abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 09:29:10 #51
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36912189
quote:
Op donderdag 13 april 2006 06:38 schreef StefanP het volgende:
Ik zag laatst fetish smerigheid die ik zelfs bijna niet kon aanzien. Ik moest me dwingen de filmpjes af te kijken. Scat en onthoofdingsfilmpjes waren er niets bij. De link zal ik maar niet plaatsen maar ga naar de ogrish forums en je zult ze vinden. Het betreft een fetish die bij veel nichten blijkbaar populair is, "body modification".
tja dan ben ik nog redelijk gezegend met mn fetishes ik ben nog nooit iemand met een onthoofdingsfetish of een body modification fetish tegen gekomen denk ook niet dat je die dingen tot de algemene fetishes kunt rekenen.
  donderdag 13 april 2006 @ 09:52:28 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36912771
quote:
Op donderdag 13 april 2006 06:38 schreef StefanP het volgende:
Ik zag laatst fetish smerigheid die ik zelfs bijna niet kon aanzien. Ik moest me dwingen de filmpjes af te kijken. Scat en onthoofdingsfilmpjes waren er niets bij. De link zal ik maar niet plaatsen maar ga naar de ogrish forums en je zult ze vinden. Het betreft een fetish die bij veel nichten blijkbaar populair is, "body modification".
Vertel mij er eens wat meer over, ik ben wel nieuwsgierig en ik denk dat ze het op mijn werk niet leuk zullen vinden als ik naar ogrish ga
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef AntiChrist het volgende:

[..]
denk ook niet dat je die dingen tot de algemene fetishes kunt rekenen.
Ik zou eerder zeggen: wat meer geaccepteerde fetishes. lak/leer/rubber/damesondergoed is toch iets meer geaccepteerd en men komt er wat makkelijker voor uit/mee weg. Als je voorkeur hebt voor mensen waarvan lichaamsdelen zijn geamputeerd, of vore of emotofilie dan stuit je op nog meer weerstand en/of onbegrip.

[ Bericht 29% gewijzigd door Elegy op 13-04-2006 09:59:45 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_37486683
Fetish is gewoon een andere smaak hebben die afwijkt van het normale sexuele
gevoelens zoals man ziet mooie vrouw en raakt opgewonden.

hier kun je een aardig overzicht krijgen wat er
allemaal aan keuze is voor mensen met een fetish.
Vooral dit is de laatste tijd erg in opmars is mij vertelt.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_37488876
Ik heb wel wat met corsetten en leer... Latex ook wel een beetje.
  woensdag 3 mei 2006 @ 03:59:18 #55
46960 StefanP
polemicist
pi_37501425
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Vertel mij er eens wat meer over, ik ben wel nieuwsgierig en ik denk dat ze het op mijn werk niet leuk zullen vinden als ik naar ogrish ga
[..]

Ik zou eerder zeggen: wat meer geaccepteerde fetishes. lak/leer/rubber/damesondergoed is toch iets meer geaccepteerd en men komt er wat makkelijker voor uit/mee weg. Als je voorkeur hebt voor mensen waarvan lichaamsdelen zijn geamputeerd, of vore of emotofilie dan stuit je op nog meer weerstand en/of onbegrip.
Kerels die een vork in hun ballen steken en dan met een steakmes de boel opensnijden, gozers die hun leuter met 3 liter siliconen in laten spuiten, of die hun schwanz langzaam door het midden in tweeen snijden, die hem tussen een doorzichtige schroefbank tot 2mm dik pletten, met een cactus er tegenaan slaan, enz. Gaat zo'n 15 minuten door.

Niet om aan te zien. Ik krimp net als de meeste kerels zelf al van de pijn als ik een ander in z'n zak geschopt zie worden, dus dit gedoe...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_37541709
ik hou ervan om de keel dicht te knijpen bij een meisje tijdens het sex of tijdens het voorspel

is dit dan mijn fetish ??
pi_37660024
Dacht in een vroeger leven dat inderdaad fetish iets was voor mannen. Maar mijn huidige vriendin heeft dezelfde fetishes als ik. Lak, leer en latex
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')