wil jij m`n stoma legen danquote:Op woensdag 5 april 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is net naar haar nachtverblijf vertrokken.
Je zult het met broeder golfer moeten doen.![]()
Die zal die kale pisnicht wel weer gestolen hebben.quote:
Sorry, ik bedoelde het als een vriendschappelijk klapje om die buitenhangende tong weer naar binnen te werken.quote:
jquote:Op woensdag 5 april 2006 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het als een vriendschappelijk klapje om die buitenhangende tong weer naar binnen te werken.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
heel Fok! is aan het verpuberen als je het mij vraagt, er wordt alleen gekeken naar postaantallen en dat soort shit, ikhoudelijk kan alleen in zinloze politieke discussies die alleen gaan over persoonlijke voorkeuren en niet inhoudelijk zijn, geen rellen meer en als je een (half) naakte foto van jezelf plattst ben je meteen de Breezahteef van 2006 en heb je alle aandacht.
Ik mis wat de laatste tijd op fok alleen ik weet niet wat het is, ik voel me niet meer thuis
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, gooi maar dicht dit subforum en de mods moeten aan het gas.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
Als de FA's zich aan het tijdelijke karakter houden zal het wel 9 april worden, want we zijn 9 maart begonnen met 40+.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:21 schreef Harrie het volgende:
blijft dit forum niet bestaan danik zie wel potentie eigenlijk
Dom plan.quote:
Das me veuls te koudquote:Op woensdag 5 april 2006 11:39 schreef anneVi het volgende:
Wat hij zegt. En anders gaan we massaal de straat op!![]()
Jemig! Je snelheid gaat vooruit!!! Die nieuwe prothese natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik ben al met mijn protestmars begonnen en heb sinds vanmiddag 4 uur al 200 meter afgelegd.
[afbeelding]
Die smiley is wel ZOOOOO fout voor dit forum, veel te levendig. We moeten er een hebben van een ouwe boer die een klompendansje doet in plaats van zo'n huppelkutjequote:
De eerste lammetjes moeten hier aan de overkant in het weiland nog geboren worden, maar de schapen staan wel al op springen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
En was het vandaag bij jullie ook zo'n prachtige dag met vlindertjes en veel lammetjes enzo?
Och heremetiet, het barst er hier al van, ik heb mijn eerste 'new season spring lamb leg' alweer achter de kiezenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
De eerste lammetjes moeten hier aan de overkant in het weiland nog geboren worden, maar de schapen staan wel al op springen.
Jummiequote:Op donderdag 6 april 2006 00:00 schreef ElizabethR het volgende:
Och heremetiet, het barst er hier al van, ik heb mijn eerste 'new season spring lamb leg' alweer achter de kiezen![]()
okè, deze dan:quote:Op woensdag 5 april 2006 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die smiley is wel ZOOOOO fout voor dit forum, veel te levendig. We moeten er een hebben van een ouwe boer die een klompendansje doet in plaats van zo'n huppelkutje![]()
:
Ik ben toevallig ook CUL mod, dus dat gaat primo samenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
Jummie![]()
Ik wacht daar ook op. Niets lekkerders dan een heerlijk vers nieuw lammetje om op te vreten.
hoewel een F&F-mod naast mij het daar niet altijd mee eens is![]()
Ik stond vanmorgen om 7 uur de auto te krabbenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
En was het vandaag bij jullie ook zo'n prachtige dag met vlindertjes en veel lammetjes enzo?
Ow ehhhh, momentje ik mail jou even met ons mailadresquote:Op donderdag 6 april 2006 00:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen om 7 uur de auto te krabben
(Zow, ook een post in dit forum, 10 jaar voor dato)
Als ge nu thuis bent, wat is dan uw thuis e-mail adres? dan ken ik ff een foto update sturen voor ik m'n kleine meisje een flesje ga voeren voor de nacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |