hehehequote:Op dinsdag 4 april 2006 02:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben meer van het volspuiten, dat schoonmaken doen ze zelf maar hehehe
Whehehe.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:15 schreef Harrie het volgende:
Ik ben meer van het volspuiten, dat schoonmaken doen ze zelf maar hehehe
Hoi tong.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:19 schreef tong80 het volgende:
Ah hier zitten jullie.
Ik dacht met die begonias voor het raam kan nooit een leuke kroeg zijn.
ik heb zelfs de glasgordijnen weggehaald omdat dat TE wasquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:19 schreef tong80 het volgende:
Ah hier zitten jullie.
ssst dat is onze dekmantelquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:19 schreef tong80 het volgende:
Ah hier zitten jullie.
Je kan natuurlijk zelf topics gaan openen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:22 schreef tong80 het volgende:
Ok wel geile sex hierdan ?
Want dat valt in hools nogal tegen.
Ik ben nogal met wat kritiek op bepaalde FA's er een paar maanden geleden uitgestapt en dat is voor sommige FA's blijkbaar een reden om mij nooit meer in de crew te willen hebben. (lange teentjes).quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:20 schreef Harrie het volgende:
wat heb jij trouwens voor problemen met bepaalde FA'sheb ik iets gemist ???
En tóch 4,5 jaar volgehouden. Zó moeilijk was het vast niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nogal met wat kritiek op bepaalde FA's er een paar maanden geleden uitgestapt en dat is voor sommige FA's blijkbaar een reden om mij nooit meer in de crew te willen hebben. (lange teentjes).
Prima hoor, want ik amuseer me ook best als gewone user, zonder kleurtje na 4,5 jaar, en hoef nu gelukkig niet meer elke post op een weegschaaltje (crewpolicy) te leggen.
Ik open geen topics dat moet je weten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:23 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zelf topics gaan openen.
Duidelijk alleen maakt het me wel nieuwschierigquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nogal met wat kritiek op bepaalde FA's er een paar maanden geleden uitgestapt en dat is voor sommige FA's blijkbaar een reden om mij nooit meer in de crew te willen hebben. (lange teentjes).
Prima hoor, want ik amuseer me ook best als gewone user, zonder kleurtje na 4,5 jaar, en hoef nu gelukkig niet meer elke post op een weegschaaltje (crewpolicy) te leggen.
Niet dat ik weet. Verder ook niet belangrijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:25 schreef Harrie het volgende:
Niet perongeluk een Admin tegen de schenen geschopt
dat is primair waar het over gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Verder ook niet belangrijk.
Fok! blijft een leuke hangout-plek voor me om mij te vermaken.
Trusteh B.!quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:48 schreef Harrie het volgende:
en nu ga ik mijn vermoeide lijf eens plat gooien, ik heb weer bier genoeg gehad, zal wel slapen denk ik, Kom wel weer eens ouwehoeren hier
Truste
duh, het is nog avond hoorquote:
Die is net naar haar nachtverblijf vertrokken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef laffer het volgende:
en waar is zuster bluezz, ik mot een massage![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |