Ik word gequotequote:Op vrijdag 8 december 2006 16:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
.
[..]
[..]
[..]
Lees allereerst Rhanna's bericht nog maar eens goed.
[..]
Ban dat zuigt echt.quote:Op zondag 10 december 2006 16:02 schreef renz0r het volgende:
Godverdomme tyfus hoeren NS!!!!![]()
Trein vertrekt om 12.10u (nieuwe dienstregeling). Ik kom om 12.08 op het perron aan. Zie ik de trein wegrijden...2 minuten te vroeg! Ik nog nachecken op het mededelingenbord die boven het perron hangen. Staat dus 12.10u op, en de klok ernaast geeft 12.08 aan.
Mensen en gezinnen die (ongetwijveld) ook naar de voetbal wilde keken even verbaasd als ik toen ze na mij het perron opkwamen gelopen.
Stelletje honden! Nooit kunnen jullie op tijd rijden en nu gaan jullie het zelfs presteren om gvd te vroeg te vertrekken!
Door deze tyfusactie heb ik 20 minuten van de voetbal moeten missen, omdat de volgende stoptrein een half uur later kwam die ook nog is niet bij Rotterdam stadion zou stoppen, dan mocht ik bij R'dam zuid eruit om 20 minuten te lopen. Hierdoor zou ik dan een complete helft missen... DOOR JULLIE TE VROEGE VERTREK!
Ben ik naar de Kuip gebracht met de auto om in de 23ste minuut het stadion in te lopen.
Ns bedankt, stelletje klootzakken!
Als ik zo naar Feyenoord kijk zul je vast weinig gemist hebben.quote:Op zondag 10 december 2006 16:02 schreef renz0r het volgende:
Godverdomme tyfus hoeren NS!!!!![]()
Trein vertrekt om 12.10u (nieuwe dienstregeling). Ik kom om 12.08 op het perron aan. Zie ik de trein wegrijden...2 minuten te vroeg! Ik nog nachecken op het mededelingenbord die boven het perron hangen. Staat dus 12.10u op, en de klok ernaast geeft 12.08 aan.
Mensen en gezinnen die (ongetwijveld) ook naar de voetbal wilde keken even verbaasd als ik toen ze na mij het perron opkwamen gelopen.
Stelletje honden! Nooit kunnen jullie op tijd rijden en nu gaan jullie het zelfs presteren om gvd te vroeg te vertrekken!
Door deze tyfusactie heb ik 20 minuten van de voetbal moeten missen, omdat de volgende stoptrein een half uur later kwam die ook nog is niet bij Rotterdam stadion zou stoppen, dan mocht ik bij R'dam zuid eruit om 20 minuten te lopen. Hierdoor zou ik dan een complete helft missen... DOOR JULLIE TE VROEGE VERTREK!
Ben ik naar de Kuip gebracht met de auto om in de 23ste minuut het stadion in te lopen.
Ns bedankt, stelletje klootzakken!
Dat je hem daarvoor een ban aansmeert vind ik dan weer ietwat overdreven heur.quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ban dat zuigt echt.![]()
Maar inderdaad, dat hoor je niet zo vaak.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat je hem daarvoor een ban aansmeert vind ik dan weer ietwat overdreven heur.
Ehmm.. dit is een topic waarin mensen hun klachten kwijt kunnen.. niet waar je je complete leven in de trein hoeft te vertellen..quote:Op maandag 11 december 2006 21:07 schreef Goldfishie het volgende:
Conducteurs zijn lief! Gister tijdens mn Tellen in de trein (peoplez met de witte ns jas) een onwijs toffe limburger ontmoet tijdens mn dienst. Nog bedankt voor de banaan gozert, hopelijk was mn eierkoek een goed ruilmiddel :-)
Ik vermaak me prima met die nieuwe dienstregeling ik werk 7 diensten, x70 euro is toch bijna 500 euro verdienen in een weekje. En tja de reacties zijn gemengd, logisch. Voor IEDEREEN een regeling maken die een verbetering is, is gewoon onmogelijk. En je hoort over t algemeen de mensen die zeiken en bijna niet alle mensen die er beter van worden dus ook dat geeft een vertekend beeld.
Ik denk ik verpak het nog netjes..quote:Op maandag 11 december 2006 22:13 schreef Goldfishie het volgende:
jullie zijn me gewoon beu gnanagha
materieel tekort heet datquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:17 schreef VixenFromHell het volgende:
heerlijk die andere treinen nu op het traject nijmegen - zwolle
trein zat nu al een paar keer zo vol dat er gewoon niemand meer bij kon..
dat heb ik nog nooit mee gemaakt (wel dat er mensen moeten staan natuurlijk maar niet ZO erg)
laatst zat ie dus bij vertrek vanuit zwolle al meteen PROPVOLlekker voor de mensen die in olst en wijhe erin moesten
dat kon dus gewoon niet
in deventer moeten er dan wel veel uit altijd, maar toch..
Ga maar eens tussen Nijmegen en Roermond reizen, dan weet je pas wat materieel tekort isquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:17 schreef VixenFromHell het volgende:
heerlijk die andere treinen nu op het traject nijmegen - zwolle
trein zat nu al een paar keer zo vol dat er gewoon niemand meer bij kon..
dat heb ik nog nooit mee gemaakt (wel dat er mensen moeten staan natuurlijk maar niet ZO erg)
laatst zat ie dus bij vertrek vanuit zwolle al meteen PROPVOLlekker voor de mensen die in olst en wijhe erin moesten
dat kon dus gewoon niet
in deventer moeten er dan wel veel uit altijd, maar toch..
OWNEDquote:Op maandag 8 januari 2007 12:33 schreef galbrecht het volgende:
Ja hoor, vandaag nieuwe ov vergeten op mn eerste schooldag in het nieuwe jaar..
Gelijk zo'n kutconducteur die me 39 euro boete geeft. Moet ik dat weer helemaal gaan terugvorderen enzo omdat ik dus wel een geldige ov thuis heb..
alsof ik niet druk genoeg ben.. kut ns
Ik ben nog vrij vandaagquote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef Rhanna het volgende:
Algemene mededeling:
Er rijden tussen Roermond en Weert geen treinen, er is een bom uit de tweede wereldoorlog gevonden
Reisopties, op de bus in Roermond, of via Venlo.
Vertraging 30/45 min.Help.
Uuh, nee, dit is niet echt iets dat ik wilquote:Op maandag 8 januari 2007 15:38 schreef Ixnay het volgende:
Waarom klagen we eigenlijk?
Hier stemmen wij toch allemaal massaal op?
Liberalisering, de markt haar gang laten gaan. Dat willen wij blijkbaar graag.
U vraagt, Balkenende 2 draait.
Sjonge jonge, geef anders even je moeder de schuld ofzo in plaats van dit soort nonsens uit te kramen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:38 schreef Ixnay het volgende:
Waarom klagen we eigenlijk?
Hier stemmen wij toch allemaal massaal op?
Liberalisering, de markt haar gang laten gaan. Dat willen wij blijkbaar graag.
U vraagt, Balkenende 2 draait.
ah was dat de reden dus waarom de intercity vanuit ehoven maar tot weert ging. In ehoven zeiden dat 'op last van de politie' geen treinen verder dan weert zouden rijden.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef Rhanna het volgende:
Algemene mededeling:
Er rijden tussen Roermond en Weert geen treinen, er is een bom uit de tweede wereldoorlog gevonden
Reisopties, op de bus in Roermond, of via Venlo.
Vertraging 30/45 min.Help.
Ja, de politie heeft de bom naar de Weerterbergen begeleidt, en toen tot ontploffing gebrachtquote:Op maandag 8 januari 2007 16:48 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ah was dat de reden dus waarom de intercity vanuit ehoven maar tot weert ging. In ehoven zeiden dat 'op last van de politie' geen treinen verder dan weert zouden rijden.
Maakte mij verder niks uit omdat er toch in weert uitmoest![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:33 schreef galbrecht het volgende:
Ja hoor, vandaag nieuwe ov vergeten op mn eerste schooldag in het nieuwe jaar..
Gelijk zo'n kutconducteur die me 39 euro boete geeft. Moet ik dat weer helemaal gaan terugvorderen enzo omdat ik dus wel een geldige ov thuis heb..
alsof ik niet druk genoeg ben.. kut ns
Had ik laatst ook toen ik naar Ajax ging. De trein zou 10 minuten vertraging hebben dus kon een maat nog even gaan pinnen in de stad. Kwamen we terug, blijkt de trein ruim op tijd vertrokken te zijnquote:
Hebben ze al die tussenliggende plaatsen niet in de dienstregeling opgenomen en is de trein uit Arnhem daarom altijd te laat in Bredaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:59 schreef Xbox_360 het volgende:
Waarom heet tegenwoordig alles tussen Nijmegen en Arnhem Intercity? De ene Intercity gaat direct naar Nijmegen, de ander stopt ook nog in de elst en weer een ander stopt in Arnhem Zuid, Elst en Nijmegen LentWTF, staat er op het bord: Intercity, denk je: aah mooi! Ben ik lekker snel in Nijmegen. Oow wacht, deze Intercity stopt ook in Arnhem Zuid City, Elst City en Nijmegen Lent City.
![]()
Hulde aan jouw ingehoudenheidquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben ook minder tevreden over de ns en pro snail.
*Wat heb ik me ingehouden he![]()
Zo KEIHARD WAARHEID!!!..,Je hebt ook nog de syntus..,onderdeel van NS.quote:Op maandag 4 september 2006 08:38 schreef Herald het volgende:
hahahahaha
hahahahahha
keigrappig NS hoe jullie elke keer als de scholen weer starten en de stations overbevolkt zijn per ongeluk met een treinstel te weinig komen zodat niemand meer mee kan
hahahahhahaa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |