abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 september 2006 @ 08:38:46 #76
3767 Herald
Come get some
pi_41473783
hahahahaha
hahahahahha
keigrappig NS hoe jullie elke keer als de scholen weer starten en de stations overbevolkt zijn per ongeluk met een treinstel te weinig komen zodat niemand meer mee kan
hahahahhahaa
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_41473836
Ze doen het expres herald...
pi_41482603
Vandaag voor het eerst vertraging WAUW!
pi_41484531
Voor het eerst naar de grote school?
pi_41485368

Nee, gewoon voor t eerst in mn hele leven sinds ik met de trein naar plaatsen ga!
pi_41516362
Ok, vandaag en gister GIGANTISCHE vertragingen gehad dus
pi_42175856
Of je gooit ff een bananenschil in de prullenbak waar ik zit
pi_42175889
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:51 schreef Remzz het volgende:
vreselijk!
"Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
pi_42180035
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:51 schreef Remzz het volgende:
Zit je altijd in een prullenbak?
pi_42566741
Ja godverdomme, had net 1 uur en 3 kwartier vertraging tussen Blerick en Venlo. Lopend was achteraf veel sneller geweest.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:48:16 #86
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_42621572
Verdomme, vanmorgen weer eens prachtig m'n aansluiting gemist! Normaal heb ik 10 minuten om over te stappen, had ik gewoon een kwartier vertraging. Verdomme!
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:56:45 #87
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_42657706
Zeiken op de NS als het spoor stuk is is net zoiets als boos worden op RTL4 als je tv ermee stopt...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_42668126
Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen
Zwolle en Deventer
Deventer en Amersfoort
Amersfoort en Rotterdam Centraal
Rotterdam Centraal en Roosendaal

Waarom verspreiden ze dat niet over een aantal weekenden (dan heb je 4 weekenden een half uurtje vertraging ipv 1 weekend 2 uur vertraging... die andere weekenden hoef ik toch niet naar Roosendaal), of doen ze het s'nachts ofzo???
pi_42708964
JA GODVERDEGODVERDEGODVERDE...

Zo

Ik kom aan op Dordrecht.. werkzaamheden tussen dordrecht-breda-tilburg.
Niet erg dat gebeurt zo vaak..
Dus ik loop naar de NS bussen.
"Ja, deze NS bussen gaan alleen naar Breda.. om in Tilburg te komen moet u de trein naar Rozendaal nemen en daar de NS bus naar Tilburg nemen."

Had ik de trein naar Rozendaal nét gemist.. kon ik een half uur wachten, en dan nog een langer traject nemen. HOE VERZINNEN ze het.

Zo, dat was fijn.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:58:52 #90
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_42715935
Waarom heb ik nooit vertraging als ik naar college moet?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_42721982
goed ik kwam dus vanochtend zo rond 7.20 op het station gouda, aldaar mijn vaste trein richting leiden centraal van 7.28 klaarstond
op de planning van vandaag stond de eerste examen van het jaar, dus ik wilde niet te laat komen.
de trein was leeg en donker. geen nood dacht ik, gebeurt wel vaker. gewoon even wachten op de conducteur/machinist
7.35: *ding dong* 'dames en heren, de stoptrein richting leiden centraal zal vandaag niet rijden.'
ik dacht, OK.. jammer. (zacht uitgedrukt.)

plan B: sneltrein richting den haag. om vervolgens daar over te stappen
*ding dong* 'de sneltrein richting den haag centraal zal vanaf gouda verder rijden als stoptrein'
hetgene dus betekent dat ik mijn aansluiting (7.59) zou missen en dus minimaal een half uur te laat zou komen.

plan C: men neme de LIGHTRAIL ( ) richting alphen a/d rijn aldaar ik over kan stappen
weet de NS het nog voor elkaar te krijgen om de aansluitende trein op alphen ook nog eens 10 minuten te vertragen waardoor ik dus half 9 stipt op leiden aankwam, wat dus ook het tijdstip was dat ik in het lokaal had moeten zitten

NS, het was weer top
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:34:49 #92
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42740751
Politie die het spoor tussen Arnhem en Utrecht dichtkankerd
Nu heb ik verdomme een vrije dag
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42915708
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
Politie die het spoor tussen Arnhem en Utrecht dichtkankerd
Nu heb ik verdomme een vrije dag
is er een politiewagen aangereden?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:24:16 #94
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42915916
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

is er een politiewagen aangereden?
Nee het kwam, was later op het journaal, door een verdacht pakketje (lees: iemand was z'n tas vergeten) op Driebergen-Zeist

Even voor de duidelijkheid, dit is het station:

Ieder wel denkend mens snapt natuurlijk wel dat dat doelwit nummer 1 is
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42915982
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Nee het kwam, was later op het journaal, door een verdacht pakketje (lees: iemand was z'n tas vergeten) op Driebergen-Zeist

Even voor de duidelijkheid, dit is het station:
[afbeelding]
Ieder wel denkend mens snapt natuurlijk wel dat dat doelwit nummer 1 is
ja had het gehoord. echt te belachelijk voor woorden. laatst ook op gouda, geloof ik.
pi_42918127
Ik heb 't filmpje gezien op een van de 112-sites en 't was nog geeneens een hele tas, het was een *klein* doosje, als ik 't op een bankje had aangetroffen was ik er gewoon naast gaan zitten, of had ik 't waarschijnlijk gewoon in de prullenbak geflikkert. Op Utrecht CS of Amsterdam had ik misschien anders gereageerd maar inderdaad, D-Z als doelwit??? Waakzaam zijn okay, het zou best kunnen dat Al Quaida nog eens een aanslag pleegt in Nederland... maar volgens mij zijn sommige mensen toch echt paranoide en bang voor elk stukkie zwerfvuil, zelfs op de meest onwaarschijnlijke lokaties.
pi_42919494
De NS is altijd fijn..

Kom je vanuit amsterdam duivendrecht en wil je richting ravenstein (nb).. dan merk je in het begin dat de trein te laat is op duivendrecht.. blijft ie bovendien op utrecht centraal nog even wachten op de vertraagde intercity.. (ja meneer de aansluitingen in den bosch wachten op u) waar je uiteindelijk in den bosch aan komt.. en ziet dat DIE TYFUS HOEREN TREIN VOOR JE NEUS WEGRIJDT!

EN DAN OOK NOG DAT JE DUS EEN FREAKING UUR MAG WACHTEN OP EEN NIEUWE STOPTREIN RICHTING HUIS! FOKKERS!
pi_42920356
ga je toch even de stad in
pi_42920413
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef Yankee_One het volgende:
ga je toch even de stad in
Ben niet bekend in den bosch..
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:02:10 #100
121300 Goldfishie
life is what you make of it
pi_43419114
Daar gaan we weer. Wel ' leuk' dat een zeik op de ns topic tot centraal topic wordt benoemd. Terwijl in 90 procent van de gevallen waar men hier over zeikt de NS er geen moer aan kan doen. Dat interesseert men dan niet. Want er staat een ns logo op de trein. Lekker makkelijk gedacht!

De ns rijdt op de rails, maar die rails is niet van NS. De seinen ook niet. Zelfs de borden en de omroep is niet NS . Das allemaal pro rail. Dus als er weereens een goederen trein voor je stoptrein uitgestuurd wordt, als de borden weereens precies het tegenover gestelde aan geven van wat de conducteur zegt... de ns kan er ECHT niks aan doen.

Het is toch ook dom om op connexxion te schelden als de bus in de file komt omdat er een ongeluk gebeurd is verderop?! Nou dan... dan is het toch ook dom om op het ns personeel te kenkeren zodra de boel in de soep loopt omdat er iemand voor de trein is gesprongen...
Don't drink the water... Fish fuck in it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')