het gaat even om het idee. blanken zijn ook niet witquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
negers zijn niet zwart..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het gaat even om het idee. blanken zijn ook niet wit
Sommige negers zijn ook zwartquote:
Wat is dat nou weer voor onzin? ALs je ze niet zou zien zou je ze toch ook niet daadwerkelijk KUNNEN zien..quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat heeft het voor zin? je ziet het toch helemaal niet goed, ik bedoel het is zwart op zwart.
waarom nemen ze geen tattoos met een witte kleur ofzo.
ik zeg toch ook niet dat ze niet te zien zijn, ik vraag me alleen af waarom ze niet eens met witte inkt experimenterenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? ALs je ze niet zou zien zou je ze toch ook niet daadwerkelijk KUNNEN zien..
En dat kan je wel........
je bent gewoon een neger-fan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik vind tattoo's bij negers sowieso mooier dan bij een blanke![]()
En ik wou net zeggen dat ik nog nooit een neger met een tattoo gezien hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch gewoon duidelijk zichtbaar?
ik vind tattoos helemaal niet mooi, maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik vind tattoo's bij negers sowieso mooier dan bij een blanke![]()
ik vind negers...naja laat maarquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik vind tattoos helemaal niet mooi, maar dat is een andere discussie
Je kan niet eens zien wat het is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch gewoon duidelijk zichtbaar?
mee je dit serieus, want dan heb ik eindelijk iemand gevonden die mijn punt snaptquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn tattoeërder zei eens tegen een neger:
Je moet die tattoo in het wit nemen anders kun je hem niet zien.
Neger was beledigd door het woordje wit daar moest hij niets van hebben, maar de tattoeërder had een punt.
Ja en ik ben dit ook met je eens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mee je dit serieus, want dan heb ik eindelijk iemand gevonden die mijn punt snapt
nee idd, kijk als het nou grote letters zijn die lopen over heel het buik oke, maar de kleine zie je dus meestal echt nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ik ben dit ook met je eens.
Je ziet aan de tattoo bij de neger niet eens wat het is.
Tenzij ze het in het wit doen maar van wit moeten ze vaker niets hebben zo blijkt
er staat toch "thug" of de buik van tupac? of ben ik nou blind?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Grote letters zijn vaker nog moeilijk
Thug-Lifequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er staat toch "thug" of de buik van tupac? of ben ik nou blind?
ze zouden het toch een moeten proberen. testje met tipex ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Thug-Life
50 cent heeft ook letters op zijn rug.
Was in het begin effe puzelen wat het betekende
Onderrug G-Unit weet ik nog de rest is pas echt puzelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef Nega het volgende:
Zwarte negers hebben ook geen tattoo's, (of ik zie ze gewoon niet)
Bij 50 Cent staat in het groot 50 op ze rug, daaromheen zou k niet weten.
hij gebruikt het ook voor zichzelf, anders weet hij zijn eigen naam niet eensquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef Nega het volgende:
Zwarte negers hebben ook geen tattoo's, (of ik zie ze gewoon niet)
Bij 50 Cent staat in het groot 50 op ze rug, daaromheen zou k niet weten.
Hij is vast net zo slim dan Kelly.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij gebruikt het ook voor zichzelf, anders weet hij zijn eigen naam niet eens
Hij kan beter engels dan jij nederlands kan in elk gevalquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is vast net zo slim dan Kelly.
Zal hij ook de teksten van zijn liedje sop zijn lichaam hebben staan.
Vast allemaal dezelfde teksen
G-G-G-Unit
typfoutje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Hij kan beter engels dan jij nederlands kan in elk geval.
dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Hij kan beter engels dan jij nederlands kan in elk geval.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:25 schreef XiChico het volgende:
Hm tattoos bij negers staat wel, bij blanke zie je het veel te goed. Lijkt zo junk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |