tja dan ben ik nog redelijk gezegend met mn fetishesquote:Op donderdag 13 april 2006 06:38 schreef StefanP het volgende:
Ik zag laatst fetish smerigheid die ik zelfs bijna niet kon aanzien. Ik moest me dwingen de filmpjes af te kijken. Scat en onthoofdingsfilmpjes waren er niets bij. De link zal ik maar niet plaatsen maar ga naar de ogrish forums en je zult ze vinden. Het betreft een fetish die bij veel nichten blijkbaar populair is, "body modification".
Vertel mij er eens wat meer over, ik ben wel nieuwsgierig en ik denk dat ze het op mijn werk niet leuk zullen vinden als ik naar ogrish gaquote:Op donderdag 13 april 2006 06:38 schreef StefanP het volgende:
Ik zag laatst fetish smerigheid die ik zelfs bijna niet kon aanzien. Ik moest me dwingen de filmpjes af te kijken. Scat en onthoofdingsfilmpjes waren er niets bij. De link zal ik maar niet plaatsen maar ga naar de ogrish forums en je zult ze vinden. Het betreft een fetish die bij veel nichten blijkbaar populair is, "body modification".
Ik zou eerder zeggen: wat meer geaccepteerde fetishes. lak/leer/rubber/damesondergoed is toch iets meer geaccepteerd en men komt er wat makkelijker voor uit/mee weg. Als je voorkeur hebt voor mensen waarvan lichaamsdelen zijn geamputeerd, of vore of emotofilie dan stuit je op nog meer weerstand en/of onbegrip.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk ook niet dat je die dingen tot de algemene fetishes kunt rekenen.
Kerels die een vork in hun ballen steken en dan met een steakmes de boel opensnijden, gozers die hun leuter met 3 liter siliconen in laten spuiten, of die hun schwanz langzaam door het midden in tweeen snijden, die hem tussen een doorzichtige schroefbank tot 2mm dik pletten, met een cactus er tegenaan slaan, enz. Gaat zo'n 15 minuten door.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vertel mij er eens wat meer over, ik ben wel nieuwsgierig en ik denk dat ze het op mijn werk niet leuk zullen vinden als ik naar ogrish ga
[..]
Ik zou eerder zeggen: wat meer geaccepteerde fetishes. lak/leer/rubber/damesondergoed is toch iets meer geaccepteerd en men komt er wat makkelijker voor uit/mee weg. Als je voorkeur hebt voor mensen waarvan lichaamsdelen zijn geamputeerd, of vore of emotofilie dan stuit je op nog meer weerstand en/of onbegrip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |