Je moet dat verhaal erbij ook lezenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mn mond, waarom moest ik ook klikken
![]()
Echt ranzig, ben trouwens benieuwd hoe ze dat "kweken". Plastic zak erom onder de douche ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 21:34 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Je moet dat verhaal erbij ook lezen![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Echt ranzig, ben trouwens benieuwd hoe ze dat "kweken". Plastic zak erom onder de douche ofzoDat "member login" doet het em ook
![]()
Goed puntquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Skazminko het volgende:
Oftopic:
Psst. TS je moet nog antwoorden.
http://forum.fok.nl/topic/824341
Je vergist je deerlijk, voor heeeeeeeeeeel veel van die vrouwen geld dat zij een fetish hebben dat spul te dragen, de man vindt het er geil uitzien misschien, een enkeling zal het lekker vinden om te zien en aan te raken omdat zij zelf zo'n fetish hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:33 schreef Scepsis het volgende:
Daarbij dient wel opgemerkt te worden dat de meeste fetish spullen van de vrouw, de man is die een fetish heeft. Anders zou hij er niet om vragen.
Amen. Een vrouw heeft qua beleving op gebied van sex zoveel meer vind ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:02 schreef erodome het volgende:
Zal even wat fetish voorbeelden neerzetten...
Nagelfetish:
[afbeelding]
Kousenfetish:
[afbeelding]
Laarsen en hoge hakken fetish:
[afbeelding]
Smoking fetish:
[afbeelding]
Rubber/latex fetish:
[afbeelding]
Leder fetish:
[afbeelding]
Korsetten fetish:
[afbeelding]
Er zijn er veel en veeeeeeeeeeeeeeeeel meer, maar deze laten wel zien dat het voor een vrouw vele malen makkelijker is zich te uiten in hun fetish dan voor mannen...
Klopt helemaal, vrouwen zijn net zulke fetisjisten als mannen. En het ís ook gewoon lekker.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Je vergist je deerlijk, voor heeeeeeeeeeel veel van die vrouwen geld dat zij een fetish hebben dat spul te dragen, de man vindt het er geil uitzien misschien, een enkeling zal het lekker vinden om te zien en aan te raken omdat zij zelf zo'n fetish hebben.
De meeste mensen met een fetisch zoals degene hierboven dragen dat soort spul het liefste ZELF....
Je gaat er teveel vanuit dat man vraagt en vrouw wel volgt...
Daar is geen goede verklaring voor, omdat het simpelweg niet klopt. Het zijn niet vooral mannen, ook niet bij "SM-gedoe". Misschien moet je je eens in het onderwerp verdiepen en je info niet alleen uit de sensatie media halen.quote:Wat mij daarbij intrigeert, is dat het vooral mannen zijn. Ook bij SM-gedoe e.d. Wat zou een goede verklaring hiervoor zijn ?
Ik denk inderdaad dat je daar gelijk aan hebt, plus dat mannen natuurlijk over het algemeen veel meer waarde of naja.. Dat eigenlijk niet maar.. Veel meer sex willen dan vrouwenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:57 schreef zesje het volgende:
Volgens mij hebben mannen vaker een fetish als vrouwen omdat mannen de neiging hebben in te zoomen (zie p0rn), te objectificeren terwijl het voor vrouwen gaat om het hele gebeuren (incl. omgeving, geur, geluid, emoties).
Zelf heb ik geen fetishes. Ik vind corsetten bijv. mooi maar van een plaatje van een corset kan ik niet opgewonden raken. Wel als ik zelf een corset draag op een feestje maar dan is het weer de hele entourage die het opwindend maakt: het gevoel ingesnoerd te zijn, ultravrouwelijk, iedereen kan kijken![]()
naar mijn idee is het iets dat blijftquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:45 schreef malee het volgende:
Of mannen nu wel of niet vaker een fetisch hebben of zich fixeren op iets, blijft voor mij de vraag als je concentreerd op sensualiteit dus op het hele gebeuren, blijft de fetisch dan toch bestaan of word het minder??? of is het zo dat je fetisch los kan laten en dus zonder kan?
m.a.w. kom je ooit van een fetisch af, of moet ik het accepeteren en hopen dat de juiste vrouw ooit voorbij komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |