"Als ik de baas niet mag spelen ga ik wel huilen en weg!"quote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef Cybart het volgende:
met de stoere johny als hoogtepunt
mwa vond John en Carl ook behoorlijke hoogtepunten. Ik hou best van de bad-guy types bij Survivor omdat die vaak een mega strakke (sneaky) strategie hebben maar John en Carl waren gewoon paupers die zich door de psychische druk van het survivallen nog zieliger gingen gedragen. Vond ER vorig jaar echt 1 grote ergenis...quote:
en helemaal niets eten, dat gek wijf...quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Scope het volgende:
En nu is het weer lekker geweldig allemaal, he kutwijf. Als je je echt bij je principes zou houden zou je op een plank in de tuin moeten slapen
Ik troost me met de wetenschap dat John en Carl op straat meerdere malen erop zijn aangesproken itt Esther die op straat als een heldin is onthaaldquote:Op zondag 9 april 2006 20:58 schreef Cairon het volgende:
maar voor iedere Johny hadden we een John... die gast wil ik een jaar na dato nog vol op z'n smoel meppen.
cairon had de juiste john voor zichquote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef merino het volgende:
[..]
mwa vond John en Carl ook behoorlijke hoogtepunten. Ik hou best van de bad-guy types bij Survivor omdat die vaak een mega strakke (sneaky) strategie hebben maar John en Carl waren gewoon paupers die zich door de psychische druk van het survivallen nog zieliger gingen gedragen. Vond ER vorig jaar echt 1 grote ergenis...
dat was idd nogal jammerlijk. Helemaal toen die body-builder ook nog om zijn kinderen ging jankenquote:Op zondag 9 april 2006 21:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
cairon had de juiste john voor zich
ik bedoelde johny die na 2 dagen opgaf omdat ie zn zoontje miste
(ja het was een stoere rotterdammer die wel even leider van zn eiland zou worden)
I sure hope soquote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef BVO het volgende:![]()
Inge en Lien krijgen Reinier als blok aan het been
![]()
.
brilliantquote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef BVO het volgende:![]()
Inge en Lien krijgen Reinier als blok aan het been
![]()
.
Elmerquote:Op zondag 9 april 2006 21:02 schreef merino het volgende:
[..]
dat was idd nogal jammerlijk. Helemaal toen die body-builder ook nog om zijn kinderen ging janken
vraag me echt af hoe ze de Nederlands/Belgische casting doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |