Dat is 1 van de vele reden waarom die ouwe kale pisnicht niet deugt.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is 1 van de vele reden waarom die ouwe kale pisnicht niet deugt.
Die jongeheer van hem is absoluut niet te vergelijken met die van mij.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
Wil jij zo'n aantrekkelijke, vriendelijke heer niet met jezelf vergelijken aub?
Whehehehehequote:Op donderdag 6 april 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Die jongeheer van hem is absoluut niet te vergelijken met die van mij.![]()
Whisky inderdaad.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
zal de whiskey wel zijn, of drink jij whisky?
Hmmmm, nou vooruit dan, omdat jij het bent.quote:
krijg je eindelijk eens een echte beurtquote:
Whiskey was voor dat grote kind.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben jij helemaal besodemieterd!! Je gaat dat kind geen whiskey voeren in haar melk mag ik hopen??
ik mag bluezz al neuken, doe je ook mee??quote:
twuste!! Groetjes aan de famieljen!quote:Op donderdag 6 april 2006 00:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Whiskey was voor dat grote kind.bedtijd
trustuhquote:Op donderdag 6 april 2006 00:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Whiskey was voor dat grote kind.bedtijd
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:37 schreef ElizabethR het volgende:
Kun je hier filmpjes linken? Vast wel toch?? Nou, maak kennis met onze achterburen!!
lekkere achterburen
Uiteraard! Ik kom wel even op je gezicht zittenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
ik mag bluezz al neuken, doe je ook mee??![]()
Het zijn allemaal lekkertjesquote:Op donderdag 6 april 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ene zwarte met nummer 0755 in zijn oor lijkt mij een buitengewoon smakelijk hapje.![]()
We geven hem even een Irish coffee treatquote:Op donderdag 6 april 2006 00:41 schreef ElizabethR het volgende:
Uiteraard! Ik kom wel even op je gezicht zitten![]()
Ik trek wel een paar pakken custard open om het plezier de smaak te verhogenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We geven hem even een Irish coffee treat
jajaja, jaja......quote:Op donderdag 6 april 2006 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
Iedereen is voor de tv in slaap gevallen Bluezzzz
ze hebben nu op dit moment alleen maar rubberbootreisjes in de aanbiedingquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Oom laffert, heb je dat reisje met de zonnebloem nu al geregeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |