bullshit. Heb belgen nog nooit een (echte) stem-alliancie zien maken namelijk...quote:Op zondag 9 april 2006 21:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
De Belgische casting:
Wil je winnen? Wil je mensen in de rug steken om te kunnen winnen? Wil je over lijken gaan om te winnen? Ben je bereid om bananen te jatten om te winnen?
Duidelijkquote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Reinier gaat Lien gek maken.
omg die rooie die Reinier een verschijning vind met zijn rode t-shirtquote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Reinier gaat Lien gek maken.
Dat was idd te lompquote:Op zondag 9 april 2006 21:08 schreef PirE het volgende:
[..]
omg die rooie die Reinier een verschijning vind met zijn rode t-shirt![]()
Wat een verschijning, zegt ze.quote:Op zondag 9 april 2006 21:08 schreef Scope het volgende:
Knalrood t-shirt? Moet jij zeggen domme doos met je knalrode kapsel
ik kan me nog een jaar herrineren dat alle belgen hadden besloten "laten we de Nederlanders eruit werken"quote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef merino het volgende:
[..]
bullshit. Heb belgen nog nooit een (echte) stem-alliancie zien maken namelijk...
owh zeker, ze zijn idd zo laf dat ze uit gemak eerste de Nederlanders eruit pikken. Maar ik zit nog steeds te wachten tot 4 deelnemers met de camera erbij afspreken om samen final-4 te worden...quote:Op zondag 9 april 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kan me nog een jaar herrineren dat alle belgen hadden besloten "laten we de Nederlanders eruit werken"
En laten we elkaar nou geen mietje noemen... ieder jaar is hetzelfde gedonder goed te zien Belgen klampen veel meer aan elkaar en aan het "belg-zijn" dan de Nederlanders dat ooit zouden durven.
pottenquote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef Cairon het volgende:
kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |