Vanavond gaat Reinier is even het zooitje een trap onder hun hol geven hopelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:58 schreef Leep het volgende:
ik vind de kandidaten tot nu toe maar saai
veel te aardig voor elkaar
kom op zeg
hoe kan je reinier vergetenquote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
mn geheugen is slecht omtrend reinier.. ik heb toen dat hele seizoen gezien... was hij niet een beetje een druk balletje?
Precies.quote:Op zondag 9 april 2006 19:44 schreef schatje het volgende:
Dat zou imo tenminste wel terecht zijn. Anders maar Yves & Wendy . Die potten moeten blijven. Anders wordt het helemaal een saaie bedoeling. Ik wil me wel kunnen ergeren.
iddquote:Op zondag 9 april 2006 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Dit gaat weer een aflevering worden om je dood te ergeren.
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie ik die twee potten graag vertrekken. Mja verliezen in de finale zou mooi zijnquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Het wordt tijd dat er iemand van die wagen valt, ik wil nu wel weten wie dat nou is.
ze maken t programma zo smeuigquote:Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant zie ik die twee potten graag vertrekken. Mja verliezen in de finale zou mooi zijn.
Ja vandaar mijn innerlijke tweestrijdquote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
ze maken t programma zo smeuig
begint t eerder vandaag?quote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef haagse_elfje het volgende:
nog 4 minuutjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |