Mooi. Dan is dat maar duidelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Mij ook niet.
Kip.quote:Op maandag 3 april 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdulle. Er is gewoon een kans dat ik vóór 12 uur besluit naar bed te gaan. Friekie.
Jij had iets anders verwacht van iemand die al 3 jaar pas na 4en slaapt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het voor twaalven naar bed idee
Sowieso niet van een BeF-er.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij had iets anders verwacht van iemand die al 3 jaar pas na 4en slaapt?.
Whehe, muts.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren van dichtbij zonder kleren
En daarna liefdevol masseren omdat ik van je hou
O. Nou. Sorry hoor.quote:
Nietes. Ik heb vast spullen bij elkaar geraapt voor morgen. Ende zo.quote:
Nee tis al duidelijk. Ga maar. Gaaa maar!quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Nietes. Ik heb vast spullen bij elkaar geraapt voor morgen. Ende zo..
... ik had ook nog vertraging vandaag!quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:21 schreef JDude het volgende:
En ook nog eens de PI vergeten bij de OP.
Jullie haten me vast allemaal. Ik ben weg.
Wat ik me dan altijd afvraag als ik dat liedje hoor, is of die gast dan naakt naar een vrouw wil kijken of naar een naakte vrouw wil kijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren van dichtbij zonder kleren
En daarna liefdevol masseren omdat ik van je hou
Ik stuur wel een mesje per trein. O, wacht, dan krijg je het volgende week pas.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:21 schreef JDude het volgende:
En ook nog eens de PI vergeten bij de OP.
Jullie haten me vast allemaal. Ik ben weg.
Allebei.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag als ik dat liedje hoor, is of die gast dan naakt naar een vrouw wil kijken of naar een naakte vrouw wil kijken.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:02 schreef cerror het volgende:
Ik kom iedereen 1 voor 1 afmaken.
Waar is iedereen?
Die hand die daar zwaait? Leg die om je nek en knijp erg hard.quote:
Brandbommen ende zulcks.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh god. De negerversie van The Kelly Family begint al te pingelen. Zeg me dat het niet waar is.
Oui.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:16 schreef Misstique het volgende:
Blegh. Vroeg.
Verbazingh ende weckend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:24 schreef Misstique het volgende:
Wat een drukte hier op de vroege ochtend..
Ik neem het mee naar achteren, hier wordt over nagedachtquote:
De maatschappij eist van ons dat we slaap links laten liggen om de loonslaaf te spelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:24 schreef Misstique het volgende:
Wat een drukte hier op de vroege ochtend..
Misschien bloeit BeF dan tóch weer op.quote:
We naderen de 500, dan wil iedereen er opeens weer bij horenquote:
Oh ja, da's waar ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:32 schreef JDude het volgende:
[..]
We naderen de 500, dan wil iedereen er opeens weer bij horen.
Ik heb de baan nog niet hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog gefeli, trouwens.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
A bientot.
Ja. Nou ja. Zo sprak je het in ieder geval uit. Dacht ik. Tis alweer zo'n 3 jaar geleden, Franse les. En ik kan met een gerust hart zeggen dat ik driekwart van de lessen in de aula doorgebracht heb. Zodoende. Sorry.quote:
We wachten op de reactie van BS. Stay tuned.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:38 schreef Chowi het volgende:
Uwwwh. Buikpijn. Misschien ben ik zwanger!
Het zij u vergeven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Nou ja. Zo sprak je het in ieder geval uit. Dacht ik. Tis alweer zo'n 3 jaar geleden, Franse les. En ik kan met een gerust hart zeggen dat ik driekwart van de lessen in de aula doorgebracht heb. Zodoende. Sorry.
Alwéér.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:40 schreef JDude het volgende:
[..]
We wachten op de reactie van BS. Stay tuned.
Het is verdorie niet waar!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:41 schreef Onelinedrawing het volgende:
Hallo? Werd ik geroepen? Hallo?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:41 schreef Onelinedrawing het volgende:
Hallo? Werd ik geroepen? Hallo?
'n Zachte ochtend, deerne.quote:
Een echte heer spreekt daar niet over, JD!quote:
quote:
Goed punt, BS.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:42 schreef Onelinedrawing het volgende:
Een echte heer spreek daar niet over, JD!
Haal er ook één voor mij!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed punt, BS.
Awel, ik ga de trein halen.
Honingblonde zomerblom, omspeeld door de zachte wind.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:47 schreef Misstique het volgende:
BS.
Neus.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Chowi het volgende:
Schop.
Don't mention it.quote:
Zo was je altijd al.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:26 schreef Onelinedrawing het volgende:
Ik ben de rust. Apollinisch, placide en doordacht.
Hai hai.... Wanneer hoor je meer over eventuele nieuwe baan ?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:46 schreef Misstique het volgende:
Morguh j.
Morgen op zn vroegst. Vandaag hoor ik wel over een ander (minder interessant) bedrijf waar ik heb gesolliciteerd en morgen heb ik weer een gesprek. Gaat lekker.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai hai.... Wanneer hoor je meer over eventuele nieuwe baan ?!
Dat klinkt goed zeg.... Druk bezig dus. Maar je gaat het liefst naar het bedrijf van afgelopen maandag denk ik ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Morgen op zn vroegst. Vandaag hoor ik wel over een ander (minder interessant) bedrijf waar ik heb gesolliciteerd en morgen heb ik weer een gesprek. Gaat lekker..
Die heeft zeker mijn voorkeur ja. Maar ik hou uiteraard al mn opties open.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klinkt goed zeg.... Druk bezig dus. Maar je gaat het liefst naar het bedrijf van afgelopen maandag denk ik ?
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heeft zeker mijn voorkeur ja. Maar ik hou uiteraard al mn opties open..
Ja. Ben steeds minder op mn werk door alle gesprekken, maar mn werk wordt uiteraard niet minder. Ben bezig met een inhaalslag nu.quote:
Oke... succes dan maarquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja. Ben steeds minder op mn werk door alle gesprekken, maar mn werk wordt uiteraard niet minder. Ben bezig met een inhaalslag nu.
Op school ?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:54 schreef JDude het volgende:
Godverhoeren... had ik weer eens een werkplek aan het raam gescoord, is daar de netwerkaansluiting defect. Nou zit ik nog in zo'n stoffig duister hok aan de binnenzijde.
Stage.quote:
I see.... ik ookal op stage..quote:
Moet je nou niet gefrustreerd gaan doen en gaan zeuren dat iedereen nou weer moet ophouden met die uitspraak?quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet je nou niet gefrustreerd gaan doen en gaan zeuren dat iedereen nou weer moet ophouden met die uitspraak?
Dan ga ik maar niet panisch zwaaien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:54 schreef JDude het volgende:
Godverhoeren... had ik weer eens een werkplek aan het raam gescoord, is daar de netwerkaansluiting defect. Nou zit ik nog in zo'n stoffig duister hok aan de binnenzijde.
Jammer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan ga ik maar niet panisch zwaaien.
Anders ren je even het station op om veldonderzoek te doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien is het voor die tijd nog opgelost. En anders loop ik er gewoon even heen.
Ik zit onder een enorm dakraam achter mijn eigen bureautjequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:54 schreef JDude het volgende:
"Ik ben even lunch halenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Anders ren je even het station op om veldonderzoek te doen.
Het is vast al duizenden keren langsgeweest, maar hoe bevalt Ierland?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit onder een enorm dakraam achter mijn eigen bureautje![]()
Hmm.. bevalt me heel erg aardigquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is vast al duizenden keren langsgeweest, maar hoe bevalt Ierland?
Dat eerst is in ieder geval al erg mooiquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. bevalt me heel erg aardig![]()
Ervan afgezien dat alles hier allejezus duur is...
Hihi.quote:
Oh zeker wel..quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat eerst is in ieder geval al erg mooi.
c!quote:
j!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
c!![]()
Wil je 189 brieven voor me in envelopjes stoppen?![]()
quote:
Wat zit er op de rijstwafel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Echt niet?
Dan krijg je een rijstwafel van me...
Ehmm.. *heel diep in geheugen graaftquote:
Hmmmm, ik overweeg het.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. *heel diep in geheugen graaft
Huismerk pindakaas..ik weet het niet meer..
*urgent actions vast klaarlegt..quote:
Ohja, ik had met mezelf afgesproken vandaag mail te gaan beantwoorden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
*urgent actions vast klaarlegt..
*pindakaaspot pakt..
Ey c, waarom beantwoord je je mail niet meer?*stampt
Ok, negeer die laatste 12 van mij dan maar..quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja, ik had met mezelf afgesproken vandaag mail te gaan beantwoorden.
Ik ben ook al platgemaild door Nula uit Polen, ik MOEST 4 chiptunes maken voor zijn competitie.
Vanavond of morgenavond wel denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, negeer die laatste 12 van mij dan maar..
Wanneer bent u in den avond weer eesch online?
Wilt u mijns persoons daar dan ergens in een/den middag een electronische brief over sturen? Heb namelijk geen internet meer thuis.. dus het wordt internetcafeetje spelen in de stad (die ene hier in t durp kost een werkelijk armoedewekkende 10ct per minuut....)quote:
Tuurlijk, ik mail dan wel ff.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wilt u mijns persoons daar dan ergens in een/den middag een electronische brief over sturen? Heb namelijk geen internet meer thuis.. dus het wordt internetcafeetje spelen in de stad (die ene hier in t durp kost een werkelijk armoedewekkende 10ct per minuut....)
Mn supervisor is er op het moment niet.. *relaxed
quote:
Browniepoints klinken lekker.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef Dagonet het volgende:
Hoerig werk met kutklus..
Ah well, ik scoor er browniepoints mee, dat scheelt.
Wat voor zender?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merci.
Hmm.. daar is mijnen supervisor weer.. Jim Loughran.. Toffe dude.. was gister op tv..
Ik ook trouwens.
Browniesquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Browniepoints klinken lekker.
Straks in mijn tasquote:
www.missedbroadcast.ei?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merci.
Hmm.. daar is mijnen supervisor weer.. Jim Loughran.. Toffe dude.. was gister op tv..
Ik ook trouwens.
Whehehe ja dat schiet opquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks in mijn tas.
Btw, 13.46 spoor 11. Ik zeg natuurlijk niet wié ik ben maar ik stá er wel.
Ierse zender..quote:
*snuffelquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks in mijn tas.
Handig eerder.quote:
Ik ga gewoon alle tassen doorzoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks in mijn tas.
Hahaha.. nee, als het goed is kwam die uitzending niet online.. zonde trouwens.. was een hele goeie uitzending (ging over wapenhandel in ierland en hoe een stel 16 jarige schoolkinderen gewoon wapens konden kopen in het buitenland en deze hier gewoon het land in konden laten komen als landbouwapperatuur...)quote:
Ohja, good point.quote:
Ik mep iedereen die in de buurt van mijn tas komt neerquote:
Ingewikkeld hequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, dan weet je ook dat ik het ben
Shake hands. Net ook weer een kloteklus toebedeeld gekregen. Of ik ff 150 klanten om wil zetten naar Denemarken. En nee, dat betekent niet een simpele handeling, maar alle gegevens opnieuw invoeren onder sales office Denemarken. Ow en dat moet voor elke klant minstens 3 keer, want er zijn minstens 3 klantnummers aan 1 klant gekoppeld. En in dat kutSAP kun je niet copy-pastenquote:
Ik niet, waarom doe ik uberhaupt nog iets?quote:Ah well, ik scoor er browniepoints mee, dat scheelt.
Oh ja, ik weet het alweer. Ik heb een referentie nodig van mn baas.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:45 schreef Misstique het volgende:
Ik niet, waarom doe ik uberhaupt nog iets?
Je vergeet ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:50 schreef Dagonet het volgende:
We zijn gewoon te goed babe, te goed zijn wij.
Ik kan je overigens vast met redelijke zekerheid voorspellen dat je in een Dubbeldekker met nummer 8648 komt te zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah. Hip. Dan ga ik boven zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kan je overigens vast met redelijke zekerheid voorspellen dat je in een Dubbeldekker met nummer 8648 komt te zitten.
Is er ook wat te doen in Utrecht, eigenlijk?
Gut bezig. Ik ga donderdag weer eens naar U-te-rêg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah. Hip. Dan ga ik boven zitten.
Neuh, niet echt eigenlijk. Ik heb een Brabandse vrind waarmee we 1 keer in de zoveel tijd in een willekeurige stad afspreken. Zodoende.
Daar moet ik ook weer eens heen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Gut bezig. Ik ga donderdag weer eens naar U-te-rêg.
Hey.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef Chowi het volgende:
Hai.
Het is best koud buiten, wist je dat al?quote:
Onzin!quote:
Nope, ik zit vanaf 8 uur al binnen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is best koud buiten, wist je dat al?
Cool! Dat ga ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef Dagonet het volgende:
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"
Mên
En daar wordt niet eens voor gewaarschuwd! Belachelijk!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef Dagonet het volgende:
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"
Mên
Jij zit dan ook in Bredaaa. Of niet. Weet ik veel waar je nou weer uithangt.quote:
Rottûhdam.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij zit dan ook in Bredaaa. Of niet. Weet ik veel waar je nou weer uithangt.
Kost je tien jaar en een hersenbeschadiging, maar ach.quote:
Daarbij kost het ook nog eens een flink aantal duiten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kost je tien jaar en een hersenbeschadiging, maar ach.
Hai.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:56 schreef jackson het volgende:
Een beetje jammer dat ik moet "werken" vandaag
Jah hoi....quote:
Ik? Nee, ik ben totaal niet druk geweest vandaag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah hoi....
Dat kusje moet me er weer doorhelpen vandaag
Niet echt drukjes hier geweest ofwel?
Werk en meer van zulcks....quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik? Nee, ik ben totaal niet druk geweest vandaag.. Jij wel?
Jah... 3000 euro schadequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef Misstique het volgende:
Je auto was zodanig beschadigd dattie op de schroothoop ligt?
Ha die Stof.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:41 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Whehehe! We zeiden beide "Stof."quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:45 schreef Misstique het volgende:
Stof.
Sjowie. Ik heb nog immer je nieuwe kapsel niet gezien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Wheheheheh.
Frappant! Ik zeg dat anders nooit!quote:
Ik laat het je vanavond wel zien, als je er dan bent. Maar nu zit het niet, want fietsen door de harde wind doet je coupe niet zo goed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Sjowie. Ik heb nog immer je nieuwe kapsel niet gezien. [afbeelding].
Of we zijn gewoon lui.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
Jullie noemen me "Stof", wat aangeeft dat jullie me voor 'vol' aanzien. Heel goed, jullie tonen respect. Zo hoort dat.
En ik noem je Stufjuh. Wat zegt dat dan over mij?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
Jullie noemen me "Stof", wat aangeeft dat jullie me voor 'vol' aanzien. Heel goed, jullie tonen respect. Zo hoort dat.
Dat je een breezerslet bent die, als ze kwaad is, leraren overhoop schiet en chilled met de guys uit de hood bij het winkelcentrum.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik noem je Stufjuh. Wat zegt dat dan over mij?
wbquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Hallo Stofje, Chowchow en liefbeeb.
En direct het bewijs:quote:
"Welkom terug, lieverd.quote:
Ik ben een kamper!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je een breezerslet bent die, als ze kwaad is, leraren overhoop schiet en chilled met de guys uit de hood bij het winkelcentrum.
Hallo. Dago.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Hallo Stofje, Chowchow en liefbeeb.
"Was een mogelijkheid geweest", of: "Had een mogelijkheid kunnen zijn", StofjeB.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Welkom terug, lieverd." had óók een mogelijkheid geweest.
Psst.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
"Was een mogelijkheid geweest", of: "Had een mogelijkheid kunnen zijn", StofjeB.
Hallo, de mijne.quote:
Je was me voor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
"Was een mogelijkheid geweest", of: "Had een mogelijkheid kunnen zijn", StofjeB.
Wil je weten wat ik vandaag gedaan heb?quote:
Ik ben altijd iedereen voor. Het gaat nooit vervelen.quote:
Eh, nee. Eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik vandaag gedaan heb?
Nou.quote:
Okay, ik luister als jij even mijn nieuwe thee probeert.quote:
Ik wil het niet zo in het openbaar vertellen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:09 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Okay, ik luister als jij even mijn nieuwe thee probeert.
Ohja, nou, je komt vanavond toch weer hier hè? Dan vertel je het dan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil het niet zo in het openbaar vertellen!
Ik blijf slapen. En dan kun jij me je thee laten proeven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ohja, nou, je komt vanavond toch weer hier hè? Dan vertel je het dan.
Blijf je weer slapen, of moet je weg?
Zoiets kan/moet in een sig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dan kun jij me je thee laten proeven.
"Een" sig? Zo bijzonder is die zin toch niet, hm?quote:
"En dan kun jij me je thee laten proeven." is anders een extreem puike zin, hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Een" sig? Zo bijzonder is die zin toch niet, hm?
Net zoals "ik kijk zo door je armen heen"!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
"En dan kun jij me je thee laten proeven." is anders een extreem puike zin, hoor.
Of: "Ik snoof qua lachen".quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net zoals "ik kijk zo door je armen heen"!
Of gewoon "Bep".quote:
Je hebt gelijk. Een stommiteit mijnerzijds, mijn welgemeende excuses voor deze zware taal-overtreding.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Me dunkt.quote:
Me dunkt.quote:Een stommiteit mijnerzijds
quote:
Dunkt hem!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef Stofje het volgende:
Mijn welgemeende excuses voor deze zware taal-overtreding.
Hallo.quote:
Én hij dunkt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:27 schreef Onelinedrawing het volgende:
Kenny Walker, dat was pas een echte vent. Een boom van een neger. Een pilaar in de maatschappij.
[heftige handbewegingen]
Wees er maar trots op ja!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
Wow, dat was even een heftige topickill van mij.
Ben ik.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
Wow, dat was even een heftige topickill van mij.
Het kan maar niet op hè?quote:
Ik zat vanochtend om 7:18 in de trein...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:45 schreef Janetje het volgende:
Morgen om 8 uur op een briefing zijn..
Jeej..
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend om 7:18 in de trein...
Ja maar... maar.. ik heb al een stage waar ik (vrijwillig) 45 uur per week werk terwijl ik er eigenlijk maar 35 hoef.. en ik niet voor betaald krijg..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend om 7:18 in de trein...
Dan maak je veel uren! Is t wel leuk?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar... maar.. ik heb al een stage waar ik (vrijwillig) 45 uur per week werk terwijl ik er eigenlijk maar 35 hoef.. en ik niet voor betaald krijg..![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan maak je veel uren! Is t wel leuk?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik maak zoveel uren waar ik niet voor betaald krijg, hoort erbij..
Wie het laatst lacht, TLK, wie het laatst lacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer komt dat slotje.
Deze reeks is echt slecht
Heee!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niet betaald poepie.. 'vrijwilligerswerk' valt het onder..
Ah, dat was allemaal al een half uurtje geledenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heee!!
Alles goed? Nog in Kildare geweest of ligt dat nog in de planning?
Te laat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dat was allemaal al een half uurtje geleden
Nu nog respons.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer.
Óf nu.quote:
Of nú!quote:
Bek houden, optiefen of ik ban je een maand uit ONZ.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Was een c/p uit het nieuwste TTT. CTRL+F op vlammetjuh.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef rompompom het volgende:
Ik kan z'n posts missen als kiespijn, maar ik ben verdikkie nieuwsgierig wat er stond
quote:
Ah, ok. Bedankt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Was een c/p uit het nieuwste TTT. CTRL+F op vlammetjuh.
Zolang ik geen K3 liedjes hoef te zingen.quote:
Deze dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zolang ik geen K3 liedjes hoef te zingen.
Nee! Bah!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Deze dan?, nee doe maar niet eigenlijk.
.
Die hadden ze op campzone na gezongen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Deze dan?, nee doe maar niet eigenlijk.
.
Ik zie nu dertig nerds in een cirkel rond hun Mac.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die hadden ze op campzone na gezongen.. 'Ik ben een campzone sletje'
.
<---- Check!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zolang ik geen K3 liedjes hoef te zingen.
Pfft, dat maak ik zelf wel uit jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Een hele goede avond, lieve Beffers en Befsters.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Een hele goede avond in mijn ogen, lieve en minder lieve Beffers en Befsters.
Nee, het waren de meiden van de tent genaamt [5137] dacht ik. En er zitten bijna geen MAC-users op campzone, kan je niet echt op gamen he.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie nu dertig nerds in een cirkel rond hun Mac.
Ik heb ze wel 'ns beter gehad ja. Maar dat komt ook omdat vandaag werkelijk helemaal niks heb uitgevoerdquote:
Ik heb heel Utreg doorgesjokt en zit nog boordevol energiequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ze wel 'ns beter gehad ja. Maar dat komt ook omdat vandaag werkelijk helemaal niks heb uitgevoerd
Ik heb slechts de neiging om die cheerleadert een ros te verkopen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb heel Utreg doorgesjokt en zit nog boordevol energie.
Koppijn, dat wel.
Ik heb gevierd dat mijn Plan van Aanpak voor stage éindelijk is goedgekeurdquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb heel Utreg doorgesjokt en zit nog boordevol energie.
Koppijn, dat wel.
Sorryquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb slechts de neiging om die cheerleadert een ros te verkopen.
[afbeelding]
Zoiets.
Whehe! Klinkt bekend! Ik ben gewoon naar Schotland en Engeland op stage gegaan terwijl ik m'n P nog niet hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb gevierd dat mijn Plan van Aanpak voor stage éindelijk is goedgekeurd
(ja, ik ben al twee maanden aan het werk, maar dat hoeft mn opleiding niet te weten)
Lalalalalalalala bier.
Kan jij niks aan doen hoor.quote:
Kan je weer met een gerust hart om vier uur in je nest stappen. Joechei!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*veegt zweet van voorhoofd und tranen uit ogen.
Mooi.
Gister was het half 1!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je weer met een gerust hart om vier uur in je nest stappen. Joechei!
Ik twijfel tussen gaan slapen en nachtbraken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef rompompom het volgende:
Kan je weer met een gerust hart om vier uur in je nest stappen. Joechei!
*suikerklontje geeft.quote:
Ach, het is de NS maarquote:Op woensdag 5 april 2006 00:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen gaan slapen en nachtbraken.
Probleem is dat nachtbraken met alcohol gebeurt hier, doorgaans. En ik alleen nog een fles wijn heb.
Morgen 'werk' ik thuis.quote:
*aait.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
*hinnikt
Miauw.quote:
quote:
Ik distantieer me van alles wat metquote:Op woensdag 5 april 2006 00:28 schreef JDude het volgende:
Welja.
Dat was het wel weer voor vandaag. Me dunkt.
Sterker nog, ik dóe het!quote:
Ik heb vandaag nog basketbal gespeelt.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik distantieer me van alles wat metbasketbal
te maken heeft!
*zich distantieert van pc-fr34kquote:Op woensdag 5 april 2006 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog basketbal gespeelt.
Ik was me toch al van plan te distantieren van Fok! en naar m'n bed toe te gaan.quote:
WpcfZ.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was me toch al van plan te distantieren van Fok! en naar m'n bed toe te gaan.
Jammer hoor...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
îk bên plêîtê.
Hihi, mooi zoquote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit lekker zacht
Dit gaat niet goed, ik ga slapen
BIEER (en frituur)quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef LiquidLans het volgende:
feest
hiihihhiquote:Op woensdag 5 april 2006 01:00 schreef BrauN het volgende:
Ich gehe mal Frikandelle in die Frituze flickeren.
IDD, eindelijk een beetje leven in de brouwerijquote:Op woensdag 5 april 2006 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
ja heurrrrrrr gezelligheid hier
JA duh ik ben erquote:Op woensdag 5 april 2006 01:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
IDD, eindelijk een beetje leven in de brouwerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |