Goed idee, de volgende keer ga ik fietsenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:16 schreef Cosworth het volgende:
Ga dan ook niet met de trein als je dermate belangrijke afspraken hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Goed idee, de volgende keer ga ik fietsen
90 kilometer
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ja hoor, het was weer eens zover!
Dat vooroorlogse tyfusmateriaal stond weer eens stil op het spoor met storing, waardoor mijn trein niet verder ging dan Coevorden en ik godverdomme mn tentamen niet kon maken!
Vies goor incompetent kankerbedrijf dat het is
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
ONTOPIC
Ja bij minimaal 7 blaadjes op de rails is het hele treinverkeer in NL verstoort![]()
En ja als ik me voor 3 dingen moest schamen in NL is het wel de NS, het kabinet, Dries Roelvink.
OFFTOPIC
Tja.. NS![]()
Ik zat afgelopen vrijdag om half 4 in de trein, eerste klas (wilde even luxe doen) komt er een marokkaanse jongen van ongeveer 17 jr binnen stappen. Hij had geen kaartje, de conducteur bleek ook een marokkaan te zijn (opzich geen moeite mee) maar die gozert had geen kaartje. Ik hoorde ze wat smiezelen en ''Ja loop maar door'' gaat die marokkaanse jongen in de 1ste klas zitten zonder kaart. Ik loop naar die conducteur en vraag waarom hij geen kaartje hoeft te kopen en ik wel. ''Ja hij stapt zo uit", Fock hé ik betaal gvd voor een *ahum* luxe *ahum* zit plaats en....ik schijt op NS en buitenlanders die ons benadelen.
Dan had ik naar alle waarschijnlijkheid geschreven dat deze hollandse kaaskoppen mij erg benadelen. Toevallig (of niet) waren het twee van marokkaanse afkomst, het hadden ook twee chinezen kunnen zijn, dan had ik ook pissed off geworden. Of twee Belgen, had ik ook shit loaded geweest. Hij wilde zelfs geld lenen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:27 schreef Cosworth het volgende:
[..]
En als het nou allebei Nederlanders waren geweest?
Wat een gelul. Je probeert gewoon op een goedkope manier op Marrokkanen te zeiken. Het is ook mijn vrienden niet, maar jij maakt je echt belachelijk nu.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan had ik naar alle waarschijnlijkheid geschreven dat deze hollandse kaaskoppen mij erg benadelen. Toevallig (of niet) waren het twee van marokkaanse afkomst, het hadden ook twee chinezen kunnen zijn, dan had ik ook pissed off geworden. Of twee Belgen, had ik ook shit loaded geweest. Hij wilde zelfs geld lenen..![]()
Loop naar buiten en scheld een groepje Marrokkanen uit, pauper.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:39 schreef wolferl het volgende:
Reageer er dan niet op hond.
Jij bent echt stoer!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef RedFever007 het volgende:
verneukte
tyfushoereebola
godverdetering
Gelukkig is de auto beterquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef Jo0Lz het volgende:
KUT OV
Ov is standaard kut. Bewijs: De 3592230948230985094826098235098235 topics hierover.
Doei ! ik stond om 7 uur al op het stationquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:47 schreef Mikkie het volgende:
Da's kut. Wellicht in de toekomst een paar treinen eerder nemen als dat kan? Kut als dan alles op tijd rijdt, maar dan bén je er in elk geval op tijd. Dit is zonde. KutNS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |