Tijdens het "previously on 24" gedeelte had ik reclame van een loterij erdoorheenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zat nog in seizoen 4. De Speaker of the House twijfelde aan de capaciteiten van Logan toen Keeler neergestort was. Had hij maar doorgezet, dan hadden we dit niet gehad.
Prachtige aflevering trouwens! Wat een twist.
ik had deze keer trouwens reclame voor een andere Fox serie door de aflevering heen, dat was best vreemd. Bovendien zat de preview erachter, maar die heb ik na 5 seconden uitgeschakeld.
Ik heb wel een HD versie, maar niet die. Die van mij is een .ts file en ik had eerst het voorstukje van Fox, dan nog een keer reclame voor The House (ofzo) en daarna nog de preview. Maar wel allemaal in perfecte kwaliteitquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef Euc- het volgende:
Ik had er ook een of andere vage reclame bij, tussen het "viewer discretion advised" net na de standaard FOX reclame en het zwarte beeld met de witte letters "due to some graphic violence viewer discretion is advised"
heb de 5.1 720p uitzending
Meeste bad guys hebben in het leger gezeten, dus misschien vriendjes uit die tijd? Of de bad guy heeft 1 ex commando (die mannen hebben meestal dat soort achtergronden, als je goeie hebt iig) gestrikt, en die heeft al zn maten geregeld.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:37 schreef Merkie het volgende:
Trouwensch, waar komen toch altijd die huurlingen vandaan? Iedere badguy heeft altijd een zooitje van die gozerts rondlopen (die allemaal doodgaan). Net alsof het zo makkelijk is bodyguards te zoeken voor een menneke die in een diep complot zit.
aan die josti's in Irakquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:41 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Wie weet waar Busch al zijn dollartjes aan uit geeft![]()
Ik denk dat Walt zonder dat hij het wist (ook mbt zijn vieze dubbele rol) voor de president werkte. Wellicht dat de president Walt niet zelf had gerecruteerd, maar via iemand anders, om zichzelf in te dekken / te beschermen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:03 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Walt werkte niet voor de president, waarom zouden ze ons dan laten zien dat Walt alles uitlegd aan Logan (die scene dat hij zichzelf in probeert te dekken). Die dan twijfelt aan hem.
Arghh fuck, ik snap het niet meer![]()
Omdat ze beiden zeggen dat er een verschil tussen twee dingen bestaat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef mrkanarie het volgende:
Jack: "There's a big difference between training to kill someone and actually having to do it." - 24, S5E16
Morpheus: "Neo, sooner or later you're going to realize just as I did that there's a difference between knowing the path and walking the path," - Matrix
Lijkt allemaal veel op elkaar.
quote:Episode Notes
Prior to airing the season premiere, the show "released" Jack's cell phone number 888-9-24-JACK as a promotional tool. (Edit)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sandrine_Holtquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:02 schreef Dethroned het volgende:
[..]
![]()
Evelyn (aka Sandrine Holt)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan zo niet ff wat mooiere foto's vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |