi_36785501
quote:
Net als je toen Hurley op tv zag bij de aflevering over Jin.
bij-zonder
pi_36785635
Hoe lang zweeg Eko.....40 dagen toch? 40 is een getal wat in de bijbel voorkomt.
pi_36788037
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:49 schreef aloa het volgende:
Hoe lang zweeg Eko.....40 dagen toch? 40 is een getal wat in de bijbel voorkomt.
Ja 40 dagen
SPOILER
.
  zondag 9 april 2006 @ 12:16:27 #86
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36788117
Verdomme ik heb de spoiler gelezen. kutkutkutkutkutkutkutkutkut
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36788285
Zoveel boeiends staat er toch niet in.
pi_36788520
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef One_conundrum het volgende:
Verdomme ik heb de spoiler gelezen. kutkutkutkutkutkutkutkutkut
Als je een beetje naar de net5 voorstukjes had geluisterd had je het ook al lang geweten. Die lopen namelijk een week voor. Over de aflevering van 31 maart zeiden ze dat we meer over Kate zouden te weten komen, terwijl dat pas afgelopen week was. En bij afgelopen week zeiden ze precies wat in de spoiler staat, dus dat komt deze week. Fijn...
  zondag 9 april 2006 @ 12:38:58 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36788688
die negeer ik ook altijd.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36789494
Kap dan gewoon met die kutspoilers . dit is het NL topic!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')